וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דריקס: "שחקנים שכבר קטלו אותם נותנים הצגות"

29.3.2013 / 8:08

במכבי תל אביב חגגו ניצחון יורוליג שישי ברצף. ג'יימס: "היינו מדוכדכים, עכשיו ההרגשה נהדרת. למדנו איך לסיים משחקים"

קובי אליהו

חיוכים רבים נרשמו אמש (חמישי) בקרב שחקני ואנשי מכבי תל אביב עם השגת הניצחון השישי ברציפות ביורוליג, 58:101 גדול על בשיקטאש הטורקית. הערב, הצהובים יעקבו בדריכות אחר המשחקים הנוספים בבית ובסיום המחזור הנוכחי ידעו האם העפילו להצלבה או שמא עליהם להמתין עד למחזור האחרון.

הבעלים של מכבי תל אביב דיויד פדרמן לצד אלי דריקס. ברני ארדוב
שחקנים מוכיחים את עצמם לקראת ההמשך. דריקס ופדרמן/ברני ארדוב

המנכ"ל אלי דריקס סבור כי מוקדם מדי לצאת בהצהרות והוא אמר לוואלה! ספורט בסיום: "ניצחנו וכולנו שמחים, אבל אנחנו צריכים להמתין. שום דבר לא נגמר עדיין". עם זאת, דריקס סבור כי חבל התלייה נכרך מוקדם מדי סביב צווארה של מכבי: "אני חושב שהספידו אותנו מוקדם מדי. הקבוצה שלנו עשתה סיבוב שני גדול וכיפרה על כל ההפסדים. היו לנו ניצחונות בבית וניצחונות חוץ במקומות לא פשוטים, כמו מול קאחה לבוראל ואולימפיאקוס. שחקנים שקטלו אותם וטענו שהם לא מתאימים למכבי, פתאום נותנים הצגות מרשימות כמו קיינר מדלי, שבמשחקים האחרונים בהחלט תרם רבות. הביטחון החדש שלו נבנה ממשחק למשחק ואם במשחקים הקודמים הוא הציג יותר הגנה מנקודות, מול בשיקטאש הוא היה טוב גם בפן ההתקפי, הטביע וקלע טוב".

דריקס התייחס להערכות הרבות מתחילת הסיבוב השני, לפיהן הצהובים יערכו שינויים נרחבים בסגל: "התקשורת ממהרת להספיד ולהכתיר, אבל בסופו של דבר יש ההנהלה שיושבת עם הצוות המקצועי. ישנן דעות לכאן או לכאן, אבל אנחנו מקבלים החלטות בשיקול דעת וכאשר כולם רגועים. בספורט דברים הם נזילים וצריך לקחת הכול בפרופורציה ולאורך זמן. אני מקווה שנעפיל להצלבה, אבל העונה עדיין ארוכה ובסוף השנה יתקבלו ההחלטות הנכונות. כמובן שהיום שחקנים צוברים 'נקודות זכות' לעצמם כדי שיתקבלו החלטות לטובתם בתום העונה הזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
היה מרוצה מהפתיחה המוחצת. בלאט/קובי אליהו

המאמן דיוויד בלאט החמיא בסיום לשחקניו על היכולת שהציגו ועל כך שפתחו את המשחק חזק. בשיחה עימם בחדר ההלבשה הוא התייחס לנושא העלייה לשלב הבא: "נראה מה קורה. ניצחנו, אבל שום דבר לא ניתן לנו. אנחנו יכולים לשלוט רק במה שעשינו".

הסנטר שון ג'יימס היה מרוצה: "למדנו איך לסיים משחקים כמו שצריך ולא להוריד את הרגל מהגז, זו הסיבה שהצלחנו לנצח בהפרש גדול כזה", הוא אמר לוואלה! ספורט, "היו הרבה משחקים בתחילת הטופ 16, כמו מול קאחה ואולימפיאקוס בבית, שלא הצלחנו לעשות את זה ואם היינו מנצחים אותם, היינו במצב שונה היום, אבל אני גאה בבחורים שלנו, שידעו לצאת למגרש ולנצח שישה משחקים ברציפות. האם יהיה משבר דיפלומטי עם טורקיה אחרי המשחק הזה? אני מרוכז רק במשחקים, אני לא פוליטיקאי".

יוגב אוחיון עם שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
במכבי מחכים לתוצאות האחרות בבית/קובי אליהו

ג'יימס סיפר על האופטימיות בקבוצה: "האווירה מצוינת. לפני חודש וחצי הכול היה די מדכא והיינו מדוכדכים. ההרגשה נהדרת אחרי שעשינו את מה שעשינו, כי אני יודע שהמון אנשים לא האמינו. יצאנו ועשינו את מה שהיינו צריכים, תמיד האמנו בעצמנו. אתה לא יכול לנצח שישה משחקים ברצף בלי להאמין בעצמך".

למרות זאת, השחקן נזהר מלצאת בהצהרות לגבי שלב ההצלבה: "האם נהיה בשלב הבא? צריך לראות את המשחקים הבאיםץ אני לא לא יכול להצהיר את זה, עשינו מה שהיינו צריכים ואני מקווה שנהיה בהצלבה. אין לי שום תכניות ליום שישי, חוץ מלהיות עם הילדים והמשפחה שלי. אצפה במשחקים בבית שלנו כדי לראות מה קורה".

2-	דווין סמית' מכבי תל אביב. קובי אליהו
עם הראש בברצלונה. סמית'/קובי אליהו

דווין סמית, עימו מתקיימים מגעים מתקדמים לגבי החתמתו לשנתיים נוספות, הוסיף: "היינו מרוכזים מתחילת המשחק וזה נתן לנו את האפשרות לשחק כפי שצריך. המשכנו לתקוף ולהיות אגרסיביים וזה היה המפתח לניצחון ולהפרש. השחקנים שעלו בחמישייה התחילו את המשחק היטב ושחקני הספסל שעלו לאחר מכן המשיכו, לכן חשוב לצאת למשחק אגרסיביים. לא משנה מה הייתה התוצאה, שמרנו על אותה אינטנסיביות לאורך כל המשחק. כל השבוע התאמנו חזק וקשה וזה הוכיח את עצמו".

לגבי המשחקים האחרים בבית אמר סמית': "כרגע אנחנו לא יודעים מה קורה, כי אנחנו מחכים לתוצאות האחרות, אבל נתכונן לברצלונה באותה דרך. נתאמן לכל משחק בצורה הכי רצינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully