וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד פדרמן: "אני שמח שאולי אצטרך לאכול את הכובע"

15.3.2013 / 9:29

בעלי מכבי ת"א נזכר בתחזיות הפסימיות שלו העונה. סמית': "התאחדנו בזמן המתאים". פניני: "מטורף כמה לב יש לקבוצה הזו"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב עשתה אמש (חמישי) צעד נוסף בדרך לשלב ההצלבה, כשרשמה ניצחון רביעי ברציפות ביורוליג עם 79:80 ביתי על חימקי מוסקבה. בסיום המשחק ערך דיוויד בלאט שיחה קצרצרה עם שחקניו בחדר ההלבשה בה אמר להם: "כולנו שיחקנו ביחד, כקבוצה. נלחמנו ושיחקנו עם אנרגיה".

מי מנמנע שיחות עם התקשורת בחודשים האחרונים הוא דייויד פדרמן. בשיחה עם וואלה! ספורט הבעלים נשמע מרוצה מניצחון שהשיגו הצהובים אמש: "זה היה ניצחון יפה. אני שמח על הלחימה שהשחקנים הפגינו, כולם נתנו את הנשמה, כל הכבוד להם".

פדרמן התייחס לראיון שהעניק לפני שלושה חודשים לערוץ הראשון במהלכו אמר כי "יכול להיות שאנחנו לא שווים יותר מטופ 16": "אני אהיה מאוד שמח לאכול את הכובע ולראות שמה שאמרתי היה לחלוטין לא נכון. הלוואי. זה היה אחד המשחקים היותר מהנים. אני חושב שהקהל קיבל תמורה מלאה ואני שמח שאולי שאצטרך לאכול את הכובע".

לפני שלושה משחקים האמנתם שתהיו במצב הזה?

"בספורט עד עד שזה לא נגמר זה לא נגמר. אין ספק שהיה אז קשה להאמין. גם עכשיו יש עוד משימות קשות, אבל כרגע אנו בתמונה עד הסוף ".

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי לצד הבעלים דייויד פדרמן. ברני ארדוב
"זה היה אחד המשחקים היותר מהנים". פדרמן/ברני ארדוב

לצד שון ג'יימס החתום בקבוצה לעונה נוספת, מי שמתקרב לסיכום עם מכבי הוא דווין סמית', שאמר אמש אחרי הניצחון: "זה היה משחק חשוב והגענו אליו כפי שצריך. שחקנים כמו ניק, היקמן וקיינר מדלי עלו למגרש ותרמו עם הרבה אנרגיה. ההתקפה שלנו היתה טובה. אני לא מרגיש שאני זה ששמרתי את מכבי בתמונה ברבע הראשון, אני רק ממלא את מה שצריך בכדי לתרום, קלעתי סלים וכולם תרמו היום עם אנרגיה ומאמץ מצוין".

"גם לפני שלושה משחקים כולם וגם אני האמנו שיש לנו סיכוי, לא סתם אמרתי את זה", הוסיף סמית'. "שמרנו על אותה גישה, נלחמנו, באנו והתאמנו ברצינות. זה לא היה קל, היינו צריכים לתקן טעויות תוך כדי תנועה, אבל התאחדנו כקבוצה בזמן המתאים והחשוב הזה. זה לא עניין של מזל, אני לא מאמין במזל, זה הכול תוצאה של עבודה קשה. בשורה התחתונה עשינו מהלך ענק וצעד נוסף, אבל שום דבר לא נגמר ומצפה לנו עוד מלחמה בשבוע הבא במשחק החוץ מול אולימפאיקוס. גם מולם נגיע באותה גישה, נתאמן השבוע חזק, נבוא רציניים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב לפני סרגיי מוניה. ברני ארדוב
"אני לא מאמין במזל, זה הכול תוצאה של עבודה קשה". סמית'/ברני ארדוב

גיא פניני הוסיף: "מטורף כמה לב יש לקבוצה שלנו, השארנו מול חימקי הכול על המגרש, וזה מה שעשינו בשביל לנצח. כל שחקן שנכנס נתן הכול ואפילו יותר. אי אפשר לבקש יותר מזה. עשינו ניצחון אדיר מול קבוצה שלפי דעתי היא מהטופ של אירופה. צריך להוריד את הכובע בפני החבר'ה שלנו פה".

פניני ניתח את המשחק מול הרוסים: "יצאנו למחצית השנייה טוב, אבל אני חושב שגם את המחצית הראשונה פתחנו בצורה טובה. המשחק לא שטף כי הם פשוט קלענו זריקות גדולות וידענו שלאורך זמן הם לא יקלעו כל כך הרבה שלשות. העלינו את האגרסיות במחצית שנייה, וצריך להגיד מילה טובה לניק שבא בטירוף וחסם זריקות גדולות, ואני שמח בשבילו כי הוא עובד קשה ומגיע לו לחזור לעניינים. עכשיו צריך להמשיך בשבוע הבא בו יש שוב את המשחק של העונה, אחרי אשדוד בליגה כמובן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully