וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוהאן קרויף: "ג'ורדי נמצא זמן ארוך על המסלול הנכון"

אביו של המנהל הספורטיבי של מכבי ת"א נחת בישראל: "מאושר בשביל ג'ורדי על הזכייה באליפות. הצעד הבא: ליגת האלופות"

דרור פיקלני

שחקן העבר האגדי, יוהאן קרויף, נחת היום (חמישי) בישראל והוא ישתתף בחגיגות האליפות של מכבי תל אביב במוצאי שבת בכיכר רבין. קרויף, אביו של המנהל הספורטיבי של הצהובים, ג'ורדי קרויף, נחת ביחד את אשתו. הוא ישהה בישראל ארבעה ימים בבית המלון דן תל אביב. כשהגיע קרויף האב למלון הוא פגש את בנו ג'ורדי שנכח בטרקלין העסקים יחד עם מיטש גולדהאר, אוסקר גרסיה ושאר אנשי הצוות המקצועי.

יוהאן קרויף. דרור פיקלני
ברוכים הבאים. קרויף בישראל/דרור פיקלני

ההולנדי בן ה-66, אחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים ומי שכמאמן הוביל את אייאקס וברצלונה לזכיות בשלל תארים, הוא לא היחיד שנחת היום בישראל. כחלק מההכנות לחגיגות, הפתיעו היום ראשי מכבי תל אביב כשהטיסו ארצה את משפחותיהם של כל אנשי הצוות המקצועי שמתגוררים בספרד. בין השאר הגיעו ארצה גם משפחותיהם של מאמן הכושר חואן טוריחו, עוזר המאמן רובן מרטינס וכן משפחתו של דומינגו מארין, עוזרו האישי של ג'ורדי קרויף וגם בני משפחתו של המאמן אוסקר גרסיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יוהאן קרויף עם ג'ורדי קרויף, מיטש גולדהאר בעלי מכבי תל אביב. דרור פיקלני
ישהה ארבעה ימים בישראל. קרויף עם בנו ג'ורדי ומיטש גולדהאר/דרור פיקלני

כמה שעות אחרי שנחת, קרויף השתתף באירוע של מרכז פרס לשלום, במסגרתו הוא הגיע למגרש קרוי על שמו בבית צ'רנר ביפו ואמר: "אני מאוד נרגש לבקר במגרש הזה".

קרויף השיב לשאלות העיתונאים ואמר: "זאת חגיגה מאוד גדולה עבור מכבי תל אביב אחרי 10 שנים. הבן שלי מעורב ואני מאושר בשבילו, בשביל מכבי וכמובן שגם בשביל עצמי. ג'ורדי יודע לקבל את ההחלטות הנכונות בשביל עצמו וכך הוא הגיע לכאן. בעבודה הזו חשוב להכיר את המקום אליו את מגיע ושתדע מה התפקיד אותו תעשה. בשנים האחרונות הוא מצליח ועובד בצורה טובה מאוד. הוא נמצא על המסלול הנכון הרבה מאוד זמן".

קרויף הוסיף: "ליגת האלופות היא כמובן השלב הבא מבחינת מכבי תל אביב. זה לא יהיה קל, אבל יש להם את היכולות לכך. אני חושב שלג'ורדי יש כבר יותר קשרים מלי. אם הוא יצטרך עזרה אני אהיה כאן כדי לעזור לו. הוא מאוד מעורב בכדורגל האירופאי, הוא מכיר הרבה אנשים ויש לו הרבה מאוד קשרים. כך הוא יכול למצוא את השחקנים שהוא צריך".

קרויף התבקש להתייחס גם לתבוסה הכפולה של ברצלונה, שם הוא שהה שנים ארוכות כשחקן וכמאמן, והשיב: "הייתי מאוד מופתע מהתוצאה. ציפיתי שברצלונה תנצח. בשבועיים האחרונים הקבוצה נראתה פחות טוב, אבל לפעמים זה קורה. הדבר החשוב הוא להבין למה הם לא שיחקו טוב, לנתח את מה שקרה כדי לעשות את ההחלטות הנכונות לקראת העתיד".

יוהאן קרויף. דרור עינב
משך המון תשומת לב. קרויף/דרור עינב

מכבי תל אביב הוציאה הנחיות לאוהדים לאירועי השבת הקרובה. אירועי החגיגות יחלו בשעה 20:15, כשכבר בשעה 16:00 ייסגרו מספר צירים מרכזיים בתל אביב. בקבוצה ביקשו מהאוהדים להגיע בתחבורה ציבורית ולהימנע מהגעה ברכבים פרטיים. כמו כן, הם הדגישו כי לא תותר כניסת כלי נשק לאירוע, לא תותר כניסת אופניים ובעלי חיים למתחם האירוע וכניסת נכים תתבצע ליד הכניסה מרחוב מלכי ישראל. במסגרת האירוע, להקת אתניקס תשיר את שיר האליפות הרשמי ותופיע בפני הקהל בחגיגות האליפות, כמו גם הזמר ליאור נרקיס.

יוהאן קרויף עם ג'ורדי קרויף, מיטש גולדהאר בעלי מכבי תל אביב. דרור פיקלני
תמונה למזכרת./דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully