וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "אנחנו שבורים, דיכאון מוחלט, פשוט הלם"

הזהובים התקשו להתאושש מתוספת הזמן המשוגעת. מרינקוביץ': "אם למישהו היה לב חלש, הוא היה מת ממשחק כזה"

one

בני יהודה היתה שותפה אמש (שני) לאחד המשחקים המטורפים שהיו אי פעם בליגת העל, אך לצערה מהצד המאוכזב. זאת לאחר שהוליכה 1:2 נגד מכבי תל אביב בתוספת הזמן, אך בכל זאת הספיקה לספוג שני שערים מדהימים שהפכו את התוצאה. חדר ההלבשה של הכתומים היה דומם בסיום המשחק והשחקנים ישבו יחד במשך דקות ארוכות, מנסים לעכל את השמטת שלוש הנקודות שכבר היו בכיס. המאמן דרור קשטן נכנס לתוך חדר ההלבשה ואמר לשחקניו: "תרימו את הראש, אתם יכולים להיות גאים על הצורה בה שיחקתם והופעתם במשחק הזה".

שחקן בני יהודה עוז ראלי חוגג. ברני ארדוב
תוספת הזמן, כשעוז ראלי עוד חגג "ניצחון"/ברני ארדוב

"אני פשוט שבור, אנחנו בדיכאון מוחלט, זה פשוט הלם", אמר שחקן בבני יהודה לאחר שריקת הסיום והיטיב לתאר את רגשות כל שחקני הקבוצה, שפשוט טסו לחדר ההלבשה מיד עם שריקת הסיום של השופט אוראל גרינפלד. לאוהדי הקבוצה לקח מספר שניות לצאת מההלם, אחרי ספיגת השער השלישי ושריקת הסיום והם הודו לשחקנים במחיאות כפיים סוערות ובעידוד רב, לאחר אחד המשחקים הכי דרמטיים שנראו בבלומפילד בשנים האחרונות. התפאורה אמש למשחק היתה מושלמת משני הצדדים, כאשר גם כ-5,500 האוהדים הזהובים, עם תצוגת עידוד מרשימה, דוחפים את השחקנים לאורך כל 99 הדקות.

הקבוצה עשויה לעמוד לדין בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות, לאחר שהשופט גרינפלד ציין בדו"ח השיפוט שלו שתי כוסות שתייה שנזרקו לכר הדשא, אחת מכל צד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי תל אביב ראדה פריצה נוגח שער מול בני יהודה. ברני ארדוב
מרינקוביץ': "נתנו את כל שיכולנו והמזל לא היה לצדנו". פריצה נוגח את ה-0:1/ברני ארדוב

"כל הכבוד למכבי ת"א", אמר הקשר ננאד מרינקוביץ', "אנחנו נתנו את כל שיכולנו והמזל לא היה לצדנו. בוודאות המזל בסוף המשחק לא היה איתנו. אני עדיין בהלם, אם למישהו היה אתמול לב חלש, בוודאות הוא היה מת ממשחק כזה. אנחנו נמשיך לעבוד קשה ובמחזור הקרוב מול קרית שמונה אנחנו חייבים לנצח אם אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון".

מרינקוביץ' הוסיף ואמר: "אנחנו חייבים לנצח כל משחק אם אנחנו רוצים להישאר בפלייאוף העליון. לא משנה נגד איזו יריבה נשחק, הראנו אתמול שאנחנו יכולים לשחק נגד כל קבוצה בליגה. במילה אחת המשחק אתמול היה מדהים, זה היה דרבי טוב".

מאמן בני יהודה דרור קשטן. ברני ארדוב
"תרימו את הראש, אתם יכולים להיות גאים על הצורה בה שיחקתם והופעתם במשחק הזה". קשטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully