וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס חתום במכבי ת"א גם לעונה הבאה, ללא סעיף יציאה

16.1.2013 / 21:41

באירופה מתעניינים? הפרשנים קוראים למכבי להשאירו? מתברר שגם לג'יימס וגם למכבי ת"א אין אפשרות יציאה מהחוזה בקיץ

חדשות לאוהדי מכבי תל אביב: בשבועות האחרונים נשמעו לא מעט קולות בתקשורת ובקרב הפרשנים שקראו להחתמתו של שון ג'יימס לעונה נוספת, לאור היכולת המצויינת שמציג הסנטר. בחלק מכלי התקשורת אף דווח על כך שהצהובים שוקלים להחתים את ג'יימס לפני שייחטף בעונה הבאה בידי קבוצות יורוליג עתירות תקציב. אלא שלוואלה! ספורט נודע כי הסנטר בכלל חתום גם לעונה הבאה בקבוצה ללא אפשרות יציאה עבור שני הצדדים, זאת בניגוד לשמועות שהיה חתום לשנתיים בלבד.

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
לא הולך לשום מקום. ג'יימס/מגד גוזני

ההחתמות בעמדת הגבוהים הביאו איתן לא מעט עוגמת נפש בשנים האחרונות, אך ג'יימס במקרה הזה הוא יוצא מן הכלל. הנהלת מכבי תל אביב נלחמה לא מעט בכדי לוודא שהסנטר יהיה חלק משמעותי מהסגל של הצהובים, ועד כה הוא מחזיר לקבוצה, ובגדול. אגב, בימים אלו שוקלים במכבי תל אביב להאריך את חוזהו של ג'יימס גם מעבר לעונה הבאה בגלל הביקוש הגדול עבור הסנטר באירופה.

הקפיצה הגדולה של ג'יימס הגיעה העונה בעיקר בשלבים המתקדמים של היורוליג, ובשלב הטופ 16 הפך לאחד המנהיגים המובילים של הצהובים. במשחק הפתיחה בשלב השני רשם ג'יימס 18 נקודות והוריד 6 ריבאונדים בהפסד לסיינה, ובמחזור האחרון נגד פנרבחצ'ה/אולקר היה ענק עם 22 נקודות ב-9 מ-10 מהשדה.

העונה, ב-13 משחקי יורוליג, ג'יימס קולע 11.3 נקודות למשחק ב-72.6 אחוזים מהשדה. הוא קוטף 6.1 ריבאונדים, ב-20 דקות למשחק. בליגת העל זוכה ג'יימס העונה ל-17 דקות למשחק וקולע 7.7 נקודות עם 4.1 ריבאונדים.

ג'יימס הצטרף למכבי תל אביב בתחילת עונת 2011/12 מבני השרון. בעונתו הראשונה בצהוב-כחול הוא קלע ביורוליג רק 2.6 נקודות למשחק וצירף 2.4 ריבאונדים. העונה הוא הציג שיפור ניכר ובמחזור העשירי והאחרון של שלב הבתים, הוא נבחר ל-MVP של השבוע אחרי הניצחון מול אלבה ברלין.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי לצד דייויד פדרמן. ברני ארדוב
נלחמו על השארותו של ג'יימס. מזרחי ופדרמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully