וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "המצב בחימקי רק יגרום להם לשחק חזק יותר"

במכבי תל אביב לא בונים על יתרון בשל פרשת המשכורות של הרוסים. גודס: "זו קבוצה מחוברת שמכוונת גבוה, יהיה קשה"

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (רביעי) למוסקבה לקראת משחקה ביום שישי מול חימקי מוסקבה (18:00, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד), בו תנסה להמשיך בתנופה מהניצחון על פנרבחצ'ה/אולקר ולהנחיל לרוסים הפסד שני ברציפות אחרי שנכנעו לסיינה בשבוע שעבר.

הצהובים עקבו השבוע מקרוב אחרי האפשרות לשביתה של שחקני חימקי, שאיימו לא להופיע למשחק אם לא יוסדרו החובות הכספיים של הקבוצה אליהם, אך אתמול אישרו ברוסיה שהמשחק ייערך כמתוכנן. "אנחנו מודעים למה שקרה", אמר עוזר המאמן גיא גודס לפני ההמראה. "ידענו שהם לא יעשו סנקציה ביורוליג כי יש שם תמיד עונשים כבדים. הם מוכנים למשחק והם מכוונים השנה גבוה מאוד. זו קבוצה שרצה הרבה שנים, הם מאוד מחוברים וזה משחק מאוד קשה. אבל אנחנו נחושים כי אנחנו רוצים לקחת לפחות משחק אחד בחוץ כדי לכפר על ההפסד לקאחה".

גיא גודס עוזר מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אנחנו נחושים כי אנחנו רוצים לקחת לפחות משחק אחד בחוץ כדי לכפר על ההפסד לקאחה". גודס/קובי אליהו

שון ג'יימס הוסיף: "אני לא חושב שהמצב ישפיע עליהם לרעה, אולי להיפך והם יגיעו לשחק חזק יותר. הבעיות הכספיות שלהם לא באמת קשורות למשחק הזה". על המשחק עצמו אמר הסנטר: "זה משחק גדול מאוד מאוד עבורנו. כבר הפסדנו משחק אחד בבית, אז אנחנו חייבים להחזיר אחד בחוץ. חימקי היא קבוצה מוכשרת מאוד, אחת החזקות בבית אז צריך להגיע מוכנים בראש".

ניק קיינר מדלי התייחס למעמדו המעורער בקבוצה ואמר: "אני מצפה לשחק. הייתי מתוסכל בגלל הבעיה הפיזית שלי, ואני מקווה שהעובדה ששמרתי על עצמי והעבודה הקשה שלי יביאו לי מקום. אם אקבל הזדמנות לשחק אתן מאה אחוז ואנסה לתרום כמה שאני יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully