וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואלדס יתמודד עם כל דבר, אבל הוא הפריע לבארסה"

הפרשנים בספרד התקשו להבין את הצעד של השוער, שהודיע על עזיבה. בקבוצה הופתעו מהמהלך, האוהדים רוצים את גויאטה

בברצלונה מתחילים לעכל את החדשות מאמש (חמישי), לפיהם השוער ויקטור ואלדס לא יחדש את חוזהו במועדון, חוזה אשר עתיד להסתיים ביוני 2014. באופן מיידי, משמעות הדברים מבחינת הקטאלנים היא שהשוער צפוי להימכר כבר בקיץ הקרוב, על מנת שלא יעזוב ללא תמורה.

בעיתוני קטאלוניה ניסו להבין ולהסביר את הסיטואציה שנוצרה ושבסיומה ואלדס בן ה-31, שגדל בלה מאסיה ומגן על שער הקבוצה באופן רצוף כבר מ-2003, יפנה את מקומו.

שוער ברצלונה, ויקטור ואלדס. רויטרס
יריד לספסל? יימכר? ואלדס/רויטרס

פרנסק אגייאר, סגן עורך העיתון הקטאלני 'אל מונדו דפורטיבו', כתב: "הכדורגל ההתקפי של טיטו וילאנובה מתחיל בידיים וברגליים של ואלדס. הוא חלק חשוב מאוד מהקבוצה, אבל קשה להבין את הצעד שהחליט לעשות. למועדון יש כעת שלוש אפשרויות: ראשית, להמשיך כאילו כלום לא קרה עד שהחוזה יסתיים ובינתיים לחפש מחליף. שנית, להחתים בתום העונה שוער ברמה גבוהה, שיוכל להתחרות בואלדס ואפילו לקחת את מקומו. אחרונה, למכור אותו ולהביא מישהו במקומו. האופציות הן דויד דה חאה, ויסנט גויאטה מולנסיה, מנואל נוייר, מארק אנדרה טר שטגן, מרטין סטקלנבורך, טים קרול ואולי בכלל ג'ו הארט, שיכול להחליף קבוצות עם ואלדס".

אגייאר מוסיף: "צריך לראות איך יגיבו האוהדים של ברצלונה, איך הקאמפ נואו, שלא תמיד בטוח שואלדס שוער כל כך חשוב, יקבל אותו. ויקטור יודע להתמודד היטב עם כל דבר, אבל הוא שם את המועדון במצב שדי נשכח ממנו בשנים האחרונות. ברצלונה חווה את אחת התקופות הגדולות בתולדותיה והיא ממש לא רוצה שמשהו יפריע לזה".

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. רויטרס
בספרד כבר עורכים השוואות לגבי המצב אליו קסיאס ו-ואלדס נקלעו/רויטרס

סקר זריז שערך האתר הראה כי המועמד המועדף על האוהדים הוא גויאטה ואחריו ברשימה באים טר שטגן ודה חאה. בברצלונה היו מי שמיהרו לעשות הקבלה בין ואלדס, שצפוי לעזוב את הקבוצה, לשוער הספרדי הגדול השני איקר קסיאס, אשר חווה אף הוא קשיים בריאל מדריד לאחרונה ונאבק על אפודת השוער הראשון מול אנטוניו אדאן.

בספרד ידעו לספר שההודעה של ואלדס תפסה את ראשי ברצלונה לא מוכנים והם קיבלו אותה בהפתעה. מעבר לכך, בברצלונה ביקשו מנציגיו של ואלדס לעכב את ההודעה עד לתום המאבקים בגביע המלך ובליגה המקומית, אבל נענו בשלילה. כעת כולם מחכים לתגובה של הקבוצה, שצפויה להגיע כבר ביממה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully