וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב מחצה 0:5 את בית"ר ירושלים

מערכת וואלה! ספורט

10.3.2013 / 22:43

המוליכה החזירה את יתרון עשר הנקודות והשיגה נקמה על ההדחה מהגביע: זהבי (9), פריצה (54), עטר (58) ודאבור (84, 86) השפילו את הקבוצה של אלי כהן

one
דריו פרננדס שחקן בית"ר ירושלים לצידם של שחקני מכבי תל אביב שחוגגים. ברני ארדוב
הפנים של שני הצדדים אומרות הכל. פרננדס על רקע מכבי חוגגת/ברני ארדוב

אם היה לכם ספק, מכבי תל אביב דוהרת לאליפות. רגע לפני הכניסה לפלייאוף העליון, הצהובים רשמו את אחת ההצגות הגדולות ביותר שלהם העונה נגד בית"ר ירושלים, שהושפלה בבלומפילד 5:0. הצהובים אמנם שיחקו בהילוך ראשון במחצית הראשונה, אבל ההגנה של אלי כהן התפרקה לחתיכות במחצית השנייה, כשערן זהבי (9), ראדה פריצה (54), אלירן עטר (58) ומונס דאבור (84, 86) דאגו להחזיר את יתרון עשר הנקודות על פני מכבי חיפה.

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב שומר על זאור סדאייב שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
היה בשולי הכותרות הפעם. זאור סדאייב מול שרן ייני/ברני ארדוב

הצהובים ביקשו בסך הכל להחזיר את מה ששייך להם - הפער הכל כך משמעותי שהם עמלו עליו במהלך כל העונה הסדירה - ואם בתחילה הם נראו חיוורים מעט (בעיטה אחת בלבד למסגרת ב-45 הדקות הראשונות), המחצית השנייה הייתה תצוגת תכלית אדירה. ערן זהבי הספיק לכבוש את שער הבכורה שלו בליגה במדים הצהובים, ובזמן שבבית"ר, שספסלה את אבי ריקן כדי להשאיר לו כוחות לגביע ביום רביעי, קיוו לחזור להתמודדות, הגיע ראדה פריצה ששוב הראה עד כמה הוא פקטור חשוב באליפות המסתמנת.

בדקה ה-54 פריצה כבש מבישול של אלירן עטר, שבעצמו הספיק לכבוש ארבע דקות לאחר מכן. מונס דאבור עשה פעמיים צחוק מההגנה של אלי כהן בדקות הסיום, פעמיים מבישול של מהראן ראדי, והשלים נקמה מתוקה על הקבוצה שהדיחה אותם מהגביע. בית"ר ירושלים, שרשמה את התבוסה הכי גדולה שלה מאז מאי 2001 (7:0 גם מול מכבי), משלמת מחיר כבד על חוסר ההצלחות מאז צירופם של צמד הצ'צ'נים ואם היא תמשיך ביכולת הזו (שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון), היא עוד עלולה להסתבך במאבקי התחתית, כשכעת היא רחוקה שמונה נקודות מהפועל רמת גן שמתחת לקו האדום.

אוהדי בית"ר ירושלים במחאה על סתימת הפיות. ברני ארדוב
המחאה על "סתימת הפיות" נמשכת. אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 1 - מנשה משיח הוציא את המשחק בבלומפילד לדרך. מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0.

דקה 9 - גול! התקפה מהירה שהתחילה משרן ייני נמשכה עם מסירה לראדה פריצה, שהשאיר בנגיעה לערן זהבי, והקשר עבר את אריאל הרוש מול האין הגנה של בית"ר וגלגל פנימה. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 15 - עטר הגביה כדור חופשי מ-35 מטר, ייני הסתנן כדי לנגוח והרוש הדף היטב. הדגל הורם לנבדל מה שבכל מקרה מנע את המהלך.

דקה 20 - זהבי הכניס כדור ענק לפריצה בין שני בלמים, אבל החלוץ שלח את הכדור לא מספיק מדויק והחטיא מול הרוש את המסגרת. הזדמנות גדולה שהלכה לאיבוד.

דקה 24 - הזדמנות ראשונה לבית"ר ירושלים יוצאת מהרגליים של סטיבן כהן שבעט כדור שאניימה הדף היטב לקרן.

דקה 30 - הנתונים הרשמיים לגבי כמות הקהל מתפרסמים - 12 אלף צופים ביציעים, 11 אלף מהם של מוליכת הטבלה.

סיכום המחצית: 4:4 באיומים לשער, 1:1 בבעיטות למסגרת, 2:2 בקרנות, 6:9 בעבירות למכבי תל אביב.

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שוב הוא מוכיח כמה הוא חשוב למכבי תל אביב. פריצה/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 46 - אלי כהן החליט על חילוף כפול בפתיחת המחצית כאשר ערן לוי ודומיניק גלאבינה נכנסו במקומם של עמית בן שושן וזאור סדאייב המאכזבים.

דקה 46 - ההזדמנות הראשונה של בית"ר ירושלים במחצית שייכת לקריאף שעבר שחקן ושחרר כדור מעמדה קשה שפספס את המסגרת של אניימה.

דקה 54 - גול! אחרי דקות חלשות מאוד של מכבי תל אביב, הצהובים התעוררו כשייני שוב עם כדור ארוך שהגיע לאלירן עטר באגף השמאלי הפרוץ של בית"ר. בראשי איבד את מלך השערים של הליגה, שהשאיר כדור למרכז המגרש וכל מה שנותר לפריצה זה רק לגלגל פנימה. 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 58 - גול! קרן קצרה של ראדי מצאה את פריצה שהשאיר לעטר, והקשר בעט מקצה הרחבה כדור לא חזק שפגע בסטיבן כהן, שינה כיוון ונכנס פנימה. 0:3 למכבי תל אביב.

דקה 63 - מכבי תל אביב המשיכה לנצל את הרגליים הרועדות של בית"ר, כאשר זהבי סיים עם בעיטה מצוינת שנהדפה על ידי הרוש.

דקה 68 - ערן לוי עם ניסיון לא מספיק טוב ובעיטה ראשונה שלו לכיוון השער מרחוק, אבל זה חלף מעל המסגרת.

דקה 71 - גם זהבי הלך על בעיטה מרחוק, אבל מצא את הרוש מוכן כדי להרחיק לקרן.

דקה 74 - עזריאל בפעולה אישית יפה סבסב את טיבי וסיים עם בעיטה מסובבת, אבל אניימה הדף לקרן.

דקה 75 - בצעד מתוכנן מראש, אוהדים של בית"ר ירושלים החליטו לעזוב את האיצטדיון.

דקה 84 - גול! החגיגה רק נמשכת. כדור חופשי של ראדי מצא את הראש של מונס דאבור המחליף שלא כוסה והתמקם קרוב כדי לסיים עם נגיחה קלילה. 0:4 למכבי תל אביב.

דקה 86 - גול! המבשל והמבקיע מהשער הקודם המשיכו בשלהם. ראדי עשה צחוק בצד ימין מפרננדס וחילק כדור למרכז הרחבה היישר אל דאבור, שהבקיע בקלילות את השני שלו. 0:5 למכבי תל אביב.

הרכבים

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי, ערן זהבי (חסן אבו זייד 84), דור מיכה (גונסאלו גרסיה 60), אלירן עטר, ראדה פריצה (מונס דאבור 77).

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, מתן בראשי, דינו שקבורץ, שי חדד (אבי ריקן 64), דריו פרננדס, אופיר קריאף, סטיבן כהן, עמית בן שושן (דומיניק גלאבינה 46), חן עזריאל, זאור סדאייב (ערן לוי 46).

שלטים של אוהדי בית"ר ירושלים במשחק נגד מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ממשיכים בקבלת הפנים ה"חמה" לגאידמק וקורנפיין. אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully