וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף סימן את קובי מויאל ואבי ריקן לעונה הבאה

שני הקשרים שמסיימים את חוזיהם בבית"ר נמצאים ברשימת הרכש של מכבי ת"א. לעטר יוצע שדרוג בשכר, קולאוטי יישאר?

מכבי תל אביב תפגוש הערב (ראשון) את בית"ר ירושלים (20:50, ערוץ 1) בניסיון להחזיר את הפער בפסגה לעשר נקודות. הצהובים לא השכילו לנצח את הירושלמים בשני המפגשים הקודמים שנערכו העונה בליגה ובגביע, וינסו לנצל את מצב הרוח השפוף של שחקניו של אלי כהן, שנשארו מחוץ לפלייאוף העליון בעקבות ניצחונה של עירוני רמת השרון אתמול.

שחקן בית"ר ירושלים, אבי ריקן. ברני ארדוב
הרשים את קרויף. ריקן/ברני ארדוב

למרות שהעונה טרם הסתיימה והאליפות עדיין לא הובטחה סופית, בצוות המקצועי של הצהובים החלו בחודשים האחרונים לעבוד על ההכנות לקראת העונה הבאה, כאשר הנחת העבודה היא שיהיה צורך בהרחבת הסגל לקראת התמודדות גם בחזית האירופית. לוואלה! ספורט נודע כי המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, שימשיך במועדון גם בעונה הבאה, סימן את צמד קשרי בית"ר ירושלים, אבי ריקן וקובי מויאל, כחלק מרשימת הרכש לעונה הבאה. מויאל וריקן מסיימים בסוף העונה את חוזיהם ויהפכו לשחקנים חופשיים, דבר שאמור להקל על הבאתם לקרית שלום. עוד נודע כי בצוות המקצועי של מכבי תל אביב, עקבו אחר הנתונים הסטטיסטיים של השניים במשחקים נגד בית"ר והתרשמו מאוד מהנתונים שהתקבלו.

במועדון כבר התגבשה החלטה עקרונית להציע הארכת חוזה לאלירן עטר, שמחזיק בחוזה גם לעונה הבאה. עטר, שיסיים את העונה הרגילה כמלך השערים של ליגת העל, נמצא במעקב של סקאוטים ברחבי אירופה ובקבוצה מודעים לעובדה שאם ירצו להשאירו יצטרכו לתת לו שדרוג כספי משמעותי ביותר, לעומת הסכומים שהוא מקבל כעת. נושא נוסף שעשוי להוות בעיה בין הצדדים היא רצונו של החלוץ לקבל חוזה ארוך טווח לארבע או חמש עונות, בעוד שהצהובים מעוניינים בהסכם לשלוש שנים בלבד.

שחקן מכבי תל אביב, אלירן עטר. ברני ארדוב
רוצה חוזה לחמש שנים. עטר/ברני ארדוב

מבין שחקני הסגל הנוכחי שמסיימים חוזה וכבר קיבלו הצעות לא רשמיות, נמצאים גם המגן יואב זיו והקפטן שרן ייני. השניים מוערכים מאוד על ידי קרויף וגרסיה וימשיכו בקבוצה גם בעונות הבאות. השוער וינסנט אניימה חוזר בסוף העונה אוטומטית לליל הצרפתית, אולם בקרית שלום ינסו בקיץ להשאילו לעונה נוספת.

שחקן נוסף שעשוי בסיטואציה מסויימת לקבל הצעה להארכת חוזה, הוא החלוץ רוברטו קולאוטי, שמסיים חוזה של שלוש עונות בקיץ הקרוב. במכבי מעריכים מאוד את קולאוטי שמשחק כזכור על תקן של ישראלי, ואומרים כי מדובר בדמות חיובית מאוד בחדר ההלבשה, אולם אם יקבל הצעה לחוזה, יהיה מדובר על קיצוץ משמעותי ביותר לעומת הסכומים אותם הוא מקבל כעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully