וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את מ.ס אשדוד

20.4.2013 / 21:03

שערים של שבחון (2) ודג'אני (75) סידרו לנתנייתים 3 נקודות קריטיות שהעלו אותם זמנית מעל הקו האדום. אבו ענזה כבש לאורחים

one

12 מחזורים חלפו מאז ביקורה האחרון של מ.ס אשדוד בנתניה, אז השיגה הקבוצה של ראובן עטר את ניצחון הבית האחרון שלה. הערב (שבת) קיבלה נתניה שוב את היריבה האהובה עליה, השיגה ניצחון קריטי של 1:2 והשאירה את תקוות ההישרדות שלה בחיים, רגע לפני שחברותיה לתחתית בורחות לה והופכות את הירידה שלה לליגה הלאומית למעשית.

ראובן עטר ביצע שינוי בולט בהרכב כשהציב את יוסי בהרכב במקומו של עומר פרץ והקשר גמל לו עם שער מהיר מאוד כבר אחרי 2 דקות מבישול של עלי חטיב. נתניה המשיכה ללחוץ ושער חוקי של צ'ראן בדקה ה-56 נפסל בטענת נבדל שלא היה ובניגוד גמור למהלך המשחק הצליח מוראד אבו ענזה לכבוש את השוויון בדקה ה-62 בנגיחה אחרי הרמה של דוד רביבו בכדור חופשי. אולם, בניגוד למשחקים קודמים העונה, הפעם נתניה לא נשברה ומצאה את שער הניצחון הגורלי בדקה ה-75. עלי חטיב היה שוב זה שבישל בכדור קרן מדוייק שמצא את ראשו של קובי דג'אני שמקרוב נגח לרשת והעניק לקבוצתו שלוש נקודות קריטיות בתחתית.

שחקני מכבי נתניה חוגגים, במרכז קובי דג'אני, משמאל ויקי כחלון. ברני ארדוב
ניצחון ששווה המון. שחקני נתניה חוגגים בסיום/ברני ארדוב

אחרי שהבטיחה את שלוש הנקודות, נתניה האחרונה ערב המחזור, התבשרה שהמפגש בין שתי הקבוצות שמוקמו מעליה ערב המחזור - בני סכנין והפועל רמת גן, הופסק בשל הגשמים העזים ותנאי המגרש, דבר ששיחק לטובתה ואיפשר לה לעלות שני מקומות אל מעל הקו האדום, כשבמאזנה 32 נקודות, בדיוק כמו לסכנין אך עם הפרש שערים טוב בהרבה. ראובן עטר משיג ניצחון בכורה העונה כמאמנה של נתניה והוא יכול להיות בהחלט מרוצה לא רק משלוש הנקודות, אלא גם מהיכולת שהציגה קבוצתו במשחק הזה. כשנותרו עוד שני מחזורים בלבד לסיום הפלייאוף התחתון, לנתניה יש סיכוי יותר מריאלי להישאר בליגה אם תשכיל לקחת נקודות במפגשים שנותרו לה מול בית"ר ירושלים והפועל באר שבע.

במנגד, באשדוד כבר סופרים את הדקות עד לסיום העונה ורוצים לסגור כבר את אחת העונות הכי מאכזבות שחווה המועדון. כעת כל שנותר לקבוצה של יוסי מזרחי הוא לשחק בספורטיביות, כאשר הקבוצות המעורבות בקרב על הירידה ישחקו נגדה בשני מחזורי הסיום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'ואון אושאניווה שחקן מ.ס. אשדוד לפני פיראס מוגרבי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ג'ואון אושאניווה שחקן מ.ס. אשדוד לפני פיראס מוגרבי שחקן מכבי נתניה/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 75: גול! נתניה חוזרת להוביל ושוב זה היה עלי חטיב שבישל בכדור קרן מדוייק שפגש את ראשו של קובי דג'אני שנגח מצוין מקרוב פנימה. 1:2 קריטי לנתנייתים בסיום.

דקה 68: כמעט שער של מכבי נתניה. יוסי שבחון העביר כדור רוחב מסוכן מאוד וישראל ראש כמעט דחק את הכדור לשערו הוא.

דקה 62: גול! נתניה נענשה על כך שלא הכפילה את היתרון שלה וספגה שער אומלל מאוד. דוד רביבו הרים כדור חופשי מ-30 מטרים, צ'נאמו היסס ביציאה שלו ומוראד אבו ענזה ניצל זאת כדי להקדים אותו ולנגוח פנימה מול הרשת החשופה. 1:1 דרמטי בנתניה.

דקה 56: שער חוקי של נתניה נפסל. עלי חטיב נשלח בכדור עומק באגף השמאלי ומסר כדור רוחב מצוין לצ'ראן, שהיה בקו אחד עם הגנת אשדוד וכבש מקרוב, אך אסף קינן פסל את השער בטענה שגויה לנבדל.

דקה 41: טעות קשה של אסף קינן, שלא הורה לפנדל אחרי הכשלה של עומר צלישר על אבו ענזה. נתניה ניצלה.

דקה 35: נתניה המשיכה ללחוץ ועלי חטיב היה הפעם זה שניסה את מזלו בבעיטה מרחוק, אך מרציאנו הדף, צ'ראן ניסה להגיע לכדור החוזר אך ביים נפילה ואסף קינן לא קנה את ההצגה שלו והורה להמשיך.

יוסי שבחון שחקן מכבי נתניה בין בן בוטבול (מימין), ג'ואון אושאניווה שחקני מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
איזו פתיחה נהדרת שלו. יוסי שבחון/ברני ארדוב

דקה 24: עוד מצב טוב למארחים, הפעם של קובי דג'אני שקיבל כדור כ-30 מטרים משערו של מרציאנו, התקדם מעט ומטווח של 25 מטרים בעט כדור אדיר שעשה דרכו לחיבורי הקורות, אך מרציאנו הדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 16: נתניה המשיכה ללחוץ וכמעט מצאה את השער השני אחרי שפיראס מוגרבי פרץ באגף ימין והכניס כדור רוחב מצוין שהגיע לצ'ראן, שמחמישה מטרים החמיץ הזדמנות נהדרת לכבוש.

דקה 10: אשדוד ניסתה לחזור למשחק ואבו ענזה ניסה את מזלו עם בעיטה מ-20 מטרים אבל הכדור שלו הלך גבוה.

דקה 2: גול! איזו פתיחה נהדרת למכבי נתניה שעולה ליתרון מוקדם מאוד בסיומו של מהלך קבוצתי נאה. אורי שטרית הכניס את עלי חטיב באגף השמאלי. חטיב יישר את הכדור למרכז שם נותר יוסי שבחון בלתי מכוסה ובעט מקרוב פנימה. 0:1 חשוב מאוד לנתניה.

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא איבדו אמונה. אוהדי נתניה/ברני ארדוב

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עומר צלישר, ברונו פיניירו, עמרי בן הרוש, אורי שטרית, קובי דג'אני (איתי מנצור, 87), בן בנימין, יוסי שבחון (ויקי כחלון, 90), פיראס מוגרבי, עלי חטיב, דרגאן צ'ראן (עומר פרץ, 68).

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה (איציק נאש, 82), יאיא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה, ניר ביטון, בן בוטבול (סאנדי ארצ'ון, 54), רחמים צ'קול, דוד רביבו (ציון צמח, 77), מוראד אבו ענזה, סטפן שצ'פוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully