וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורבן החדש של ז'וזה מוריניו: פפה

מאמן ריאל מדריד תקף את הבלם ("הוא מתוסכל שהפסיד לבלם בן 19"), ולא כלל אותו בסגל למלאגה (ד', 22:30, ספורט 5)

ז'וזה מוריניו קיים היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה של ריאל מדריד מול מלאגה מחר (22:30, ערוץ 5), ובה המשיך להטריף את התקשורת הספרדית. המאמן הכחיש את השמועות על כך שיקבל פיצוי גדול אם יעזוב את ריאל מדריד כשאמר שלא ידרוש "יורו אחד", אך בו בזמן, כשנשאל האם הוא מתכנן להתפטר בקיץ, ירה: "אני מתכנן להמשיך". על יחסיו הרעועים עם איקר קסיאס אמר מוריניו: "אין לי בעיה איתו, אני פשוט מעדיף את דייגו לופס. כל עוד אני מאמן ריאל מדריד, דייגו לופס הוא זה שישחק".

כזכור, אתמול בבוקר התייצב פפה מאחורי קסיאס וביקר את המאמן, והיום הגיעה התגובה של מוריניו. זה החל במסיבת העיתונאים, שם אמר המאמן: "מדובר בתסכול. לבעיה של פפה יש שם: רפאל וראן. זה לא קל לשחקן בן 31, עם המעמד וההיסטוריה שלו, להידרס על ידי ילד בן 19. אבל זה חוק החיים. אין לי בעיה איתו, אבל יש מעט מאוד אנשים בריאל מדריד שלא חושבים שההגנה של ריאל מדריד לא כוללת את סרחיו ראמוס ו-וראן".

אם זה לא מספיק, הרי שמוריניו החליט שלא לכלול את פפה למשחק מול מלאגה - וזאת על אף פציעתו של סרחיו ראמוס. מי שכן נכלל בסגל הוא שחקן ההגנה פאביו טבארס, ברזילאי בן 19 שעדיין לא שיחק ולו פעם אחת בקבוצה הבוגרת של ריאל.

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
לא סופר אף אחד. מוריניו/רויטרס

למרות דבריו של המאמן הפורטוגלי, בבריטניה בטוחים שהג'וב הבא של מוריניו יהיה זה אותו סיים ב-2007: צ'לסי. רפא בניטס קיים בעצמו מסיבת עיתונאים היום, ובה שלח רמז עבה: "אתם יודעים שבעונה הבאה יהיה כאן מנג'ר אחר, ולדעתי כולם גם יודעים מי זה הולך להיות".

אגב, בתקשורת האנגלית מדווחים היום כי ג'ון טרי כבר שוחח עם רומן אברמוביץ', והביע בפני הבעלים את רצונו להחזיר למועדון את מאמן ריאל מדריד. "מאמן טוב כמוהו יכול ללכת לכל מועדון שהוא רוצה", אמר הבלם הוותיק. "אנחנו שמרנו על קשר בשנים האחרונות. קשה לי להיכנס לנושא הזה, אבל למוריניו ולאוהדים היו יחסים מצוינים כי הוא זכה באליפות. הוא אהוב ביציעים, והוא עדיין המיוחד".

הבלאנקוס ינסו מחר לדחות את חגיגות האליפות של ברצלונה במספר ימים נוספים, כאשר כל תוצאה זולת ניצחון על מלאגה תבטיח באופן מעשי את התואר של הקטלאנים. מוריניו צפוי להשיב להרכב את מייקל אסיין וגונסאלו היגואין, כאשר מיותר לציין כי לופס שוב יפתח בשער. מנגד, חאבייר סאביולה ורוקה סנטה קרוס שנחו בהפסד מלאגה 1:0 לגרנאדה ישובו להרכב של מנואל פלגריני, שינסה לעלות על חשבון ולנסיה למקום החמישי ולצמק את הפער מריאל סוסיאדד שבמקום הרביעי לשתי נקודות.

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד על הספסל. רויטרס
יסופסל לטובת דייגו לופס גם מחר. קסיאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully