וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט אניימה: "עלינו בתחושה שהכל יבוא בקלות"

שוער מכבי תל אביב הסביר את הפתיחה החלשה מול בני יהודה: "לא דאגתי גם ב-2:0. לא הבאתי את הנקודה בעצמי, זה מאמץ קבוצתי". הצהובים מצפים ל-35 אלף אוהדים במידה והמשחק מול רמת השרון יועבר לאצטדיון רמת גן

one

במכבי תל אביב כבר מתכוננים לחגיגות האליפות, שיכולות להגיע כבר ביום שני הבא אחרי משחק החוץ נגד עירוני רמת השרון, לאחר שאתמול (שבת) חילצו הצהובים 2:2 מול בני יהודה. התיקו שמר על פער 10 הנקודות ממכבי חיפה, שסיימה ב-2:2 משלה עם הפועל תל אביב, כשלסיום העונה נותרו רק חמישה מחזורים, כך שהפסד של הירוקים לבני יהודה בשבוע הבא יכול לסלול את הדרך לאליפות צהובה ראשונה מזה עשור.

הצהובים קיוו להגדיל את פער הנקודות בצמרת אחרי הבשורות הטובות שהגיעו מהמשחק המוקדם בבלומפילד, אבל נראו קצת בהלם בתחילת המשחק וראו את הזהובים עולים ל-0:2 מפתיע כבר בדקה ה-24. מי שהעניק למוליכה את הנקודה היקרה היה ערן זהבי עם שני שערים נפלאים, שבוע אחרי ההצגה מעוררת המחלוקת שלו בדרבי התל אביבי הגדול.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
עוד צעד לאליפות. ערן זהבי/ברני ארדוב

איתן טיבי לא שיחק אמש בשל צבירת כרטיסים צהובים וחסרונו בהחלט הורגש, כאשר איגנסיו פידלף שפתח במקומו נראה רע מאוד ולא ממש הצדיק את האשראי שניתן לו. טיבי צפוי לשוב להרכב כבר במשחק הקרוב נגד רמת השרון. מהראן ראדי שהחמיץ את שלושת המשחקים הקודמים בשל פציעה, שב אמש לסגל ואף שולב כמחליף במחצית השנייה.

בקבוצה ממתינים להחלטת המשטרה בנוגע לשאלה היכן יתקיים המשחק נגד רמת השרון, כאשר במידה והמטה המרכזי של המשטרה לא יאשר את קיום המשחק באצטדיון גרונדמן, הוא צפוי לעבור לאצטדיון רמת גן ובקרית שלום מעריכים שבמקרה כזה יגיעו לאצטדיון הלאומי כ-35 אלף אוהדים צהובים. הקבוצה תעמוד לדין ביום חמישי על זריקת מצת מיציע אוהדיה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהדי מכבי תל אביב מול בני יהודה. ברני ארדוב
ימלאו את אצטדיון רמת גן? אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

וינסנט אניימה הציג את אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה, כאשר במחצית השנייה הוא הציל לפחות שלושה שערים בטוחים והגיע לשיאו בהדיפה מרהיבה בדקה ה-90. "בדרך כלל הקבוצה היריבה לא מגיעה להרבה מצבים מולי ולכן אין לי הרבה עבודה לעשות", אמר אניימה בסיום המשחק. "בדרך כלל אני משחק יותר בעזרת הרגל כי בדרך כלל אנחנו שולטים במשחק ומחזיקים בכדור".

"אני לא חושב שהבאתי את הנקודה הזו בעצמי", הצטנע השוער הניגרי. "אני בסך הכל תורם את חלקי להצלחה ואני מודה לאלוהים שבזכותו אני מצליח. שחקן אחד כבש צמד, שחקן אחר בישל, שחקן נוסף עשה הגנה ושחקן אחר הצליח לעצור הרבה כדורים, כך שזה בהחלט לא רק אני. עשינו מאמץ קבוצתי ומבחינתי אני עושה כל מה שאני יכול לעזור לקבוצה לנצח".

אניימה טוען שלא התרגש מהיתרון המוקדם של בני יהודה ואמר: "ספגנו את שני השערים בשלב מאוד מוקדם במשחק. ידענו שנותרו לנו עוד 70 דקות לשחק. במצב כזה אני לא מודאג. הייתי דואג אם היינו סופגים חמש או עשר דקות לסיום. היה לנו המון זמן בכדי שלא נחשוב שאנחנו מפסידים".

וינסנט אניימה שוער מכבי תל אביב עצבני. ברני ארדוב
"איבדנו ריכוז בחלק האחורי וספגנו פעמיים". אניימה/ברני ארדוב

השוער ניסה להסביר את הקפאון בקבוצה ב-25 הדקות הראשונות של המשחק: "אני מניח שמבחינה פסיכולוגית עלינו בתחושה שהכל יבוא בקלות, אבל בכדורגל זה לא ככה. לפעמים משחקים הופכים להיות קשים ביותר, יש ימים כאלה. אתה משחק טוב והקבוצה השנייה היא דווקא זו שכובשת. איבדנו ריכוז בחלק האחורי וספגנו פעמיים. תודה לאלוהים שלא הפסדנו וזכינו בנקודה אחת שעזרה בשמירת פער 10 הנקודות ממכבי חיפה".

אניימה נשאל האם כבר תיכנן בראשו את משחק האליפות ואמר: "אין לי מושג. מה שצריך לקרות יקרה, ואני מכבד כל יריבה שנפגוש עד סיום העונה. אנחנו רק צריכים להמשיך לנצח. יש עדין 15 נקודות בקופה ואם נשחק שוב כמו אתמול, אז מה יקרה. אבל יש עדיין משחקים לשחק".

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully