וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידין: "לשופט אסור לגעת בשחקן. צריך לקבל הרחקה"

14.4.2013 / 7:57

אביחי ידין זעם בחדר ההלבשה בעקבות התקרית עם לירן ליאני. דקל קינן נבדק, ועדיין בספק לחצי הגמר: "הרופא הבטיח שיפור"

one

התיקו של מכבי תל אביב מול בני יהודה (2:2) רק הגביר אמש (שבת) את תחושת ההחמצה של שחקני מכבי חיפה. הפער בצמרת נותר עשר נקודות, אבל בדיעבד ניצחון על הפועל תל אביב (2:2) היה יכול להגדיל את הסיכויים האפסיים של הקבוצה במאבק על האליפות, במיוחד לנוכח המשחק בחיפה בעוד שבועיים.

כעת, ייתכן שהמשחק הזה יכריע סופית את מאבק האליפות (אם הפער לא ישתנה בשבוע הבא, חיפה תהיה חייבת לנצח כדי למנוע ממנה אליפות במחזור הזה), אם כי שחקנים בחיפה ממשיכים להבהיר: "בשום פנים ואופן לא ניתן להם לחגוג אליפות בקרית אליעזר". היום הוחלט שהירוקים יעמדו לדין בעקבות השלכת זיקוק מהיציע, אירוע שנרשם בדוח המשקיף במהלך המשחק אתמול, ובעקבותיו הקבוצה תעמוד לדין ביום חמישי.

. אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
ייאלצו לראות את חגיגות האליפות אצלם? אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

התקרית בין אביחי ידין לשופט לירן ליאני אתמול הצליחה להכעיס לא מעט אנשים במועדון. ידין, שנראה במצלמות הטלביזיה כשהוא נדחף על ידי השופט רגע אחרי שהשניים התקרבו זה לזה, פנה לליאני במהלך המשחק והעיר לו: "איך יכול להיות שאתה דוחף אותי? מה אתה רוצה ממני?", אך זה לא הגיב. התקרית עשויה להוביל לתלונה של חיפה או של הקשר על השופט באיגוד השופטים, אם כי עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין. ידין אמר לשחקנים בסיום: "איך יכול להיות ששופט נוגע בשחקן? הוא צריך לקבל הרחקה". ידין כשיר למשחק הגביע ביום רביעי ועשוי לפתוח בהרכב.

במחצית המשחק פנה אריק בנאדו לתמיר כהן בנוכחות השחקנים ואמר: "יש לך צהוב, אני מחליף אותך כדי שלא תקבל אדום. ידין נכנס". לפי הדברים האלה, ייתכן מאוד שכהן יהיה בסגל גם לחצי הגמר. אחד השחקנים אמר אתמול לאחר המשחק: "אנחנו פראיירים. היינו צריכים לקחת את המשחק הזה ולהיאבק עד הסוף. ישבנו עליהם 20 דקות מתחילת המחצית השניה, היינו צריכים להבקיע יותר". חן עזרא עלה לראש טבלת מלך הבישולים של ליגת העל, יחד עם מהראן ראדי. הבישול לאזולאי אתמול הוא העשירי של הקשר העונה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני מכבי חיפה שלומי אזולאי, לירוי צעירי, חן עזרא. ברני ארדוב
בדרך לעקוף את ראדי? חן עזרא/ברני ארדוב

דקל קינן ערך הבוקר בדיקה על מנת לבדוק את חומרת הפציעה שלו בקרסול, במהלכה נמצא כי הוא סובל ממתיחה. הבלם קיבל זריקה, ינסה לשוב לאימונים מחר, אך עדיין בספק לחצי הגמר. קינן צייץ בטוויטר כי "ד"ר פסקין הבטיח שיפור משמעותי תוך 24 שעות". אתמול קינן ש"לא אוותר על החצי גמר בקלות".

אנדריי פיליאבסקי כבר נמצא בכוננות, אבל העובדה שהוא אמור לחזור מפציעה רק בתחילת השבוע הנוכחי מטרידה את הצוות המקצועי. אייל משומר וטאלב טואטחה ימשיכו להיעדר, אבל גוסטבו בוקולי יחזור לסגל ויתמודד על חולצת ההרכב עם לירוי צעירי. יניב קטן יפתח בהרכב. המגן טאלב טואטחה ימריא הבוקר למספר ימים לאיטליה, לצורך טיפולים. בחיפה מעריכים שהטיפולים הללו יכולים לזרז את קצב ההחלמה שלו. "בעבר טופלו במכון הזה מספר שחקנים ישראלים, אנחנו מאמינים שזה יוכל לעזור לו", אמרו במועדון.

בחזרה לקינן. בקרוב מאוד צפוי להיפתח המשא ומתן הכספי עם הבלם, שקיבל לפני מספר שבועות מסר לפיו במועדון רוצים שיסיים את הקריירה במועדון. עד כה הצדדים לא שוחחו על העניין הכספי, אבל ההערכה היא ששכרו ינוע סביב 200 אלף דולר והמגעים הכספיים יחלו בקרוב. במהלך הימים האחרונים נפגש יניב קטן עם הנהלת הקבוצה לגבי עתידו. כזכור, חיפה החליטה לאפשר לקשר להחליט האם להאריך את חוזהו מעבר ליוני 2014. קטן מרגיש שהוא מסוגל להמשיך לתרום גם בעונות הבאות והשיפור שעשה העונה רק מחזק את התחושות בחיפה לגבי ההצעה הכספית שתוגש בקרוב.

במועדון מקווים שקרוב ל-20 אלף צופים יגיעו לחצי הגמר ביום רביעי (20:30, רמת גן) מול קריית שמונה. כ-12 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם וקצב מכירת הכרטיסים הואץ בסוף השבוע. הכרטיסים שהוקצו ליציעים 11-12 ו-3 כבר אזלו. כרטיסים נוספים שהוקצו ליציעים 8 עד 10 צפויים להימכר היום. ההנהלה הגיעה לסיכום עם הנהלת רכבת ישראל, שתקצה רכבת לכיוון צפון בסיום המשחק. הרכבת תצא מתחנת בני ברק הממוקמת דקות הליכה מהאצטדיון כחצי שעה לאחר סיום המשחק. תחנות העצירה של הרכבת: הרצליה, נתניה, חדרה, בנימינה, חיפה חוף הכרמל, חיפה מרכז, קרית מוצקין ועכו.

יש לציין כי נגד הקבוצה עומד עונש על תנאי בגין התפרעות אוהדים. העונש ניתן בעקבות הדלקת שתי אבוקות ביציע ג' של אוהדי הקבוצה (שערים 11-12), לפני משחק הדרבי בתחילת דצמבר. על פי אותו תנאי, חיפה עשויה לספוג שני משחקי רדיוס.

צפו: מסיבת העיתונאים המיוחדת של מכבי חיפה (באדיבות מכבי חיפה TV)

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully