וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של מכבי תל אביב: שלב הבתים בליגת האלופות

קולאוטי יעזוב, אניימה מתנדנד, קרויף רוצה זרים בעלי ניסיון ומרכז מאמצים בהחתמת מגן ימני בשיעור קומה גבוה. גולדהאר בארץ ומכבי ת"א מעבירה הילוך בהכנות לעונה הבאה

one

בצל חגיגות האליפות, במכבי תל אביב כבר עובדים מזה זמן רב על הכנת הקבוצה לעונה הבאה. הבעלים מיטש גולדהאר, שהגיע לארץ לכבוד האליפות, ינצל את השהות שלו בישראל כדי לערוך סדרת פגישות עם הצוות המקצועי במטרה להעלות הילוך בכל הקשור להכנות לקראת עונת הכדורגל 2013/14.

לכולם ברור כעת שהמטרה הגדולה הבאה של הקבוצה תהיה עלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות וגולדהאר אף אמר אמש ש"החל מהיום נתחיל לחשוב על ליגת האלופות ועל העונה הבאה. יש לנו המון מחשבות והמון פעולות לעשות".

דווקא המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף הצהיר אחרי הזכייה באליפות: "המטרה תהיה לזכות שוב באליפות ולהראות המשכיות לעונה הזאת. כמובן שלכולם יש שאיפה להצליח גם בליגת האלופות וזה בהחלט יהיה הישג מדהים, אבל לא העיקרי מבחינתי. להגיע לשלב הבתים יהיה חלום". קרויף הוסיף: "זו הייתה החלטה אמיצה של הבעלים לתת בי את האמון וללכת עם צוות אימון זר ואני מקווה להמשיך בדרך הזו".

הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר חוגג אליפות. ברני ארדוב
אליפות יש, עכשיו למטרה הבאה. גולדהאר/ברני ארדוב

בגלל שבמכבי תל אביב משחקים לא מעט שחקנים צעירים, קרויף מייחס חשיבות רבה לניסיון ולחוסן מנטלי ואת האלמנט הזה הוא מחפש בשחקנים הזרים, כפי שניתן היה לראות בהחתמות של שחקנים דוגמת סטיב גורי, רוברט ארנשו וראדה פריצה לפני ובמהלך העונה הנוכחית.

גם עכשיו קרויף מתכוון לחזק את הקבוצה בזרים שצברו ניסיון בליגות בכירות או בנבחרות לאומיות ושיוכלו להשפיע לחיוב על הקבוצה ועל השחקנים הצעירים הן מבחינה מקצועית והן מבחינה מנטלית, בעיקר בהתמודדויות נגד קבוצות אירופיות בכירות.

מבחינת רכש, הקו המנחה הבולט של ג'ורדי קרויף הוא החתמת שחקנים ישראלים בכירים בכל עמדה אפשרית ורק לאחר מכן החתמת זרים לעמדות שנותרו, זאת בשל הגבלת הזרים בליגת העל הישראלית. בשל העובדה שהכדורגל הישראלי הבליט בשנים האחרונות הרבה יותר שחקני חלק קדמי משחקני הגנה, העמדה הבולטת שהמנהל הספורטיבי רוצה לחזק בשחקן זר היא עמדת המגן הימני.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף. מגד גוזני
רוצה שחקני רכש עם ניסיון, שיוכלו לעמוד במעמסה המנטלית של משחקים בליגת האלופות. קרויף/מגד גוזני

בין הנושאים הראשונים שיעמדו על הפרק בפגישות הקרובות יהיו הארכות חוזיהם של הקפטן שרן ייני ושל המגן יואב זיו. השניים כבר הגיעו להסכמות עקרוניות על המשך דרכם בקרית שלום. הקבוצה גם תממש את האופציה על החלוץ הצעיר מונס דאבור ובכך הוא יהפוך בצורה סופית ומוחלטת לשחקן הקבוצה.

ההצלחה של הצהובים ושל חלק משחקניה לא נעלמה מעיניהם של סקאוטים מרחבי אירופה. בין השחקנים שנמצאים תחת מעקב נמצא דור מיכה, אבל לקשר הנבחרת הצעירה של ישראל נותרו שנתיים נוספות בחוזהו והוא צפוי להישאר. מלך שערי הליגה אלירן עטר נמצא בעצמו תחת מעקב צמוד של קבוצות מרחבי היבשת, אבל גם לו חוזה לשנתיים נוספות וקבוצה שתרצה לרכוש אותו תצטרך לשלם סכום בלתי מבוטל.

ברשימת העוזבים הודאיים נמצאים רוברטו קולואטי, אבי סטרול, אלי זיזוב ועומר ורד שמסיימים את חוזיהם. לעומתם, רפי דהן, גיא חיימוב וברק יצחקי, שחוזרים מהשאלות, נמצאים בתמונת הסגל לעונה הבאה. יש לציין שהצוות המקצועי רוצה לבנות סגל רחב שיוכל להתמודד עם העומס הכרוך בהשתתפות במפעל אירופאי. לפיכך גם קובי מויאל ואבי ריקן, שיהפכו לשחקנים חופשיים בעוד פחות מחודשיים, נמצאים ברשימות של קרויף.

שחקני מכבי תל אביב דור מיכה, ערן זהבי, חוגגים. ברני ארדוב
הרשים את הסקאוטים, אבל לא יעזוב בקיץ הנוכחי. דור מיכה/ברני ארדוב

בגזרת הזרים, קרלוס גרסיה וראדה פריצה חתומים לעונה נוספת והם יישארו בקבוצה. לעומתם, גונסאלו גרסיה, שפתח את העונה היטב אבל שמעמדו ירד בהדרגה ככל שהעונה התקדמה, יעזוב. המאמן אוסקר גרסיה ימשיך בקבוצה וכמוהו גם מאמן הכושר המוערך חואן טוריחו.

בגזרת וינסנט אניימה הדברים עדיין לא סגורים. ליל הצרפתית מימנה חלק גדול מהמשכורת הגבוהה של השוער העונה וכרגע נראה שאין בכוונת הצהובים לשאת במלוא המשכורת שלו בעונה הבאה. הניגרי אמר אמש: "זה יהיה מדהים להישאר כאן גם בעונה הבאה, אבל זה תלוי בהנהלת המועדון".

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. ברני ארדוב
יביא את הצהובים לשלב הבתים? אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully