וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "עשינו צעד קדימה, אבל צריך להמשיך"

מאמן מכבי נתניה חגג ניצחון בכורה: "אנחנו לא יכולים להתעלם מהחישובים". חטיב: "היה לי קשה, עכשיו הולך לי יותר טוב"

one

לפחות עד שיושלם המשחק שהופסק הערב (שבת) בין בני סכנין להפועל רמת גן, מכבי נתניה עלתה אל מעל הקו האדום, אחרי 1:2 חשוב כל כך על מ.ס. אשדוד. יוסי שבחון כבש כבר בדקה השנייה, מוראד אבו ענזה איזן (61), אבל קובי דג'אני הכריע בנגיחה (75) וסידר לראובן עטר ניצחון ראשון מאז חזר לאמן את הקבוצה.

שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
ניצחון חשוב במאבק ההישארות. נתניה חוגגת/ברני ארדוב

המאמן המאושר עטר אמר בסיום: "שיחקנו טוב לכל אורך המשחק. אשדוד נלחמו כמו קבוצה הוגנת, הם תמיד היו כאלה. עכשיו כשניצחנו אני גם יכול להחמיא להם. עשינו צעד קדימה, אבל צריך להמשיך. אנחנו עדיין במאבקים קריטיים. כשאתה נאבק בפלייאוף או להגיע לאירופה, אתה אומר שהעונה טובה ויכולה להיות מצוינת, אבל כשנאבקים על החיים של המועדון ההרגשה הרבה יותר קשה".

עטר הוסיף: "אני פה כבר עשר שנים ומאוד חשוב לי שהקבוצה תישאר, פחות מעניין אותי ניצחון ראשון או לא. האופטימיות מתקבלת אחרי ניצחון כזה, עם הרבה מהלכים טובים ומבחינה טקטית שיחקנו טוב. ספגנו מהרמה אחת שהייתה לכיוון השער, חוץ מזה לא היו להם מצבים. במצב הזה אנחנו לא יכולים להתעלם מהחישובים, אבל כמובן שזה תלוי בנו ואם ננצח את שני המשחקים הקרובים, נישאר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
רוצה עוד שני ניצחונות. עטר/ברני ארדוב

עלי חטיב, שבישל את שני השערים, סיכם: "באנו ולקחנו שלוש נקודות, אני שמח. יש לנו עוד הרבה עבודה, היום נהיה מבסוטים ומחר חוזרים לאימונים. יש לנו שבוע קשה. רצינו ניצחון והנה הוא בא, מקווה שנמשיך ככה. היה לי קצת קשה בקבוצה חדשה, אבל עכשיו הולך לי יותר טוב".

המאמן המפסיד יוסי מזרחי, שקבוצתו די מעבירה את הזמן עד לסיום העונה, דווקא היה די מרוצה למרות ההפסד: "במחצית השנייה בניגוד לראשונה נראינו כמו קבוצה וחבל שספגנו ממצב סטטי. הגישה במחצית הראשונה לא הייתה טובה, הלכנו אחורה וספגנו בדקה הראשונה, מה שהוציא אותנו מריכוז. בהמשך שיחקנו טוב יותר. אני בטוח שבאשדוד ידעו בשנים הבאות מה הם רוצים לעשות עם הקבוצה הזו ובוטח באנשים כאן, שהם יודעים מה יש להם בידיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully