וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תיפגש עם אבי ריקן בסיום הליגה

24.4.2013 / 11:52

קרויף ינסה למצות את אופציות הישראלים והשגרירים לפני שיחפש זרים. פריצה: "אני יכול להמשיך עוד 3-4 שנים בלי בעיה"

one

אדי האלכוהול מחגיגות האליפות של מכבי תל אביב טרם התאדו, ושחקני האלופה יהנו היום (רביעי) מיום חופשי נוסף אחרי שזכו בצלחת האליפות. מחר תחזור הקבוצה להתאמן ותפתח בהכנות לקראת משחק החוץ נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר ביום שני.

הבעלים מיטש גולדהאר יישב בימים הקרובים עם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף והשניים צפויים לעלות הילוך בכל הנוגע לתוכניות הרכש לעונה הבאה. אחד השמות החמים ביותר ברשימות הרכש של קרויף הוא קשר בית"ר ירושלים אבי ריקן, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, וכעת ממתינים בקרית שלום לסיומה של הליגה ואז צפויה להיערך פגישה עם ריקן, כדי להאיץ עוד יותר את המגעים עמו. קרויף וגולדהאר ינסו למצות תחילה את כל האופציות בשוק הישראלים והלגיונרים, ואז יתפנו לאייש גם את משבצות הזרים לעונה הבאה. שתי העמדות הכי דחופות בשלב זה עבור הצוות המקצועי הן עמדת המגן הימני והקישור האחורי.

אבי ריקן שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. קובי אליהו
המגעים יואצו. אבי ריקן/קובי אליהו

עתידו של השוער וינסט אניימה אינו ברור, שכן הוא חוזר אוטומטית לליל הצרפתית, בה יש לו חוזה לשנתיים נוספות. במכבי לא מאמינים שהצרפתים יסכימו להשאלה נוספת בתנאים הכספיים של העונה הנוכחית, כאשר מכבי תל אביב משלמת כ-200 אלף יורו, מתוך 900 אלף שאניימה מרוויח בחוזהו אצל הצרפתים. בקבוצה ימתינו לתחילת המגעים ויעשו כל מאמץ להשאיר את השוער הניגרי לפחות לעונה נוספת בקרית שלום.

אוהדי הקבוצה ממתינים בכליון עיניים להודעת המועדון לגבי מועד חגיגות האליפות הרשמיות של המועדון. בקבוצה הודיעו כבר ביום המשחק נגד רמת השרון כי תצא הודעה מסודרת מהמועדון, על מנת לאפשר לכמה שיותר אוהדים להגיע ולחגוג עם קבוצתם, אחרי שזכו באליפות מקץ עשר שנים. כזכור, בשנת 2003 הוצבה במת החגיגות בפארק גני יהושע וייתכן ששם יערכו החגיגות גם הפעם.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
איפה הם יחגגו? אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

ראדה פריצה: "אני יכול להמשיך עוד 3-4 שנים בלי בעיה"

ראדה פריצה התראיין הבוקר לתקשורת השבדית, סיפר על מצב תחושותיו בעקבות התואר שקטף יחד עם הקבוצה אליה הגיע בינואר ושיחרר הצהרה נחרצת בנוגע לאפשרות שיפרוש עם סיום חוזהו בתום העונה הבאה: "אני יכול להמשיך עוד שלוש או ארבע שנים בלי בעיה".

פריצה, שיחגוג ביוני יום הולדת 33, הוסיף: "אני חייב להודות שאני קצת תשוש. זו ממש עיר של מסיבות וחגגנו הרבה מאוד. המקום הזה מדהים ואני מאוד שמח כאן. זה נפלא לחיות במקום בו אתה יכול לצאת החוצה עם טי שירט, בלי לדאוג לביגוד תחתון, כפפות וכובע".

שחקן מכבי תל אביב ראדה פריצה חוגג אליפות. ברני ארדוב
למד מילה חדשה בכל כמה שבועות. ראדה פריצה/ברני ארדוב

"כמובן שאני מחכה ליום בו אחזור הביתה", הרגיע החלוץ. "אבל אני כבר 11 שנה מחוץ לשבדיה ואני לא ממהר לשוב לשם. אנחנו הקבוצה הכי גדולה כאן, ואפילו משחקי חוץ מרגישים כמו משחקי בית. יש לנו אוהדים נהדרים וכיף כאן מאוד".

על המצב הבטחוני בישראל אמר פריצה: "לא שמתי לב לשום דבר חריג כאן בתל אביב. אני לא דובר את השפה, ואני לומד מילה בעברית רק כל כמה שבועות, אז אני מקבל את המידע שלי רק מהתקשורת השבדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully