וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אם נמשיך ככה, אי אפשר יהיה לעצור אותנו"

10.3.2013 / 22:53

הקשר שחגג שער בכורה בליגה בצהוב מרוצה מהדרך: "אנחנו תלויים רק בעצמנו". אוסקר גרסיה: "גאה בשחקנים שלי"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

מכבי תל אביב תתייצב לפלייאוף העליון במצב אופטימאלי, ואחרי עוד הצגה גדולה לעיני הקהל הביתי. הצהובים מחצו הערב (ראשון) 0:5 את בית"ר ירושלים בבלומפילד והחזירו את יתרונם בפסגה ל-10 נקודות, לקראת 10 משחקי הפלייאוף שיכריעו את העונה. ערן זהבי, ראדה פריצה, מלך השערים אלירן עטר והמחליף מונס דאבור (צמד) השתתפו בחגיגה של מוליכת הטבלה, שנקמה בבית"ר על ההדחה מגביע המדינה והשפילה אותה במחזור הסיום של העונה הסדירה. רק משהו יוצא דופן ימנע ממכבי תל אביב לחגוג אליפות ראשונה זה עשור בתום משחקי הפלייאוף.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
עוד קונצרט בבלומפילד. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

ערן זהבי, שחגג את שער הבכורה שלו בליגה במדי מכבי תל אביב ועשה זאת לראשונה מאז 25 באפריל 2011, אמר בסיום: "אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו, לא על מכבי חיפה. אם ניראה ככה עד סוף העונה, אני לא רואה מישהו שיוכל לעצור אותנו. אנחנו תלויים רק בעצמנו. כדי שלא ניקח אליפות אנחנו צריכים להפסיד ארבעה משחקים, ואם חיפה תנצח עד הסיום, אז הם ייקחו אליפות. אני לא מאמין ולא רוצה שזה יקרה. אנחנו צריכים להמשיך בעבודה שלנו ממשחק למשחק ולהסתכל רק על עצמנו".

על המשחק עצמו אמר הקשר: "היום הרגשתי טוב. אני שמח שהצגתי יכולת טובה כמו כל הקבוצה. שיחקנו טוב, לחצנו ועשינו את מה שהמאמן ביקש. נראינו כמו שצריך ונקווה להמשיך ככה. אמרתי כבר שככל שאני אשחק יותר דקות, כך הדברים יילכו יותר בקלות ואני ארגיש יותר טוב מבחינה גופנית. אין הוקוס פוקוס בכדורגל ואני מרגיש יותר טוב עם הגוף שלי כדי להציג את היכולת שלי. אני מקווה שזה ימשיך גם במשחקים הבאים. אנחנו נכנסים לפלייאוף וזה המאני טיים. נצטרך לתת את הכל עד הסוף".

זהבי התייחס גם לכושרו הגופני ולציפייה לזימון לנבחרת ישראל של אלי גוטמן: "כל משחק שעובר אני מרגיש יותר טוב מבחינה גופנית, ככל שהזמן יעבור אגיע ליכולת מקסימלית. אלי גוטמן מכיר אותי טוב יותר מכולם. אם הוא ימצא לנכון לזמן אותי אני אשמח".

ראדה פריצה, שכבש ובישל שני שערים, אמר: "אני אולי נראה צעיר יותר ומרגיש בן 20, אבל אני בן 33. אנחנו בכושר טוב, הראינו את העוצמות שלנו הערב, אנחנו קבוצה חזקה. הכדורגל הוא ספורט מדהים, אנחנו צריכים להתרכז כדי לא להפסיד, ויש עדיין עשרה משחקים עוד לשחק".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב מול דריו פרננדס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אלי גוטמן מכיר אותי טוב יותר מכולם". ערן זהבי מול פרננדס/ברני ארדוב

מאמן הצהובים אוסקר גרסיה אמר בסיום: "אני מאוד שמח וגאה על התצוגה של השחקנים שהייתה מאוד משכנעת. זו הדרך. אנחנו רק חושבים על האימון מחר ומה שמעניין אותנו זה המשחק הבא מול רמת השרון. לא מעבר לזה".

על העובדה שהצהובים מציגים יכולת מרשימה במיוחד באצטדיון הביתי בבלומפילד: "האוהדים תמיד תומכים בנו והם מאוד חשובים לנו. אבל הפסדנו להפועל חיפה ולבית"ר כאן והיו לנו גם משחקים ביתיים לא טובים. אנחנו בדרך הנכונה. כולם שיפרו את הקבוצה הזאת. אני מאוד מרוצה מכל השחקנים. הם התאמנו חזק ושיחקו חזק. אפשר להפסיד, אבל לנצח, אבל אני מרוצה מזה ששחקני מכבי תל אביב נותנים מאה אחוז יכולת בכל משחק".

ראדה פריצה, אלירן עטר שחקני מכבי תל אביב עולים לנגיחה. ברני ארדוב
מרגיש כמו בן 20. פריצה עם עטר/ברני ארדוב
אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"כולם שיפרו את הקבוצה הזאת. אני מאוד מרוצה מכל השחקנים". אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully