וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: "רוצים להשאיר את ואלדס עד לסוף 2014"

סגן נשיא המועדון ג'וזפ ברתומיאו סיפר כי הקבוצה מנסה לשכנע את השוער להישאר בעונה הבאה, והודה: "אנו רוצים את ניימאר"

האם אוהדי ברצלונה יוכלו ליהנות עונה נוספת מויקטור ואלדס? ביממה האחרונה מעבירה הקבוצה מסר לפיו השוער ימשיך גם בעונה הבאה לשחק אצל הקטאלנים, כאשר סגן נשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומיאו סיפר שלברצלונה אין כוונה למכור אותו הקיץ.

ואלדס, שהעביר את כל הקריירה שלו בקאמפ נואו, דחה את ההצעה להאריך את החוזה שלו בינואר והודיע כי הוא לא מתכוון להישאר במועדון לאחר שחוזהו יפוג ב-2014. בעקבות דבריו החלו מחזרות רבות, ביניהן ארסנל, ליברפול ופריס סן ז'רמן, אף על פי שהמאמן טיטו וילאנובה הודיע כי הוא רוצה לראות אותו ממשיך בקבוצה ורואה בו את השוער הטוב בספרד.

ויקטור ואלדס שוער ברצלונה. Bogdan Maran, AP
מה אתם אומרים? יש סיכוי שהוא יישאר? ואלדס/AP, Bogdan Maran

למרות שההערכה הראשונית הייתה שברצלונה תעדיף למכור אותו הקיץ כדי להרוויח סכום משמעותי תמורתו, סגן הנשיא הדגיש כי ברצלונה לא מתכוונת כאמור למכור אותו הקיץ. בראיון לרדיו קטאלוניה הוא אמר: "היינו בקשר עם ואלדס כדי להבהיר בצורה ברורה שהדלתות עדיין פתוחות בפניו להישאר במועדון. אנחנו מעדיפים להשאיר את ואלדס עד לסוף 2014 מאשר למכור אותו הקיץ".

ברתומיאו המשיך והסביר: "אין לנו דדליין לנושא הזה. אחת האופציות מבחינתו היא להמשיך את החוזה שלו, ובמקרה כזה לא נחתים שוער". סגן הנשיא גם התייחס לחיזורים הנמשכים אחרי ניימאר, והודה: "בחרנו להודיע שאנחנו מעוניינים בניימאר כך שעולם הכדורגל יידע שבארסה רוצה את השחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully