וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פויול: "אני מתמקד בהכנות לעונה הבאה בברצלונה"

התקשורת בספרד דיווחה שהבלם יתיר את חוזהו כדי לעבור למילאן, והקפטן הכחיש: "הפרסומים שקריים, מתרכז בהחלמה"

קרלס פויול לא ילבש יותר את החולצה של ברצלונה? לפי דיווח בתכנית "הגול" של BTV, תחנת הטלוויזיה של ברצלונה, "הקפטן בן ה-35 של הבלאוגראנה מנהל בימים אלה משא ומתן על עזיבתו את הקאמפ נואו, כשהיעד הבא שלו הוא קבוצת מילאן". קרלס פויול הגיב בטוויטר לגל השמועות בעקבות הפרסום: "כל הדיווחים שפורסמו שקריים. אני מתמקד רק בהחלמה ובהכנות לעונה הבאה בברצלונה".

קרלס פויול שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
ינדוד למילאנו? קרלס פויול/GettyImages, David Ramos

פויול עבר ניתוח בברכו במרץ השנה, וקודם לכן נפגע במרפקו כשנפצע באוקטובר 2012 נגד בנפיקה ליסבון במסגרת ליגת האלופות. פויול שיחק רק 22 משחקים העונה במדי ברצלונה ולמרות שבדצמבר 2012 חידש את חוזהו מועדון והאריכו עד 30 ביוני 2016, השמועות כי יעזוב את ברצלונה נמשכו. זאת לאחר שפויול בילה את זמנו על ספסל ברצלונה, דבר שגרם למתיחות בינו לבין המועדון והמאמן טיטו וליאנובה, לפי דיווחים של העיתון "ספורט".

דבר נוסף שתרם למתיחות בין המאמן של הבלאוגראנה לבלם הגדול היו השמועות על הגעתו של מאטס הומלס מבורוסיה דורטמונד. על פי דיווחים בתקשורת הספרדית הבלם הגרמני אמור לחתום בברצלונה בתקופה הקרובה, מה שיהפוך את פויול רשמית לשחקן ספסל בעונה הבאה.

מאמן ברצלונה טיטו וילאנובה. רויטרס
הוריד את פויול לספסל, וכעת עשוי לאבד אותו. טיטו וילאנובה/רויטרס

בתחנת הטלוויזיה של ברצלונה לא שללו כי נוכח תכניות המועדון יותר חוזהו של פויול ויתאפשר לו לעבור לסן סירו, לשחק במועדון הפאר האיטלקי ובכך לסגור מעגל אישי כשילבש את המדים אותם לבש השחקן ששימש לו השראה והיה מודל עבורו, פאולו מאלדיני.

"אני אוהב את מילאן, היא הקבוצה השנייה שלי", צוטט פויול בעבר על אהבתו לקבוצה האיטלקית, "בכל משחק שהם משחקים אני רוצה שהם ינצחו, כמובן שחוץ מנגדנו. אם אי פעם אעזוב את ברצלונה, הייתי רוצה להצטרף למילאן. מצד שני אני כבר די מבוגר, ואני רוצה לשחק במועדון שאני נמצא בו וגדלתי בו עד שאפרוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully