וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוראן צביאנוביץ' מועמד למכבי תל אביב

הקשר הסלובני שמשחק במאריבור ומייצג את נבחרת סלובניה עשוי להצטרף הקיץ. הצהובים הוציאו הנחיות לחגיגות בשבת

צילום ועריכה: קובי אליהו

צפו במכבי תל אביב מקליטה את שיר האליפות

מכבי תל אביב לא נחה על זרי הדפנה, וכבר החלה לבדוק אפשרויות לחיזוק הקבוצה בעונה הבאה. מי שנמצא על הכוונת הוא הקשר ההתקפי הסלובני של מאריבור גוראן צביאנוביץ' (26), שערך שלוש הופעות במדי נבחרת סלובניה וכבש העונה עשרה שערים ובישל תשעה. צביאנוביץ' החל את הקריירה המקצוענית שלו בקבוצת גוריצה, בה גדל, ובשורותיה שיחק מ-2005 ועד 2010, כשבמדיה הוא ערך 102 הופעות והבקיע 15 שערים.

שחקן מאריבור גוראן צביאנוביץ'. GettyImages
יגיע לקרית שלום? צביאנוביץ'/GettyImages

ב-2010 עבר צביאנוביץ' למאריבור והוא משחק בה בשלוש השנים האחרונות, כשבתקופה שלו בקבוצה הוא זכה בשתי אליפויות, גביע אחד ופעם אחת זכה להניף את גביע הסופרקאפ הסלובני. צביאנוביץ', שגם רשם חמש הופעות במדי הנבחרת הצעירה של סלובניה, פגש את מכבי חיפה במסגרת מוקדמות ליגת האלופות לפני שנתיים, אבל הודח עימה בסיבוב השלישי. מלבד צביאנוביץ', גם רמי גרשון ואבי ריקן, שמועמדותם הובאה לראשונה בוואלה! ספורט, נמצאים על הכוונת ובצוות המקצועי מתכוונים לצרפם.

צביאנוביץ' מחזיק בחוזה לעונה הבאה במאריבור, ולכן אם מכבי תל אביב תצרפו, היא תידרש לשלם תמורת העברתו. כידוע, השנה שיחקו הצהובים עם ארבעה זרים בלבד, כאשר קרלוס גרסיה וראדה פריצה ימשיכו בוודאות. לגבי וינסנט אניימה, בקבוצה ינסו להשאירו אם כי הוא מחזיק בחוזה בליל. לגבי גונסאלו גרסיה שחתום לשנתיים נוספות, עדיין לא ברור אם הוא ימשיך.

אייל גולסה, מכבי חיפה, לפני גוראן צביאנוביץ'. ברני ארדוב
הירוקים עברו את מאריבור. גולסה מול צביאנוביץ'/ברני ארדוב

בתוך כך, מכבי תל אביב הוציאה הנחיות לאוהדים לאירועי השבת הקרובה. אירועי החגיגות יחלו בשעה 20:15, כשכבר בשעה 16:00 ייסגרו מספר צירים מרכזיים בתל אביב. בקבוצה ביקשו מהאוהדים להגיע בתחבורה ציבורית ולהימנע מהגעה ברכבים פרטיים. כמו כן, הם הדגישו כי לא תותר כניסת כלי נשק לאירוע, לא תותר כניסת אופניים ובעלי חיים למתחם האירוע וכניסת נכים תתבצע ליד הכניסה מרחוב מלכי ישראל. במסגרת האירוע, להקת אתניקס תשיר את שיר האליפות הרשמי ותופיע בפני הקהל בחגיגות האליפות, כמו גם הזמר ליאור נרקיס.

צפו בשער נהדר של צביאנוביץ'

צפו בלקט ביצועים של קשר מאריבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully