וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "ריאל מהחזקות באירופה, אם לא הכי חזקה"

מכבי תל אביב נחתה, המאמן: "צריך להיות גאים במסע שלנו, הגיע לנו לעלות". קיינר מדלי: "יהיה לנו מאצ'-אפ טוב איתם"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב נחתה היום (שישי) בישראל לאחר שהשלימה אמש העפלה לשלב ההצלבה, למרות ההפסד 71:74 בברצלונה. הצהובים ישהו בישראל בימים הקרובים ולא יטלו חלק במחזור הקרוב בליגת העל. הם ימריאו ביום שני לספרד כדי להתכונן לקראת סדרת רבע הגמר מול ריאל מדריד, שתיפתח ביום רביעי.

דיוויד בלאט אמר לאחר הנחיתה: "הגענו להצלבה בזכות ובצורה יפה מאוד. זה הגיע לנו, והמסקנה היא שלא צריך לוותר לעולם. אנחנו קצת מאוכזבים מההפסד לברצלונה, אבל כשמסתכלים על המסע כולו אסור לנו להיות מאוכזבים אלא גאים במה שעשינו".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אפשר להיות גאים". בלאט/קובי אליהו

על הסדרה מול ריאל מדריד אמר המאמן: "נגיע כאנדרדוג, אבל אני מקווה שנבוא במצב טוב. אני לא יכול לפרט יותר מדי את התכניות שלנו למדריד, כי פשוט עוד לא עשינו אותן. מדובר בקבוצה שנראתה כאחת החזקות של אירופה בסיבוב הראשון של הטופ 16 וגם בבית המוקדם, אם לא החזקה ביותר. בסופו של דבר היא סיימה במקום השני וזו משוכה לא קטנה בכלל

ניק קיינר מדלי הוסיף: "אנחנו מאוד נרגשים, עשינו דרך מצוינת עד רבע הגמר ואנחנו מרוצים. נקווה להמשיך עם המומנטום הזה כדי לשחק טוב גם במדריד. יש לנו צ'אנס טוב לנצח אותם. אשמח לחזור לספרד, אני מכיר את ריאל ואת הצורה בה היא משחקת. זו קבוצה מהירה ויהיה לנו מאצ'-אפ טוב נגדה. אני בטוח שתהיה סדרה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully