וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: צפו בקליפ האליפות הרשמי

המועדון שחרר את השיר שהוקלט עם אתניקס. אוסקר: "דחיתי הצעות של מועדונים, נתחיל עכשיו לתכנן את העונה הבאה"

צפו בקליפ האליפות

אחרי שהשתחרר הלחץ מהבטחת האליפות לאחר עשר שנים, מכבי תל אביב תגיע משוחררת לשלושת המשחקים שנותרו לה עד לסיום העונה. הצהובים יארחו בשבת את עירוני קרית שמונה ולאחר מכן הם יחגגו בתל אביב את האליפות שהגיעה לאחר עשר שנים. בשעות הבוקר קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים השבועית שלה שבה התייחס בין השאר אוסקר גרסיה לגבי התוכניות לעונה הבאה.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה לצד מהראן ראדי. קובי אליהו
הלחץ השתחרר. אוסקר גרסיה עם ראדי/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה, אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "אני חושב שצריך להתמקד בכל המשחקים שיש לנו, צריך לכבד את הקבוצות היריבות. בכדורגל אתה חייב לתת 100 אחוז מכיוון שאם אתה פצוע, זה מסוכן. אם אתה לא מפוקס, אתה עלול להיפצע. אני בטוח שהם יהיו מקצוענים".

גרסיה גם התייחס לקרב בחצי גמר האלופות אתמול, ואמר: "אנחנו יודעים שהפתיחה הייתה קשה אחרי המשחק הראשון, אבל השחקנים הכי טובים בעולם שיחקו והיה קשה מאוד לברצלונה. באיירן במומנטום טוב, יש להם סגל טוב. כדי לשלוט באירופה, אתה צריך לזכות בליגת האלופות ולא רק שנה אחת. נראה אם זה יקרה".

המאמן התייחס להמשך דרכו בקבוצה, ואמר: "אני רוצה להישאר ולשחק באירופה עם מכבי. כמה מועדונים פנו אליי ואמרתי שאני רוצה להישאר כאן. זה לא קרה עכשיו אלא לפני חודש. אין לנו זמן לחכות, אנחנו נתחיל עכשיו לתכנן את העונה הבאה". על הקלטות שיר האליפות, הוא הוסיף: "זה מדהים להקליט את השיר הזה, כי זה אומר שאנחנו אלופים. אני מנסה ללמוד את המילים של השיר. אני יודע לשיר, אבל לא את השיר הזה".

על ההכנות לעונה הבאה: "אנחנו נצטרך לבחור את השחקנים הכי טובים שינצחו את המשחקים וכאלה שישפרו את הקבוצה. נראה בשבועות הקרובים איזה סגל נרכיב. אני אצטרך לדבר עם ג'ורדי ונחליט לגבי השינויים. גם באיירן עלתה לגמר האלופות והחתימה את מריו גצה. אנחנו רוצים להיות חזקים יותר בשנה הבאה. אני לא יודע כמה שחקנים יישארו וכמה יעזבו. כשנדע את זה, נוכל למצוא פתרונות. אולי נצטרך שלושה, אולי אחד, ואולי יותר". לשאלה האם הוא יעלה שוב עם הרכב חסר כמו נגד מכבי חיפה, השיב אוסקר גרסיה בביטול: "שיחקתי נגד מכבי חיפה עם הקבוצה הכי חזקה ביותר שהייתה לי שחשבתי שיכולה לנצח את המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני מכבי תל אביב באימון. קובי אליהו
מבטיחים שלא לזלזל בשבת. שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

מהראן ראדי גם הוא דיבר במסיבת העיתונאים, ואמר: "בשנה שעברה כששיחקתי בסכנין וקרית שמונה לקחה אליפות, הם הגיעו אחרי משחק אליפות או שניים וניצחנו אותם 0:5. זה גם לימד אותי לקח שכשאני נמצא בקבוצה שלקחה אליפות ואני יודע מה ההרגשה של לבוא זחוחים. אני חושב שכל השחקנים כאן מכבדים את המקצוע ואת הקהל שיש כאן, ובטח את הקבוצות שמשחקים נגדם".

על העובדה שמכבי תל אביב איבדה יתרון של שני שערים מול מכבי חיפה, הוסיף הקשר: "אני יכול להעיד שמאה אחוז מהשחקנים שהיו במשחק נגד מכבי חיפה עשו הכול, וזה היה חוסר ריכוז של כמה דקות שהוביל לכך שקיבלנו שני שערים. כל שחקן עשה את המקסימום כדי שננצח. אני חושב שהמסיבה שאחרי לא קשורה למשחק עצמו. יש שחקנים שרוצים להוכיח את עצמם לקראת היורו או לקראת העונה הבאה. לא תהיה אווירת סוף עונה. מחכה לנו משחק קשה נגד קרית שמונה, ויהיה מעניין".

על התחרות בהרכב, הוסיף ראדי: "המקום של השחקנים לא מובטח. מי שיבוא וייתן את המאה אחוז שלו ויוכיח שמגיע לו לשחק, ישחק. יש פה סגל שחקנים טוב מאוד, וכל שחקן יכול להיכנס לרוטציה. אני תמיד באתי ונלחמתי על המקום שלי. לא חשבתי שאני יותר טוב מאחרים. בסוף המאמנים הם אלה שמחליטים".

אוהדי מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
מתכוננים לחגיגות. אוהדי מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב מתכוננת לחגיגות

במכבי תל אביב ממשיכים לעסוק בהכנות לעונה הבאה. כפי שפורסם אתמול, הקשר גוראן צביאנוביץ' שמשחק במאריבור נמצא במגעים עם הקבוצה, וכבר החל משא ומתן ראשוני בין הצדדים. מלבד צביאנוביץ', גם רמי גרשון ואבי ריקן נמצאים על הכוונת ובצוות המקצועי מתכוונים לצרפם. לגבי גרשון, הצהובים מתעניינים ברכישת כרטיסו.


מכבי תל אביב הוציאה הנחיות לאוהדים לאירועי השבת הקרובה. אירועי החגיגות יחלו בשעה 20:15, כשכבר בשעה 16:00 ייסגרו מספר צירים מרכזיים בתל אביב. בקבוצה ביקשו מהאוהדים להגיע בתחבורה ציבורית ולהימנע מהגעה ברכבים פרטיים. כמו כן, הם הדגישו כי לא תותר כניסת כלי נשק לאירוע, לא תותר כניסת אופניים ובעלי חיים למתחם האירוע וכניסת נכים תתבצע ליד הכניסה מרחוב מלכי ישראל. במסגרת האירוע, להקת אתניקס תשיר את שיר האליפות הרשמי ותופיע בפני הקהל בחגיגות האליפות, כמו גם הזמר ליאור נרקיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully