וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מעוניינת להאריך את חוזהו של דווין סמית'

4.12.2012 / 19:27

הצהובים מרוצים מאוד מהשחקן, שחוזהו מסתיים בסוף העונה. הנדריקס עדיין על הכוונת. תפקיד הקפטן הוצע רשמית לאליהו

בצל פרשת גיא פניני, מתברר כי במכבי תל אביב חושבים כבר על העונה הבאה: לוואלה! ספורט נודע הערב (שלישי) כי בקבוצה מעוניינים להאריך את חוזהו של דווין סמית', במידה וזה ירצה להמשיך בקבוצה. השחקן בן ה-29 יסיים העונה את חוזהו לאחר שנתיים, אולם לאור שביעות הרצון מהיכולת והיציבות שהוא מציג, שוררת תמימות דעים לגבי הארכת חוזהו במועדון. בקיץ נשמעו אמנם במכבי קולות על כך ששכרו של סמית' גבוה מדי ואולי יש לשחררו, אולם נוכח האכזבה מלא מעט שחקנים בסגל הנוכחי, נראה כי קברניטי מכבי תל אביב מנסים כעת לחשוב קדימה ביתר שאת, וללכת על בטוח. סמית' רושם עד כה ממוצעים של 11.3 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-25 דקות ביורוליג.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
העוגן של הצהובים. סמית'/קובי אליהו

בעוד הצהובים מחפשים דרכים להשאיר את סמית', מעמדם של ניק קיינר מדלי וגיוריגי שרמדיני ממשיך להיות לא יציב, כשבמכבי ממשיכים לבחון מועמדים נוספים לחיזוק הקבוצה. ריצ'רד הנדריקס נמצא עדיין על הכוונת של הצהובים, לאחר שהפורוורד לא מצליח להשתלב העונה במילאנו. הצוות המקצועי של מכבי מעריך מאוד את הנדריקס, והם שומרים על קשר עם השחקן ועוקבים בעניין אחר ההתפתחויות עמו. במקביל, בשיחות סגורות אף אמר בלאט כי יש לצרף גארד ש"ייצר נקודות".

היום שוחחו במועדון לראשונה עם ליאור אליהו לגבי האפשרות שיקבל את תפקיד הקפטן, זאת לאחר נטילת סרט הקפטן מגיא פניני, לאחר התקרית שלו בדרבי מול הפועל תל אביב. גורם במועדון אמר אתמול כי ברצונה של מכבי למנות אותו כקפטן, וכי כבר בימים הקרובים הוא יקבל את התפקיד. היום הגיע פניני לאימון הקבוצה, שוחח עם השחקנים והתנצל בפניהם על כל האירוע, כשהוא אומר להם שהיממה האחרונה היתה מהקשות בחייו.

ריצ'רד הנדריקס שחקן ארמני מילאנו. GettyImages
לא מקבל הזדמנות במילאנו, מכבי תקפוץ על המציאה? הנדריקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully