וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצה: "אין ספק, אנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ"

מכבי ת"א חגגה אליפות אל תוך הלילה, גולדהאר רקד על השולחן. ראדה פריצה התרגש: "הקהל מדהים. אפשר לעלות לצ'מפיונס". קרויף: "הדרך שלנו היא לא לדבר, אלא לעשות"

צילום: טל אנגלנדר. עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב השלימה אמש (שני) עונה חלומית אחרי שניצחון 0:2 על עירוני רמת השרון העניק לה את צלחת האליפות אחרי 10 שנים בהן הקבוצה לא זכתה בתואר משמעותי. כ-38 אלף אוהדים צהובים חגגו עם השחקנים זמן ארוך אחרי שריקת הסיום והקפטן שרן ייני הניף את צלחת האליפות. אחרי החגיגות הארוכות באצטדיון רמת גן, המשיכו כל אנשי הקבוצה, בתוכם גם הבעלים מיטש גולדהאר, למסעדה בעיר שם הם חגגו את התואר.

גולדהאר, המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף והמאמן אוסקר גרסיה, נטלו חלק פעיל בחגיגות ויחד עם שאר השחקנים רקדו על השולחנות לצלילי כמה משירי האליפות שהוקלטו בימים האחרונים, כאשר עוד ועוד בקבוקי שמפניה נפתחים. ברק לוי, משה לוגסי, דור מיכה, יואב זיו, ערן זהבי וקרלוס גרסיה היו אלה שנתנו את הטון בחגיגות, כאשר גם גולדהאר וקרויף, הצטרפו לשירה של השחקנים ושל האוהדים הרבים שהגיעו למקום.

החלוץ מונס דאבור, שנמצא בטיפולים באיטליה, שוחח במהלך הערב עם חבריו לקבוצה ובירך אותם על הזכייה בתואר. בדף הפייסבוק שלו כתב דאבור: "הכאב שלי שאני לא נמצא איתכם על המגרש כגודל השמחה שלי שהצלחנו לעשות את זה. מגיע לנו לשמוח אחרי שנה של עבודה קשה והשקעה גדולה!! שאפו מכבי!! יששש אליפוותתתתתתתתתת!".

אגב, השחקנים קיבלו יומיים חופש והם יחזרו להתאמן ביום חמישי לקראת משחק הליגה נגד מכבי חיפה שיתקיים ביום שני.

הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר מחבק את המאמן אוסקר גרסיה. ברני ארדוב
שמחה גדולה שהתפרצה. גולדהאר ואוסקר/ברני ארדוב

"זו האליפות החמישית שלי וההרגשה היא פנטסטית", אמר החלוץ השבדי ראדה פריצה, שהגיע בינואר והשתלב בצורה נהדרת בקבוצה, "מאז שהגעתי לכאן חיכינו לרגע הזה. אנחנו בדרך כלל מאוד דיפלומטיים בתשובות שלנו ולא רוצים להגיד דברים, אבל עכשיו אנחנו יכולים להגיד שזו אליפות ראויה בהחלט. אני לא אוהב לדבר על עצמי. זה מועדון שהיה מאוד קל לבוא ולהשתלב בתוכו. זה הקל עליי ולא היו לי שום קשיים להתאקלם ולהיכנס למערכת".

פריצה, שזכה באליפויות בדנמרק, נורבגיה ושבדיה, ניסה להשוות אותן לזו עם הצהובים והוסיף: "האליפות בשבדיה הייתה ענקית, בדנמרק כמעט ולא הייתי בסיום העונה ולגבי נורבגיה אי אפשר בכלל להשוות, כאן בישראל זה כל כך יותר גדול ושמח. הופתעתי מהטירוף של האוהדים, לא חשבתי שתהיה כזו אווירה טובה באצטדיון. האוהדים שלנו פנטסטיים, מעולם לא שיחקתי מול קהל כזה מדהים כמו שיש כאן במכבי ואני מאוד אוהב את זה ונהנה מזה".

פריצה מאמין שמכבי תל אביב יכולה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה: "נזדקק למעט מזל עם ההגרלות ואז הכל אפשרי. נהיה חייבים להאמין ואני מאמין שנוכל לעשות את זה. כולי תקווה ששאר הקבוצה והאוהדים גם יאמינו בכך והם יעזרו לנו להעפיל לליגת האלופות".

השבדי סיכם: "היו העונה הרבה רגעים מדהימים. כשברק לוי הדף את הפנדל נגד הפועל רמת גן, כמובן הניצחון הענק על בני יהודה ובהחלט אפשר לבחור עוד רגעים רבים. בסופו של דבר היינו הקבוצה הכי טובה העונה וזה פנטסטי. זה חשוב שהיינו צנועים במהלך השנה ולא יצאנו בהצהרות. עכשיו אנחנו בהחלט יכולים להגיד שאנחנו הכי טובים. ללא שום צל של ספק, אנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ. הבקענו הכי הרבה, ספגנו הכי מעט ויש לנו הכי הרבה נקודות, אז אין עוד מה לומר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי תל אביב ראדה פריצה חוגג אליפות. ברני ארדוב
"אפשר לעלות לליגת האלופות". פריצה/ברני ארדוב

וינסנט אניימה, שזכה באליפות בכל קבוצה בה שיחק באירופה מלבד בני יהודה, אמר בסיום: "זו הרגשה מדהימה לזכות באליפות. לא הרבה אנשים זכו באליפות בישראל ואני בהחלט מאושר. כל אליפות היא אליפות, לא משנה מה צבע החולצה. מהרגע הראשון האמנתי שיהיה טוב. האמנו כל הזמן יחד כולם שאפשר לעשות את זה העונה. ראינו את זה מגיע ועבדנו קשה בשביל זה.

"יש לנו עוד הרבה עבודה, נצטרך להביא עוד שחקנים לעונה הבאה כדי לקבל סטטוס של קבוצת צ'מפיונס ליג. עשינו עונה נפלאה. הדברים התנהלו בצורה מושלמת. המאמנים והשחקנים מדהימים. שחקנים רבים עשו שדרוג ביכולתם. אנחנו רוצים גם להודות לאוהדים הנפלאים שלנו. בלעדיהם זה לא היה קורה".

אניימה יחזור בתום העונה הנוכחית לקבוצתו ליל וכרגע עדיין לא ברור אם הוא ישוב לקרית שלום בהשאלה נוספת. "זה יהיה מדהים להישאר כאן גם בעונה הבאה, אבל זה תלוי בהנהלת המועדון", אמר השוער, "זה לא ממש תלוי בי, יש לי עוד שנתיים חוזה בליל. מכבי שילמה העונה חלק קטן מאוד מהשכר שלי. יש עוד דברים רבים לעשות כדי שאשאר".

שוער מכבי תל אביב וינסנט אניימה. ברני ארדוב
"זה יהיה מדהים להישאר כאן גם בעונה הבאה". אניימה/ברני ארדוב

"האליפות הזאת היא בונוס אדיר לדרך הנפלאה שהתחלנו לפני שלוש שנים", אמר הבעלים המאושר גולדהאר בסיום משחק האליפות. "התוצאה הזו נפלאה עבורנו. רצינו להתחרות העונה בצמרת ואין לי ספק שיש לנו עוד לאן להשתפר. כמובן שעכשיו התיאבון גדל. אנחנו חושבים כבר על העונה הבאה ואסור לנו לעצור. החל מהיום נתחיל לחשוב על ליגת האלופות ועל העונה הבאה. יש לנו המון מחשבות והמון פעולות לעשות. אנחנו באמצע תהליך, לא בסופו. אנחנו כל הזמן חושבים על בניית מועדון ראוי וטוב. אני מתכוון להשקיע בהשקעות לטווח ארוך שיעזרו בעתיד למועדון".

הקנדי הוסיף: "אין ספק שהשער של העונה הוא כמובן הגול של לוגסי נגד בני יהודה. צפיתי במשחק בטלוויזיה בבית וכשמושיקו כבש את השער הזה, קפצתי כל כך גבוה עד שכמעט נגעתי עם הראש בתקרה. זה היה גול מדהים ומשחק מדהים".

גם ג'ורדי קרויף נראה מאושר. "אני מרגיש סיפוק רב", אמר ההולנדי, "זה היה מסע ארוך וקשה. אני חושב שהיציבות של המועדון הייתה חשובה מאוד בהצלחת הקבוצה. התמקדנו בעבודה קשה. המאמנים עשו עבודה יוצאת מן הכלל, לא רק מהבחינה הטקטית. גם הראיונות המשעממים כפי שכיניתם אותם, של המאמן, היו מבריקים מבחינתי. זו הדרך של מכבי - לא לדבר אלא לעשות. חלמנו על זה, קיווינו לזה. כשאתה מתחיל משהו חדש, אתה תמיד מייחל למשהו טוב וטוב שיש לך את המוטיבציה להצליח. אני רוצה לברך את כל מי שקשור למועדון הזה. לא רק את המאמנים והשחקנים אלא גם את אלה שעובדים מאחורי הקלעים".

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף. מגד גוזני
"חלמנו על זה, קיווינו לזה". קרויף/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully