וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון על סף סיכום במכבי תל אביב

בסביבתו של בלם סלטיק סיפרו שהוא לא פוסל חזרה לארץ. פנייה רשמית לריקן תיעשה אחרי המשחק בין בית"ר לסכנין

דרור פיקלני

במכבי תל אביב חגגו במהלך השבוע את הזכייה באליפות במגוון של אירועים ברחבי העיר. אמש (חמישי) נכחו כל אנשי המועדון באירוע של מרכז פרס לשלום יחד עם אגדת הכדורגל, יוהאן קרויף, שהגיע לישראל לחגוג את האליפות עם בנו ג'ורדי. יחד עם קרויף האב, הגיעו אמש גם בני משפחותיהם של שאר אנשי הצוות המקצועי הספרדיים, שהוטסו ארצה בהפתעה, לקראת המסיבה הגדולה שתיערך מחר (שבת) על במת החגיגות המרכזית בכיכר רבין, החל מהשעה 20:30 (שידור חי בוואלה! ספורט).

בתוך כל האירועים והמסיבות, במכבי ממשיכים לעסוק בהכנות לקראת העונה הבאה, כאשר נוכחותו של הבעלים מיטש גולדהאר בישראל מסייעת לקרויף להניע במהירות את תהליכי רכישות השחקנים לקראת העונה הבאה. מי שצפוי להצטרף בקרוב מאוד למדים הצהובים, הוא המגן-בלם רמי גרשון, שנמצא על סף סיכום בקבוצה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, סומן גרשון כאחד השמות המרכזיים ברשימות של המנהל המקצועי, ובימים האחרונים הגיע המשא ומתן לישורת הסופית.

כרטיס השחקן של גרשון שייך לסטנדרד ליאז' בשורותיה יש לו חוזה לעונה נוספת, אולם הבלגים אינם מעוניינים עוד בשירותיו וראשי מכבי תל אביב מתכננים כעת לרכוש את כרטיס השחקן שלו. לוואלה! ספורט נודע עוד כי בסביבתו של השחקן אמרו כי בניגוד לעונות הקודמות, השחקן אינו פוסל חזרה ארצה ובמיוחד לא לקבוצה שתשחק במוקדמות ליגת האלופות בקיץ הקרוב.

רמי גרשון שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מוכן לחזור בשביל מוקדמות ליגת האלופות. רמי גרשון/ברני ארדוב

שחקן נוסף שצפוי להגיע למועדון הוא אבי ריקן, קשרה של בית"ר ירושלים שמסיים את חוזהו בבירה וגם הוא אחד השמות החמים ברשימת הרכש של קרויף וגרסיה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. במכבי ממתינים עם הפנייה הרשמית לשחקן עד לאחר משחקה של בית"ר בקרב התחתית נגד סכנין, אולם הפרטים ודמי ההשבחה שיעברו לקבוצתו כבר סוכמו כמעט לחלוטין.

הצהובים יערכו היום את האימון המסכם לקראת משחק הבית נגד האלופה היוצאת עירוני קרית שמונה בשבת בבלומפילד. החלוץ אלירן עטר סובל עדין ממתיחה ברצועה הצידית בברכו ולא יהיה בסגל. מי שיעמוד לרשותו של גרסיה הוא הקפטן שרן ייני, שלא שיחק במשחק הקודם נגד מכבי חיפה בשל צבירת כרטיסים צהובים. גרסיה צפוי לתת גם הפעם את חולצת ההרכב למספר שחקנים מחליפים, כדי לתת להם הזדמנות להוכיח את יכולתם לקראת הרכבת הסגל לעונה הבאה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully