וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "מורן, ניק ודרקו מתו על המגרש והביאו ניצחון"

14.3.2013 / 23:55

מאמן מכבי ת"א החמיא למחליפים: "צחקו כשאמרתי שאפשר להעפיל. צריכים עוד 2 ניצחונות". היקמן: "הייתה הרבה אנרגיה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב שמרה הערב (חמישי) על סיכוייה להגיע לשלב ההצלבה ביורוליג, אחרי שהשיגה ניצחון דרמטי 79:80 על חימקי מוסקבה ביד אליהו. היה זה ניצחון רביעי ברציפות של הצהובים בשלב הטופ 16 וכעת הם עם מאזן 5:6, רגע לפני המשחק הקריטי ביום שישי הבא מול אולימפיאקוס ביוון. ריקי היקמן הוביל את מכבי תל אביב עם ערב ענק של 30 נקודות, כולל דאנק מהדהד בדקה האחרונה.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב מעל קרשימיר לונצ'אר שחקן חימקי מוסקבה. ברני ארדוב
בשיניים. יוגב אוחיון/ברני ארדוב

"מורן וניק ודרקו עם אנרגיות ועם הגנה לוחצת ומחויבות עזרו לנו", החמיא דיוויד בלאט לשחקני הספסל. "אמרתי אתמול שאנחנו צריכים להיות מוכנים למות על המגרש ושלושתם מתו על המגרש והביאו לנו את הניצחון".

על המשחק הבא מול אולימפיאקוס אמר המאמן: "בואו נירגע. כמו שאמרתי אחרי ההפסדים בסיבוב הראשון שזה קשה וכואב, רוב האנשים צחקו כשאמרתי שאפשר להעפיל. גם אחרי ארבעה ניצחונות רצופים אנחנו עדיין רחוקים מלהבטיח את ההעפלה, אבל מה שהניצחון הזה היום מקנה לנו היום זה את האפשרות לנצח שניים מתוך שלושה משחקים שנשארו לנו. נצטרך לראות איך עושים את זה".

על המשחק עצמו הוסיף בלאט: "הקבוצה שלנו נתנה הכול ורק כך ניצחנו. היה ביצוע פעולות נכון מול אחת הקבוצות היותר טובות שראינו העונה. היום ניצחנו בנקודה לאחר שפעמיים הפסדנו בנקודה. הכדורסל בבית שלנו היום היה ברמה הכי גבוהה שאפשר. האופי והאישיות של השחקנים זה לדעת להרים את עצמם וזה מה שצריך. קיינר מדלי אחרי תקופה מאוד ארוכה החליט ששום דבר לא יעצור אותו. הוא קיבל דקות והחזיר בגדול ומורן שלא תמיד קיבל את ההזדמנויות התחיל את האש והיה טוב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מרוצה מהתרומה של המחליפים. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

אחד מגיבורי הניצחון, ריקי היקמן: "הייתה לנו הרבה אנרגיה, יש לנו שחקנים בעלי יכולת אישית גבוהה וזה בא לידי ביטוי".

שון ג'יימס, שהסתבך עם בעית עבירות בשלב מוקדם, אמר: "הייתה אווירה מדהימה, הקהל נתן מופע הערב והיינו צריכים את זה. הם אלה שעשו את ההבדל".

ניק קיינר מדלי, שזכה למחמאות ממאמנו, סיכם: "היו לנו משחקים השנה שהיינו קרובים לניצחון, אבל לא הצלחנו, והפעם נלחמנו וניצחנו. שיחקנו חזק, כולם תרמו, ריקי היה מצוין. שיחקתי טוב, זה מה שאני עושה כל הקריירה ובשביל זה הביאו אותי - לעזור בהגנה ובריבאונד. לא יודע אם לפני כמה שבועות היינו חושבים שנשב פה היום ושיהיה לנו סיכוי, אבל שיחקנו הגנה חזקה, ניצחנו ויש לנו סיכוי".

מורן רוט, שהוסיף לא מעט התלהבות בקבוצה מרגע שנכנס, אמר: "זה התפקיד של שחקני ספסל, להפיח רוח חדשה, וזה מה שעשינו היום. היה פה מאמץ קבוצתי אדיר מהדקה הראשונה שנלחמנו. לא הרבה האמינו בנו בתחילת הסיבוב השני, אבל אנחנו מוכיחים שעם אמונה אפשר לעשות הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully