וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה החליטה ללכת על פפה ריינה

בספרד מדווחים כי ברצלונה החליטה ללכת על שוערה של ליברפול כמחליפו של ויקטור ואלדס. המחיר: 10 מיליון יורו

אחרי שהודחה מליגת האלופות והבטיחה כמעט סופית את האליפות עם ניצחון על ריאל בטיס ביום ראשון, ברצלונה החלה בהכנות לקראת העונה הבאה. אחרי ההודעה של ויקטור ואלדס מוקדם יותר העונה כי הוא לא יחדש את חוזהו במועדון, המטרה הראשונה של הקטלאנים היא להחתים שוער שעשוי להחליף את ואלדס כבר בקיץ.

ואכן, על פי הדיווחים שמגיעים מה'אל מונדו' הספרדי, מי שנמצא חזק על הכוונת על המועדון וצפוי להיות ההחתמה הראשונה בקיץ הוא פפה ריינה, שוערה של ליברפול שמשתייך גם לסגל נבחרת ספרד. אחרי שגיששה גם בכיוונו של מארק אנדרה טר שטגן, שוערה של מנשנגלאדבך הגרמנית, המועדון החליט ככל הנראה ללכת על השוער הספרדי כמחליפו של ואלדס.

פפה ריינה, שוער ליברפול. Alex Livesey, GettyImages
בדרך לקאמפ נואו? פפה ריינה/GettyImages, Alex Livesey

בברצלונה מעדיפים את האופציה של ריינה בזכות הניסיון שלו והעובדה שהוא מכיר היטב את המועדון. אחרי מספר כישלונות שחוו בעמדת השוער עד הגעתו של ואלדס, במועדון הקטלאני לא מעוניינים לקחת סיכונים ומעדיפים ללכת על שוער שמוכר להם היטב ולא יזדקק לזמן התאקלמות רב במועדון. מחירו של ריינה אגב, נאמד בסביבות ה-10 מיליון יורו.

כזכור, חוזהו של ויקטור ואלדס בברצלונה יסתיים רק בקיץ 2014, אך אחרי שהודיע כי הוא אינו מעוניין להאריך את החוזה שלו, במועדון יעדיפו למכור את השוער בקיץ ולהרוויח כסף ממכירתו מאשר לשחררו בחינם בקיץ הבא. במחזור הקרוב תתמודד ברצלונה במשחק חוץ לא פשוט מול אתלטיקו מדריד השלישית, משחק שניצחון בו יבטיח לה זכייה באליפות רביעית בחמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully