וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת במדריד: "רונאלדו מ?ל?ך בביתו של מסי"

התקשורת במדריד חגגה: "ריאל השפילה את ברצלונה, שח מט של כריסטיאנו". בצד השני כואבים: "מסי שיקף את ההתמוטטות"

במדריד חגגו אמש (שלישי) ניצחון מרשים 1:3 על ברצלונה בביתה של האחרונה. אחרי 1:1 במשחק הראשון בחצי גמר גביע המלך, ריאל הגיעה לקמפ נואו כאנדרדוג, אבל צמד של כריסטיאנו רונאלדו ושער נוסף של רפאל וראן קבעו 0:3, לפני שג'ורדי אלבה צימק לפני הסיום.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד קלאסיקו מול ברצלונה. AP
"בעוד הארגנטינאי בקושי נראה על המגרש, הפורטוגלי הופיע בחזית, דהר, וגרם לבהלה בהגנה של ברצלונה"/AP

הכותרת של "מארקה" הייתה "ריאל מדריד השפילה את ברצלונה" והוסיפו: "רונאלדו מ?ל?ך בביתו של מסי. בעוד הארגנטינאי בקושי נראה על המגרש, הפורטוגלי הופיע בחזית, דהר, וגרם לבהלה בהגנה של ברצלונה". גם ב"אס" לא הסתירו את ההתלהבות והכותרת הראשית מיד אחרי המשחק קראה: "כריסטיאנו רקד בברצלונה".

אגב רונאלדו, CR7 סופר כעת 11 שערים נגד ברצלונה מאז שהוא הגיע לריאל מדריד והנתון המעניין ביותר הוא ששמונה מהם הובקעו דווקא בקמפ נואו.

ב"אל פאיס" כתבו: "כריסטיאנו עשה שח מט לברצלונה" והפרשן דייגו טורס הפליג במחמאות: "מעלליו המתמשכים של כריסטיאנו רונאלדו בביקורים שלו בקמפ נואו שוב הותירו את חותמם. לעתים קרובות משווים אותו לדי סטפנו, אבל אף אחד לא יודע איך התייחסו לארגנטינאי לפני כחצי מאה. רונאלדו מייצר פחד, גורם לחשש אצל האנשים ששורקים לו בוז ומנסים לעצבן אותו. הוא גורם למתח קיצוני בברצלונה, שלא מוצאת דרך לעצור אותו. הפעילות שלו כל הזמן מזכירה ליריבות שלו שהן נמצאות תחת איום".

שחקני ברצלונה. Jasper Juinen, GettyImages
"זה היה סיוט בכל דרך אפשרית, מאלו שאף אחד לא רוצה לדמיין"/GettyImages, Jasper Juinen

מנגד, באתר האינטרנט של "ספורט", המזוהה עם ברצלונה, כתבו: "מסי שיקף את ההתמוטטות. הוא היה על סף שבירת שיא השערים במשחקי קלאסיקו ששייך לאלפרדו די סטפנו, 18, אבל ללא הצלחה. נצטרך לחכות ליום אחר".

עוד נכתב ב"ספורט: "זה היה סיוט בכל דרך אפשרית, מאלו שאף אחד לא רוצה לדמיין. הפתיחה לא בישרה על הסערה שבדרך, אבל אחרי כמה דקות הכל השתנה. זו מכה קשה, אזהרה שנייה בתוך שבוע. ברצלונה נראתה מטושטשת והיא צריכה להתאושש בהקדם לקראת המשחק נגד מילאן. עכשיו זה נראה בלתי אפשרי, אבל לכל דבר יש פתרון. פרט למוות".

ב"אל מונדו דפורטיבו" שגם הוא מזוהה עם ברצלונה, נכתב בטור פרשנות: "זו לא ברצלונה המפורסמת. כמו נגד מילאן, כך גם נגד מדריד - הקבוצה לא הייתה נחרצת בהתקפה ונראתה שבירה מאוד בחלק האחורי. המצטיינים היו האוהדים, 95 אלף צופים שלא ראו תגמול על המאמץ שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully