וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ומכבי תל אביב נפרדו בתיקו 2:2

מערכת וואלה! ספורט

13.4.2013 / 23:00

משחק נהדר בבלומפילד: אדם הרפקה (13) וגיל יצחק (24) הדהימו את הצהובים עם יתרון מוקדם, אבל ערן זהבי השווה בצמד משלו (34 ו-42). הפער מחיפה בפסגה: עשר נקודות

one

מכבי תל אביב ובני יהודה סיפקו הערב (שבת) עוד משחק מרתק, כשנפרדו ב-2:2 דרמטי בסיומו של מותחן גדול בבלומפילד. הצהובים אומנם לא הצליחו להגדיל את הפער ממכבי חיפה, אבל שמרו על פער 10 נקודות בפסגה, ואם מכבי תל אביב תנצח בשבוע הבא את רמת השרון ומכבי חיפה תפסיד, הקבוצה של אוסקר גרסיה תוכתר כאלופה באופן רשמי.

הזהובים פתחו בבליץ והוליכו כבר 0:2 בזכות שערים של אדם הרפקה בדקה ה-13 וגיל יצחק בדקה ה-24, אולם מכבי לא נלחצה, וכפי שעשתה במפגש הקודם בין הקבוצות, גם הפעם חזרה בגדול, כשהיום הקאמבק היה חתום על שמו של ערן זהבי.

הקשר, שהבקיע גם בדרבי במחזור הקודם, צימק בדקה ה-34 אחרי מבצע אישי מבריק ושלח ברגל שמאל כדור לחיבורים של איינוגבה. בדקה ה-42 זהבי השלים את החזרה של הצהובים עם בעיטה חזקה מרחוק ברגל ימין. הפעם בניגוד למפגש הקודם בין הקבוצות, מושיקו לוגסי, שכבש את שער הניצחון במפגש הקודם, כבר לא היה על הדשא בדקות הסיום.

וינסנט אניימה שוער מכבי תל אביב עצבני. ברני ארדוב
זעם על ההגנה שלו במחצית הראשונה. אניימה בעצבים/ברני ארדוב

הצהובים הגיעו למשחק הזה בידיעה שמכבי חיפה שמטה שתי נקודות ב-2:2 מול הפועל תל אביב, אך כנראה שהמידע הזה רק הכניס אותם לשאננות. בני יהודה נראתה נהדר בחצי השעה הראשונה ופשוט פירקה את ההגנה של הצהובים, שחסרה מאוד את איתן טיבי המושעה. איגנסיו פידלף היה חלש מאוד ואשם באופן ישיר בשער השני של גיל יצחק, אך מכבי של העונה היא לא קבוצה שנשברת והיא מוכיחה את זה ולא בפעם הראשונה.

מכבי להגיד תודה גם לשוער שלה, וינסנט אניימה, שבמספר הצלות מרהיבות מנע מהזהובים לכבוש את שער הניצחון ולהותיר את מכבי בידיים ריקות. בני יהודה פספסה הזדמנות להתקרב למקום הרביעי בעקבות התיקו הזה, כאשר היא רחוקה חמש נקודות מקרית שמונה הרביעית וככל הנראה תסיים את העונה ללא הישג משמעותי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גיל יצחק שחקן בני יהודה חוגג, איתו סתיו פיניש. ברני ארדוב
שער בכורה בליגת העל. גיל יצחק/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 85: וינסנט אניימה מונע שער בטוח של בני יהודה. אמיר עגייב המחליף הגיע ראשון לכדור קרן ונגח חזק, השוער הניגרי התעופף והגיע משום מקום כדי להדוף נפלא את הכדור המסוכן לקרן נוספת.

דקה 76: מהראן ראדי שנכנס כמחליף במקומו של לוגסי רשם מצב מסוכן ראשון כשבעט מ-25 מטרים כדור שטוח וחזק מאוד, שחלף סמוך לקורה של איינוגבה ולחוץ.

דקה 61: הגנת מכבי לחצה בחלק המגרש של בני יהודה, גיל יצחק קיבל כדור ארוך ומצא עצמו לבדו. החלוץ שעט לעבר השער ופידלף שהגיע מאחור הצליח לעכב אותו. יצחק הספיק לשלוח כדור ימינה לעוז ראלי, שבעט כדור חזק, אבל אניימה יצא באומץ והדף כדור מסוכן מאוד.

דקה 59: עוד מצב טוב למכבי. יואב זיו פרץ מצד שמאל והרים כדור לרחבה, גל כהן הדף לעברו של דור מיכה שהסתנן מצד ימין ובעט כדור חזק ושטוח ברגל ימין, אבל הכדור חמק החוצה.

ראדה פריצה, מכבי תל אביב, דלה אינוגבה, בני יהודה. ברני ארדוב
לא הצליח להכניע את איינוגבה. פריצה/ברני ארדוב

דקה 50: מכבי פתחה חזק את המחצית השנייה ואלירן עטר קיבל מצב טוב להשלים את המהפך כשנשלח לרחבה וביצע הטעיה לרגל שמאל, אך הבעיטה שלו נהדפה על ידי הגנת בני יהודה.

דקה 45: הצלה מדהימה של אניימה. עוז ראלי הרים כדור חופשי, גיל יצחק שוב גבר על פידלף, השתלט על הכדור ומהאוויר בעט כדור חזק, אבל אניימה איכשהוא הדף את הכדור הזה. מזל גדול לצהובים.

דקה 42: גול! הצהובים משלימים את הקאמבק וערן זהבי שוב חתום על השער בסיומו של מהלך קבוצתי נפלא. ראדה פריצה קיבל כדור עומק, זיהה את זהבי מצטרף מאחור ושלח לעברו כדור בעקב. זהבי לא היסס ובעט כדור אדיר ברגל ימין לחיבור. 2:2 נפלא בבלומפילד.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
צמד ראשון מאז אוגוסט 2010./ברני ארדוב

דקה 36: הזדמנות אדירה לערן זהבי להשוות תוך דקה. החלוץ ניצל מעידה של איציק עזוז ומצא עצמו לבד מול איינוגבה, אבל בעט חלש ושוער הזהובים הדף לקרן.

דקה 34: גול! מכבי חוזרת למשחק משער נהדר של ערן זהבי. דור מיכה פרץ בשמאל ומסר כדור לצד השני לעברו של זהבי, שביצע הטעיה למגן שלו ובעט כדור אדיר ברגל שמאל לחיבורים. 1:2 לבני יהודה.

דקה 24: גול! בני יהודה מהממת את הצהובים עם שער נוסף של גיל יצחק, החלוץ הצעיר שפתח במקום גלבאן והתכבד בשער בכורה בליגת העל. החלוץ קיבל הרמה מצד שמאל מנס זמיר, פידלף הבלם פשוט חלם והסתכל על יצחק נוגח מקרוב לרשת. 0:2 מדהים לבני יהודה.

דקה 18: הקצב המצוין נמשך כאשר אלירן עטר קיבל כדור בצד ימין וחדר לרחבה. החלוץ היה צריך למסור למרכז אבל בעט מזווית קשה ואיינוגבה הדף לקרן.

שחקני בני יהודה חוגגים עם אדם הרפקה (במרכז), גיל יצחק. ברני ארדוב
יש חגיגות על הדשא. הרפקה חוגג עם גיל יצחק/ברני ארדוב

דקה 13: גול! בני יהודה עולה ליתרון בזכות שער נהדר של אדם הרפקה. ננאד מרינקוביץ' פרץ מצד ימין והרים כדור מדויק לחלוץ ההונגרי, שמהאוויר בעט לפינה הרחוקה ופנימה. 0:1 לבני יהודה.

דקה 6: איזה מזל לבני יהודה. הצהובים קיבלו כדור חופשי כ-17 מטרים משערו של איינוגבה, אותו בעט משה לוגסי בצורה נהדרת, חזק וחד היישר לקורה של איינוגבה שניצל.

דקה 1: שי שטרית הוציא את המשחק לדרך לעיני בלומפילד מלא מפה לפה, בעיקר באוהדים הצהובים.

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, גל כהן, איציק עזוז, כפיר אדרי, סתיו פיניש (אבי חדד, 46), קסטוטיס איבשקביצ'יוס, נס זמיר (אמיר עגייב, 83), ננאד מרינקוביץ', גיל יצחק (פדרו גלבאן, 66), אדם הרפקה.

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, איגנסיו פידלף, קרלוס גרסיה, שרן ייני, יואב זיו, משה לוגסי (מהראן ראדי, 68), גל אלברמן, ערן זהבי, דור מיכה (גאל מרגוליס, 81), ראדה פריצה, אלירן עטר.

אוהדי מכבי תל אביב מול בני יהודה. ברני ארדוב
באו בהמוניהם. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully