וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי שטרית: "ברגע האמת כל אחד התעלה על עצמו"

21.4.2013 / 8:21

מגן מכבי נתניה הסביר את הניצחון על אשדוד. ארגון האוהדים יבקש מלה פמיליה לתמוך בנתניה מול בית"ר למען ירידת סכנין

one

במכבי נתניה הירשו לעצמם לחייך בסיום משחק הניצחון אתמול (שבת) על מ.ס אשדוד, אחרי תקופה ארוכה נרשמה בחדר ההלבשה אווירה טובה מאוד.

בקבוצה שיבחו את יוסי שבחון שרשם משחק מצוין אחרי תקופה שלא פתח בהרכב, כשגם המאמן ראובן עטר החמיא לו ואמר כי הוא היה אחד מאנשי המשחק מבחינתו. מלבד שבחון גם פיראס מוגרבי, עלי חטיב וקובי דג'אני זכו למחמאות גדולות ובקבוצה אמרו שהארבעה הוכיחו שיש על מי לסמוך במחזורים האחרונים.

שחקני מכבי נתניה חוגגים, איתי מנצור (מימין), קובי דג'אני, ויקי כחלון. ברני ארדוב
שחררו לחץ. שחקני מכבי נתניה אחרי הניצחון על אשדוד/ברני ארדוב

למרות הניצחון עטר ביקש משחקניו לרדת מהר אל הקרקע, והבהיר להם שרק שש נקודות משני המשחקים יספיקו לדעתו כדי להישאר בליגה. "עשינו צעד גדול מאוד והעיקר ששיחררנו הרבה לחץ", אמר גורם במועדון, "אבל יש עוד דרך ארוכה, שלא נחשוב לרגע שעשינו משהו. הפנים עכשיו הם לבית"ר".

בקבוצה ינסו להכשיר את אחמד סבע ואת עידו לוי למשחק הבא. לוי, שפצוע כבר תקופה ארוכה צפוי לחזור לאימונים מלאים השבוע, אך הוא עדיין בספק למפגש מול בית"ר. בנתניה ינסו להאיץ גם את החזרה של סבע וייתכן שיחזור לאימונים כבר בימים הקרובים.

אגב, המאמן ראובן עטר לא אהב את העובדה שבסיום המשחק הוא נשאל האם הקבוצה נראית טוב יותר בלי סבע. "אחמד תרם המון לקבוצה הזו, השאלה הזו היא לא במקום. גם היום, למרות שניצחנו, אני בטוח שאם הוא היה משחק הוא היה תורם לנו המון ואני מקווה שהוא יחזור כבר נגד בית"ר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
רוצה את סבע מול בית"ר. עטר/ברני ארדוב

"רצינו הרבה יותר והבנו את המשמעות של המשחק. זה היה לחיות או לא. היינו מאוד נחושים ומחויבים" הסביר אורי שטרית. "אולי לא הבנו לפני חודשיים את המצב שאנחנו נמצאים וחשבנו שהכל יהיה בסדר. ברגע האמת כל אחד התעלה על עצמו. אני חושב ששיחקנו טוב בשבועות האחרונים". על העובדה ששוב ספגה הקבוצה מהגבהה לתוך הרחבה אמר שטרית: "זה קורה במשחק כדורגל וזה חלק מהמשחק. אנחנו צריכים להסתכל קדימה, הפסדנו מספיק נקודות השנה וצריכים לנצח את שני המשחקים שנשארו לנו".

הנהלת נתניה מתכוונת לבקש מהנהלת בית"ר ירושלים להוזיל את המחירים לקראת המשחק ולהעמיד את המחיר על 30 שקלים, מחיר אחיד לכל האצטדיון, כפי שהיה במשחק אתמול בנתניה. במועדון מקווים שכ-3,000 צופים יגיעו מנתניה לטדי כשהאוהדים עצמם מתכננים מהלך מפתיע למדי. לוואלה! ספורט נודעה שחוג האוהדים של נתניה מתכוון לפנות בימים הקרובים לארגון האוהדים לה פמיליה, הנחשב לגרעין הקשה של אוהדי בית"ר, ולבקש ממנו להגיע ולתמוך דווקא בנתניה במשחק הקרוב בטענה שניצחון של נתניה יוביל לירידת ליגה של בני סכנין, הנחשבת ליריבה השנואה של ארגון לה פמיליה.

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
האויב של האויב שלי הוא חבר שלי. אוהדי מכבי נתניה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully