וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל התרחישים לקראת המשך הטופ 16

כדי להעפיל, מכבי ת"א צריכה לנצח לפחות שני משחקים מתוך השלושה שנותרו, ועדיף שאחד מהם יהיה מול אולימפיאקוס

ברני ארדוב

צפו בתקציר הניצחון של מכבי תל אביב על חימקי

אחרי הניצחון הגדול הערב (חמישי) של מכבי תל אביב על חימקי מוסקבה 79:80, הצהובים העלו את המאזן שלהם ל-5:6 ושיפרו את הסיכויים שלהם להעפיל להצלבה. למרות זאת, האתגר האמיתי יהיה בשבועות הקרובים, אבל עוד קודם לכן, לפניכם כל התסריטים האפשריים.

ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב מטביע. ברני ארדוב
לקח על עצמו את המשחק. היקמן/ברני ארדוב

הניצחון על חימקי מוסקבה החזיר את מכבי תל אביב חזק לתמונת הסיכויים לעלייה לשלב ההצלבה, אך ברור שהמשחק בשבוע הבא מול אולימפיאקוס יקבע הרבה. לאחר תוצאות המחזור נמצאות שלוש קבוצות עם מאזן זהה 5:6 - מכבי, חימקי מוסקבה וקאחה לבוראל, כשכרגע מכבי נמצאת במקום הרביעי רק בזכות העובדה ששיחקה יותר משחקים בתוך הבית המשולש. במקום השני מדורגת סיינה עם ניצחון אחד יותר ממכבי, וכך גם אולימפיאקוס המדורגת שלישית. למרות שלצהובים אין יתרון על חימקי במקרה של שוויון, ניצחון בשבוע הבא ביוון יתן לה יתרון על היוונים. כמו כן מכבי מחזיקה ביתרון על סיינה וקאחה לבוראל במקרה של שוויון נקודות בסיום העונה.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב לפני סרגיי מוניה. ברני ארדוב
האתגר רק מתחיל. דווין סמית'/ברני ארדוב

אם מכבי תנצח בשבוע הבא את אולימפיאקוס היא תהיה תלויה רק בעצמה, שכן צפויים עוד משחקים בין חימקי מוסקבה לאולימפיאקוס ובין חימקי מוסקבה לקאחה לבוראל, מה שיבטיח כי הקבוצות הללו יאבדו משחקים עד לסיום העונה. המשמעות היא ששלושה ניצחונות של הצהובים יספיקו בטוח לעלייה, מה שגם היה ידוע לפני המשחק מול הרוסים הערב. אם מכבי תאבד את אחד המשחקים, היא תקווה שחימקי מוסקבה תנצח את אולימפיאקוס במחזור האחרון, בזכות היתרון שישיגו הצהובים במידה וינצחו בשבוע הבא. בנוסף תצטרך מכבי שקאחה לבוראל תפסיד את אחד המשחקים שלה עד לסיום העונה.

במידה שמכבי תפסיד בשבוע הבא ביוון היא תצטרך שחימקי מוסקבה תאבד לפחות שני משחקים עד לסיום העונה, אחרת היא תסיים מעל מכבי, וכך גם אולימפיאקוס. במקרה כזה, הסיכוי הריאלי של מכבי להעפיל להצלבה הוא דווקא על חשבון סיינה, עליה למכבי יש יתרון במקרה של שוויון בין הקבוצות. מכבי זקוקה לשני ניצחונות שלה עד לסיום העונה, ולשני הפסדים של האיטלקים עד לסיום העונה, במקרה של הפסד ביוון בשבוע הבא. האיטלקים מתארחים בשבוע הבא אצל בשיקטאש, ובנוסף יארחו את ברצלונה ובמחזור האחרון יתארחו בויטוריה.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המשחק בשבוע הבא הופך לקריטי. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

מה נשאר להן?

מחזור 12

ברצלונה - קאחה לבוראל
חימקי - פנרבחצ'ה/אולקר
בשיקטאש - סיינה
אולימפיאקוס - מכבי תל אביב

מחזור 13

פנרבחצ'ה/אולקר - אולימפיאקוס
מכבי תל אביב - בשיקטאש
חימקי - קאחה לבוראל
סיינה - ברצלונה

מחזור 14

אולימפיאקוס - חימקי
קאחה לבוראל - סיינה
ברצלונה - מכבי תל אביב
בשיקטאש - פנרבחצ'ה/אולקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully