וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "שוב הראינו לכל אירופה מי זו מכבי תל אביב"

4.4.2013 / 23:52

מאמן מכבי תל אביב אחרי ההפסד לברצלונה והעלייה להצלבה מול ריאל מדריד: "מפגשים נפלאים עבור הכדורסל האירופי"

עריכה: רן מנחם

מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) לברצלונה 74:71 אבל בזכות ההפסד של חימקי מוסקבה מול אולימפיאקוס, ביוון, עלתה להצלבה ביורוליג. הצהובים יתמודדו בסדרת הטוב מ-5 מול ריאל מדריד, שסיימה שנייה בבית המקביל. בכך השלימו הצהובים קאמבק מרשים, לאחר שכבר היו במאזן 5:2 בבית ו' של היורוליג.

לוח הזמנים לסדרת רבע הגמר מול ריאל מדריד:

רביעי, 10.4: משחק חוץ

שישי, 12.4: משחק חוץ

שלישי, 16.4: משחק בית

חמישי, 18.4: משחק בית (במידת הצורך)

חמישי, 25.4: משחק חוץ (במידת הצורך)


"אין צורך לצאת בהצהרות", אמר מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, עם סיום המשחק. "הובלנו ברבע השלישי, אבל ברבע הרביעי אני לא יודע אם זו הייתה עייפות או הגדולה של ברצלונה. זה חלק מהעסק. הם קלעו את הזריקות הגדולות ואנחנו לא. היה פה קרב אדיר בין שתי קבוצות מצוינות. אני שומע על המפגשים הצפויים בהצלבה וזה נשמע כמו המפגשים שאנחנו רוצים, בין הקבוצות הגדולות באירופה עם המסורת והיכולות. זה נפלא לכדורסל האירופי".

על הקאמבק המרשים של קבוצתו בטופ 16, אמר המאמן: "אני האמנתי וגם הצהרתי. עבדנו בשביל זה. מילים זה קל, השאלה אם אתה עובד בשביל זה. זה ההבדל בין ווינרים ללוזרים. אנחנו לא רק מדברים, אלא גם עושים. היה לנו קאמבק פשוט אדיר. אני מסיר את הכובע בפני השחקנים והצוות על הדרך שעשינו למעמד הזה. לא ויתרנו מנטאלית ואמונתית וגם הצגנו כדורסל גדול. שוב הראינו לכל אירופה מי זו מכבי תל אביב".

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט עם שחקן הקבוצה, דייויד לוגן. Rodolfo Molina, GettyImages
"לא יכול לדבר על ריאל מדריד כרגע". בלאט עם לוגן/GettyImages, Rodolfo Molina

על ריאל מדריד אמר המאמן: "אין לי מושג כרגע מה יהיה ואני לא יכול לדבר עליהם. אני שמח שעכשיו העסק הסתדר בארץ ונוכל לחזור לליגה, אבל היום זה היום של מכבי תל אביב. עכשיו נחכה ונראה אם אפשר לקחת משחק או שניים במדריד. היינו בסרט הזה לפני שנתיים והגענו לגמר. בשנה שעברה לקחנו משחק בחוץ מול פנאתינייקוס ונפלנו במשחק הרביעי של אחת הסדרות הגדולות של היורוליג. נלמד את ריאל מדריד, כרגע הכל מאוד טרי, אבל ברור שזו קבוצה ענקית, בסדר גודל של ברצלונה, שגם מובילה את הליגה הספרדית. קל לא יהיה, אבל אנחנו נגיע בכל הכוח לסדרה הזו, תהיו בטוחים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מרסליניו הוארטאס שחקן ברצלונה מול ניק קיינר מדלי שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
"היום זה היום של מכבי תל אביב". הוארטאס מול קיינר מדלי. הפסידו אבל עלו/GettyImages

"רצנו כמה שיותר מהר לבדוק מה התוצאה של אולימפיאקוס", אמר גיא פניני. "עשינו את המשימה שהוטלה עלינו, עשינו את הבלתי ייאמן. זה קאמבק אדיר, לא זוכר קאמבק כזה. אני מקווה שנשחק נגד ברצלונה שוב העונה ונצליח לנצח אותה".

על השינוי שעברה הקבוצה אמר פניני: "יש הרבה סיבות. הסיבה העיקרית היא שישבנו בינינו ובין עצמנו והחלטנו שאנחנו נותנים הכול בכל משחק, וכמובן שעבדנו קשה. הצוות המקצועי עשה עבודה מדהימה".

"ריאל מדריד זו קבוצה מדהימה", המשיך השחקן. "אבל אנחנו גם קבוצה מצוינת וניצחנו הרבה משחקים בחוץ. מקווה שתהיה סדרה מדהימה לא פחות מאשר בעונה שעברה. תמיד יש תיאבון לפיינל פור אבל אנחנו לא מדברים יותר מדי ולא מסתכלים כל כך רחוק. אנחנו רוצים לחזור ממדריד לפחות עם ניצחון אחד ולהחזיר את הביתיות אלינו. אחר כך אלוהים גדול".

"האמנו בקבוצה הזאת ובמאמנים", אמר יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי. "מחודש ינואר עשינו התקדמות מדהימה, השחקנים החלו לשחק יותר קבוצתי וזה התבטא בשישה ניצחונות משבעה משחקים בסיבוב הזה, כולל במקומות מאוד קשים. הקבוצה התגבשה והתחברה. אם היינו מדייקים כמו שצריך בעונשין יכולנו לנצח גם היום, אבל גם כך, עצם ההעפלה להצלבה, אחרי פתיחה של 5:2 בטופ 16, היא הישג נהדר. כל שחקן תרם את המרב שהוא יכול ולכולם מגיע כל הכבוד. ועל כך נאמר: יגעת ומצאת – תאמין".

מכבי תל אביב הפסידה לברצלונה, ועלתה להצלבה

קאמבק בשבעה צעדים

הכר את היריבה: ריאל מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully