וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה: "ברצלונה טעתה כשמינתה את וילאנובה"

נשיא האלופה הספרדית לשעבר: "זה היה מוקדם מדי". דיווח: בעקבות ההדחה, ניימאר יצטרף כבר בקיץ. מסי בספק לבטיס

הכישלון הגדול של ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות הביא לא מעט אנשים לחשוב כאילו תם עידן בכדורגל האירופי. במקביל, ביקורות רבות נשמעו גם כלפי כלפי מאמן הקטלאנים, טיטו וילאנובה, ואל הביקורות הללו הצטרף היום (שבת) בגדול נשיא ברצלונה לשעבר, ז'ואן לאפורטה, שטען כי מינוי וילאנובה במקום פפ גווארדיולה בקיץ שעבר היה טעות.

"הם מינו את טיטו בגלל שהיו לחוצים מדי בשאלת המחליף של פפ, וזה היה מוקדם מדי", אמר מי שהיה נשיא ברצלונה בין השנים 2003 ו-2010. "טיטו הוא מאמן טוב עם הרבה ידע והוא תלמיד מוצלח של פפ, אבל הוא היה צריך תקופה ארוכה יותר של הסתגלות כדי לעשות את מה שהוא עושה עכשיו". כמו כן, טען לאפורטה כי האלופה הספרדית היתה צריכה למנות לוילאנובה מחליף כשזה חלה בסרטן: "זו היתה החלטה קשה לקבל, אבל הם היו צריכים לקבל אותה. היו צריכים להביא מאמן חדש עד סיום העונה, כדי לאפשר לטיטו להחליף מהמחלה ללא לחץ".

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה. רויטרס
מעריך את וילאנובה, אך חושב שהמינוי היה מוקדם מדי. לאפורטה/רויטרס

עוד בברצלונה: ב'אס' מדווחים כי ההדחה בחצי הגמר עשויה להאיץ מספר מהלכים שתוכננו במועדון, ובראשיתם צירופו של ניימאר. על פי הדיווח, העסקה שהיתה אמורה לצאת לפועל אחרי מונדיאל 2014 תוקדם כבר לקיץ הקרוב, והיהלום של סנטוס יהיה הרכש הראשון של הקטלאנים.

ליאונל מסי החמיץ את אימון הקבוצה אמש, ועדיין לא ברור האם יהיה כשיר למשחק הליגה מול בטיס מחר, בו יכולה ברצלונה להבטיח רשמית אליפות נוספת. ייתכן שהכוכב שישב על הספסל בהשפלה מול באיירן מינכן יוגבל ל-45 דקות בלבד.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. AP
יקדים את הגעתו בשנה? ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully