וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "פשוט תענוג לשחק לצד אינייסטה"

הארגנטינאי שפע מחמאות לחברו בברצלונה: "הוא רק נעשה טוב יותר עם השנים". ואלדס לשחקנים: "אני עוזב בתום העונה"

ברצלונה ממשיכה להתכונן למפגש המרתק בשמינית גמר ליגת האלופות מול מילאן. ליאונל מסי גם הוא מתכונן למפגש מול הרוסונרי, ובתווך למשחק הליגה מול גרנאדה. בין לבין, הוא מתפנה להרעיף מחמאות על חברו לקבוצה אנדרס אינייסטה.

"אנדרס עושה הכול טוב, והוא עוד נעשה טוב יותר ככל שעוברות השנים", אמר הפרעוש היום (רביעי) לתקשורת הספרדית. במאזנו של אינייסטה, אגב, כבר 13 בישולים ב-17 משחקים העונה. "אני נהנה מכל מה שהוא עושה על המגרש. אם זה במשחקים רשמיים, או אם זה באימונים רגילים - תענוג להיות לצידו. אני מרגיש בר מזל לשחק לידו".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג עם אנדרס אינייסטה. רויטרס
"בר מזל לשחק לצידו. מסי ואינייסטה/רויטרס

מסי התייחס, כמו תמיד, גם לברצלונה באופן כללי: "הפילוסופיה של המועדון לא קשורה למאמן כזה או אחר. היא מבוססת על רעיון, על קו מחשבה שכל המאמנים עובדים לפיו. זו הדרך שבה כל המחלקות של המועדון עובדות, החל מגיל נוער".

גם הקמרוני אלכס סונג התראיין לאתר הרשמי של ברצלונה, וחשף מי הדמות הנערצת ביותר על ילדיו. גם כאן אין הפתעות. "כשהילדים שלי רואים את ליאונל מסי, הם כל הזמן מנסים לחקות אותו. כל תנועה הם עושים אחריו", סיפר.

בתוך כך, השמועות על עזיבתו של ויקטור ואלדס לקראת העונה הבאה ממשיכה להעסיק את התקשורת הספרדית. על פי כלי תקשורת בספרד, השוער שגדל בבארסה שוחח עם חבריו לקבוצה והודיע להם סופית על כוונתו לעזוב את הבלאוגרנה עם תום העונה. ברצלונה חושבת כבר גם על חיזוק לעונה הבאה. מי שעל פי דיווחים מככב ברשימת המועמדים של טיטו וילאנובה הוא בלם צ'לסי דויד לואיז. וילאנובה כבר פנה למנהל המקצועי אנדוני זוביזארטה בעניינו של לואיז.

שוער ברצלונה, ויקטור ואלדס. AP
יעזוב סופית? ואלדס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully