וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה: "אם נשמוט את הפער נבקש מהקצב לערוף את ראשנו"

במכבי תל אביב כבר לא נזהרים עם הצהרות האליפות. אניימה הודה: "אם לא נזכה לא נוכל להאשים אף אחד", והתייחס לעתידו: "החייתי את הקריירה שלי כאן, אבל אם ליל תיתן לי הזדמנות אחזור לשם". דאבור: "אף אחד כאן לא מעל הקבוצה". המשחק מול רמת השרון הוקדם לשבת

one

מכבי תל אביב ממשיכה לשייט בדרך הבטוחה לאליפות ראשונה מזה עשור. אמש (ראשון) פירקו השחקנים של אוסקר גרסיה את בית"ר ירושלים 0:5 בבלומפילד, החזירו את הפער בפיסגה לעשר נקודות ועל הדרך גם נקמו בבית"רים על ההדחה מגביע המדינה.

מכבי שוב הבליטה חלק קדמי מרשים ביותר, בניצוחם של מהראן ראדי שהיה בכל פינה על המגרש ובישל פעמיים, ערן זהבי עם שער בכורה בליגה, אלירן עטר שהעלה את מאזנו ל-22 שערים ומעל כולם, ראדה פריצה, שמשבוע לשבוע ממשיך להדהים ביכולת שלו, כאשר הפעם הוא רשם שני בישולים, שער נפלא והמון נוכחות בחלק הקדמי. השער של עטר אגב, הגיע אחרי תרגיל מתוכנן בכדור קרן קצר שמסר ראדי לפריצה, שהעביר בנגיעה לעטר שכבש. זה תרגיל שהקבוצה עבדה עליו במהלך האימונים ואחרי השער רץ ראדי כל הדרך לספסל והתחבק ארוכות עם עוזר המאמן רובן מרטינס, שמתרגל עם השחקנים את כדורי הקרן הללו. גם שרן ייני, דור מיכה וגל אלברמן קיבלו מחמאות על יכולתם.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תרגיל שתוכנן במהלך השבוע. עטר/ברני ארדוב

משחקה הקרוב של הקבוצה נגד הפועל רמת השרון, בפתיחת הפלייאוף העליון, שנקבע תחילה ליום ראשון הבא, הוזז לשבת, לבקשתם של מאמן הנבחרת אלי גוטמן ויושב ראש ההתאחדות אבי לוזון, שביקשו לתת לשחקני מכבי תל אביב שבנבחרת יום מנוחה נוסף לקראת התכנסות למשחק נגד פורטוגל. גוטמן ולוזון אף פנו לאנשי הערוץ הראשון כדי שיתנו את הסכמתם להזיז את מועד המשחק של הצהובים ולשדר במקום זה את ההתמודדות בין מכבי חיפה לבני יהודה שנקבעה ליום ראשון.

"לא הייתי אומר שזה היה המשחק הכי קל שלי העונה", אמר וינסנט אניימה, שהיה כמעט מחוסר עבודה במהלך החגיגה בבלומפילד. "אני לא אוהב לדבר אישית על עצמי, הדבר היחיד שמעניין הוא שצברנו שלוש נקודות חשובות וחזרנו ליתרון של עשר נקודות לקראת פתיחת הפלייאוף וזה מה שחשוב. זה לא משנה אם היה משחק קל או קשה. אנחנו באמת מאושרים".

השוער הניגרי נשאל האם נכון להיום אפשר לקבוע שמכבי תל אביב טובה יותר ממכבי חיפה והשיב: "פער עשר הנקודות מחיפה לא אומר בהכרח שאנחנו קבוצה טובה יותר מהם. זה רק אומר שכנראה ניצלנו טוב יותר את הצ'אנסים שקיבלנו, לעומתם. אל תשכחו שלמכבי חיפה היתה פתיחת עונה קשה מאוד, ואפשר לראות שבתקופה האחרונה הם ניצחו כמעט את כל המשחקים שלהם והם מרשימים מאוד. בכדורגל הכל יכול להיות, אסור לנו להירדם עכשיו כי יש לנו יתרון של עשר נקודות. נמשיך להיאבק עד הסוף. אם נשמוט את האליפות זו תהיה אשמתנו בלבד, לא נוכל להאשים אף אחד. אם נשמוט את הפער הזה, נצטרך ללכת לקצב ולערוף את ראשנו, זה מה שיגיע לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שוער מכבי תל אביב, וינסנט אניימה. ברני ארדוב
"פער עשר הנקודות מחיפה לא אומר בהכרח שאנחנו קבוצה טובה יותר מהם". אניימה/ברני ארדוב

השוער נשאל האם כעת הכל תלוי במשחק העונה נגד מכבי חיפה בעוד שלושה שבועות והשיב בצורה חד משמעית: "ממש לא. נניח שנפסיד למכבי חיפה, זה יקזז רק שלוש נקודות מהפער הנוכחי. ואז אם ננצח את שאר תשעת המשחקים, ניקח את האליפות. כך שאני לא חושב שהכל תלוי במשחק מול מכבי חיפה. ממש לא אכפת לי ממשחק כזה או ממשחק אחר. יש עשרה משחקים בפלייאוף, נעבור משחק משחק, נתחיל עם רמת השרון בשבת ונתקדם משם".

אניימה נשאל שוב לגבי עתידו והאם ירצה להישאר עונה נוספת במדים הצהובים: "אני מאוד אוהב את מכבי תל אביב, הם גרמו לי להחיות את הקריירה שלי מחדש, אחרי עונה לא פשוטה שעברתי בצרפת. כרגע עדיין לא ידוע מה יהיה בעונה הבאה, כי יש לי חוזה לשנתיים נוספות בליל וסעיף השחרור שלי הוא מאוד גבוה. יש הרבה דברים שצריכים להיעשות. מה אני מעדיף? אני מעדיף לשחק היכן שיתנו לי לשחק כדורגל ולא אכפת לי איפה זה יהיה. איבדתי את שמחת החיים שלי בעונה שעברה, עכשיו השמחה הזו חזרה אליי ואני מאושר. אם ליל תיתן לי את השמחה הזו, אז זה מה שאעשה, אם מכבי תמשיך את הדרך המדהימה בה התחלתי השנה, אז אין מה להגיד, אשמח מאוד להיות במכבי, אבל עדיין יש לי חוזה לעוד שנתיים בצרפת".

מהראן ראדי, מונס דאבור שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
"הוא לא מבשל רק לי, אלא לכל שחקני ההתקפה שלנו". דאבור עם ראדי/ברני ארדוב

שחקן נוסף שהטביע את חותמו על המשחק בצורה מרשימה, הוא החלוץ מונס דאבור, שנכנס כמחליף בדקה ה-77 והצליח לכבוש צמד שערים (בפעם השלישית העונה, ר"ב) בדקות ה-84 ו-86, שניהם אגב באדיבות מלך הבישולים של ליגת הלע, מהראן ראדי. "אני שמח מאוד שחזרתי להבקיע", אמר דאבור בסיום. "כל גול שמגיע, מבורך, אני מקווה להמשיך לעבוד ולעזור כמה שיותר לקבוצה. המאמן הוא זה שיחליט כמה אני אשחק, אבל כל פעם שאשחק, אני אתן את המאה אחוז שלי".

"אנחנו ממשיכים בדרך שלנו, לא יודע אם נעשה היסטוריה או לא היסטוריה. נמשיך לשחק, נמשיך להיות הקבוצה שמתחילת השנה רצה טוב ומשחקת טוב ומנצחת ובעזרת השם זה ישתלם לנו בסוף. אולי אנחנו בכושר יותר טוב מהשאר, אבל יש עוד עשרה מחזורים עד הסיום ואם נמשיך כמו שאנחנו משחקים, אז אני מקווה שניקח את האליפות. גם אחרי הפסדים אנחנו חוזרים לנצח וזה משהו חשוב. גם אחרי ההפסד בגביע נגד בית"ר חזרנו וניצחנו, אז כמובן שזה משהו שדוחף אותנו יותר".

דאבור נשאל האם העובדה שאיבד את מקומו בהרכב, גורמת לו לעלות חד יותר כמחליף והשיב: "ברור. יש כאן תחרות גדולה מאוד על ההרכב, יש כאן שחקנים מאוד איכותיים ואני חושב שכל אחד שמשחק, גם בהרכב וגם כמחליף, נותן את המאה אחוז שלו וזה בעצם היתרון שלנו העונה. אף אחד כאן לא מעל הקבוצה, כולם פה ביחד. כולם רוצים לנצח וזה ישתלם לנו בסוף". על שיתוף הפעולה עם חברו הטוב ראדי אמר דאבור: "זה לא משהו מתוכנן. מהראן נמצא בכושר מצוין. הוא לא מבשל רק לי, אלא לכל שחקני ההתקפה שלנו. אני מקווה מאוד שהוא ימשיך בכושר הזה ויעזור לקבוצה כמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully