וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מונס דאבור גמר את העונה?

החלוץ סובל מקרע בשריר וייעדר כחודש. מהראן ראדי צפוי לשחק מול בני יהודה, 4,500 צהובים כבר רכשו כרטיס למשחק

צילום ועריכה: קובי אליהו

יום אחרי הניצחון המתוק בדרבי, מכבי תל אביב קיבלה היום (ראשון) בשורות מאכזבות. חלוץ הקבוצה מונס דאבור עבר היום בדיקות אולטרסאונד, ואובחן כסובל מקרע חלקי בשריר הארבע הראשי של רגל ימין. דאבור צפוי להיעדר כחודש, יחמיץ בוודאות את המשחק מול מכבי חיפה (27 באפריל), ואולי גם את הדרבי הבא, שיתקיים ב-11 במאי. המחזור האחרון של הליגה יתקיים ב-18 במאי, כך שייתכן שדאבור סיים את העונה.

דאבור שיחק העונה 26 משחקים במדי מכבי תל אביב בליגת העל, בהם כבש עשרה שערים ובישל עוד ארבעה. דאבור פתח ב-14 משחקי ליגה העונה וב-12 מהם עלה כמחליף. כזכור, החלוץ היה אמור לפתוח אמש בדרבי התל אביבי, אך הפציעה שלו מנעה זאת ממנו ברגע האחרון ודור מיכה היה זה שפתח במקומו, כש שער ובישל אחד נוסף.

שחקני מכבי תל אביב ערכו היום אימון בוקר, לקראת המשחק הבא, מול בני יהודה בשבת הקרובה (21:10, שידור ישיר בערוץ 1). מהראן ראדי, שהחמיץ את שלושת המשחקים האחרונים, יגביר את קצב האימונים, והוא צפוי לקחת חלק במשחק מול בני יהודה.

בינתיים, האוהדים בצהוב כבר מוכנים לשבת הבאה והם רכשו לא פחות מ-4,500 כרטיסים למשחק החוץ מול בני יהודה. כל הכרטיסים לשערים 8-9 אזלו וכרטיסים בודדים נותרו לשערים 10-11. ניתן עדיין לרכוש כרטיסים גם לשערים 6-7. אוהדי בני יהודה יישבו בשערים 2 ו-13, כאשר בשלב זה שערים 4-5 לא נפתחו למכירה. מחיר הכרטיסים אחיד בכל האצטדיון ועומד על 55 שקלים כולל עמלה.

שחקן מכבי תל אביב מונס דאבור. ברני ארדוב
סיים את העונה המצוינת שלו? דאבור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully