וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מלאגה הדהימה את ריאל מדריד עם 74:77 בחוץ

ניצחון ענק לאנדלוסים, שנשארו בתמונת העלייה לשלב ההצלבה. צסק"א גברה 60:71 על ז'לגיריס, פנאתינייקוס הביסה את אלבה

ימי ההכרעה ביורוליג בעיצומם והמחזור ה-11 נחתם הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. בבית ו', בו משחקת מכבי תל אביב, המוליכה ברצלונה הביסה בקלות 61:86 בקרב קצוות את נועלת הטבלה בשיקטאש.

בבית ה' צפוי ערב משחקים חם. צסק"א מוסקבה גברה 61:70 בבית על ז'לגיריס קובנה ועלתה מעשית להצלבה. מלאגה השיגה 74:77 יוקרתי ומפתיע מאוד בחוץ מול ריאל מדריד החזקה, בעוד פנאתינייקוס עשתה צעד חשוב להצלבה עם 58:82 קל על אלבה ברלין בבית.

אנטה טומיץ' ברצלונה. GettyImages
חיים קלים. טומיץ'/GettyImages

בית ו'

ברצלונה - בשיקטאש 61:86

הרגע הכי מעניין של המשחק הזה הגיע דווקא בחימום, כאשר אחד הסלים נשבר ועובדי האולם נזעקו להחליפו בדחיפות. לאחר עיכוב קל בפתיחה, ברצלונה טסה קדימה ולא הביטה לשנייה לאחור. זה התחיל עם 4:17, עלה ל-20 הבדל ברבע השני ונגמר בניצחון מוחץ. ניית'ן ג'אווי הוביל עם 16 נקודות ותשעה ריבאונדים. ארזם לורבק הוסיף 12, אנטה טומיץ' ופיט מייקל 11 כל אחד. רק סבהר אוזר תיפקד אצל הטורקים עם 18 נקודות.

תיאו פפאלוקאס צסק"א מוסקבה. GettyImages
מאסטר שף. פפאלוקאס/GettyImages

בית ה'

צסק"א מוסקבה - ז'לגיריס קובנה 61:70

משחק הפכפך ברוסיה הסתיים בניצחון המארחים, שהבטיחו מעשית את מקומם בהצלבה עם ניצחון שמיני בטופ 16. צסק"א פתחה טוב וסיימה את המחצית ביתרון 11 נקודות, אלא שרבע שלישי מעולה של ז'לגיריס, בו ירתה שלשות ללא הכרה, החזיר אותה עד לשוויון. אל עשר הדקות האחרונה עלו השחקנים של אטורה מסינה הרבה יותר מרוכזים, ניצחו 13:22 והכריעו את המשחק. סוני ווימס קלע 13, ויקטור חריאפה 12 ואילו תיאו פפאלוקאס הסתפק בשתי נקודות, אך חילק שישה אסיסטים.16 לרימאס קאוקינאס בז'לגיריס.

מרקוס וויליאמס מלאגה. GettyImages
רק סל אחד, אבל איזה סל קריטי. מרקוס וויליאמס ומלאגה היממו את ריאל מדריד/GettyImages

ריאל מדריד - מלאגה 77:74

אחת מהפתעות העונה ללא ספק. האנדלוסים ידעו שהם חייבים ניצחון כדי לשמור על סיכוי לעלות להצלבה ואולי בהשפעת קבוצת הכדורגל של המועדון, שהעפילה השבוע לרבע גמר ליגת האלופות, הם סיפקו מחצית שנייה נפלאה מול הקבוצה שניצחה אותם בקלות בשלושת המפגשים הראשונים העונה (שניים בליגה, אחד ביורוליג) ושלא הפסידה בבית ביורוליג העונה. עד הערב. בפתיחה הדברים עבדו לא רע עבור ריאל, שירדה למחצית בפלוס שמונה, 32:40. אלא שרבע שלישי מטורף של מלאגה, בו היא ניצחה 13:28, הציב אותה בעמדה מצוינת. הבלאנקוס ניסו לחזור ושלשה של סרחיו רודריגס הורידה לנקודה בלבד, שלוש וחצי דקות לסוף, אבל מלאגה שמרה על קור הרוח ושלשה גדולה של מרקוס וויליאמס, הנקודות היחידות שלו במשחק, הכריעה. לוקה זוריץ' סיים עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים, קרונוסלב סימון הוסיף 18. 17 של רודריגס לא עזרו לריאל, שאולי איבדה עם ההפסד הזה את המקום הראשון בבית.

פנאתינייקוס - אלבה ברלין 58:82

פאו ידעה שאם היא תמעד, היא תיענש. אז היא לא מעדה, אפילו לא כמעט. שלושה רבעים רצחניים של היוונים הציבו אותם ביתרון מוחץ של 37:67 בדרך לגארבג' טיים רציני. יונאס מאצ'יליוס קלע 16 וקטף שישה ריבאונדים, סטפון לאזמה הוסיף 14 וסופוקליס שחורציאניטיס 10 בערב מוצלח ליוצאי היכל נוקיה. אף גרמני לא הגיע אפילו לספרות כפולות, כאשר אלבה ספגה הפסד עשירי בטופ 16.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully