וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 2:3 את בני יהודה

את מה שקרה בבלומפילד, עוד יספרו שנים: ראלי קבע 1:2 לזהובים בדקה ה-90, פריצה השווה (93) ולוגסי, עם טיל משוגע לחיבורים (98), ניצח עם 2:3. קודם לכן, פריצה (52) ומנשה (74) כבשו

one

אם בקרית שלום יחגגו אליפות העונה, הם יזכרו בערב הזה, ה-18 בפברואר 2013, שעה 22:54. דקה 98 (!) של המשחק מול בני יהודה, משה לוגסי עם ניסיון אחרון בהחלט, מצא את החיבורים של דלה איינוגבה בבעיטה מדהימה מ-25 מטרים וקבע 2:3 דרמטי למכבי תל אביב. גול של אליפות? בהחלט יכול להיות. עוד קודם לכן, ראדה פריצה קבע שוויון דרמטי (93), אחרי שעוז ראלי סידר לזהובים מהפך לא פחות דרמטי (90). פריצה הנהדר כבש גם את הראשון למכבי (52) ושלו מנשה השווה (74).

משה לוגסי מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
שער של אליפות? לוגסי חוגג/ברני ארדוב
שחקן בני יהודה שלו מנשה חוגג שער. ברני ארדוב
מנשה נכנס ומיד כבש/ברני ארדוב

שבוע חלף מאז הדרבי התל אביבי הגדול, בו פירקו הצהובים 0:4 את האדומים. הדרבי התל אביבי הקטן יותר, מול בני יהודה, התגלה כלא פחות גדול. הקבוצה של דרור קשטן, שלא הפסידה למכבי בארבעת המפגשים האחרונים ואף ניצחה אותה העונה 0:1, במשחק שנערך במהלך מבצע "עמוד ענן", שוב נאבקה בכל כוחה, לאחר שכבשה חמישייה לרשת של מכבי נתניה במחזור החולף. ברק לוי זכה לצ'אנס נוסף, בעוד וינסנט אניימה המתין על הספסל. שני גיבורי הדרבי של מכבי, ערן זהבי ואלירן עטר, שפגש את האקסית, היו מתחת לרמתם, אבל ראדה פריצה, שממשיך להתגלות כרכש ענק, הוביל את ההתקפה של אוסקר גרסיה.

ב-45 הדקות הראשונות, שתי הקבוצות לא הזכירו במאומה את הצהובים והזהובים שכבשו יחד לא פחות מתשעה שערים במחזור האחרון. כדורגל חלש מאוד היה הדבר הכי בולט בבלומפילד, כאשר השחקנים מתקשים לבצע התקפה אחת טובה לרפואה והמצבים כמעט ולא מגיעים. איציק עזוז מצד אחד ודור מיכה מן העבר השני, היו הכי קרובים, אבל לא הרבה יותר מזה.

שחקן מכבי תל אבי ראדה פריצה חוגג. ברני ארדוב
איזה חלוץ גדול. פריצה/ברני ארדוב

שבע דקות אל תוך המחצית השנייה, הכל השתנה. יואב זיו הגביה וראדה פריצה, שפרץ את הסכר גם בדרבי הגדול, היה במקום כדי לנגוח מקרוב, חזק ומדויק. שער שני לשבדי בארץ הקודש. מכבי לא הייתה רחוקה מהגדלת היתרון, אבל שלוש דקות אחרי שעלה מהספסל, שלו מנשה הוותיק השווה בנגיחה מצוינת משל עצמו, 16 דקות לסיום.

ואז התחיל הטירוף בבלומפילד. בדקה ה-90, ברק לוי הציל מקרוב פצצה של גלבאן, שפגעה בפניו. השוער נותר על הרצפה, ראלי לא חיכה והקפיץ נהדר פנימה כדי לקבוע מהפך. נגמר? לא עם מכבי של העונה. פריצה השווה בדקה ה-93 בעוד שער של חלוץ גדול ולוגסי, שמונה דקות בתוך תוספת הזמן, הכריע את המשחק הגדול הזה עם שער העונה, שמזכיר לא מעט את השער של דויד סולארי מקרית שמונה מול... בני יהודה.

שחקן מכבי תל אביב שירן ייני מול אמיר עגייב שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
עגייב מנסה לעצור את ייני/ברני ארדוב

מחצית ראשונה:

דקה 1: קצת יותר מחצי דקה לקחה למרינקוביץ' להעביר כדור רוחב מסוכן, אותו ניקה ייני לקרן ממש ברגע האחרון.

דקה 5: מיכה שלח את פריצה, שהקדים את איינוגבה בגלישה לכדור, אבל שלח החוצה.

דקה 20: עזוז הגיח מאחור והפציץ מ-20 מטרים, לא רחוק מהמגגרת.

דקה 21: מן העבר השני, מכבי יצאה להתקפה מסודרת ומיכה, בשמאל ומחוץ לרחבה, היה קרוב מאוד גם הוא.

דקה 25: מתפרצת של הזהובים הסתיימה בבעיטה חלשה של עגייב מתוך הרחבה.

דקה 32: תורו של אלברמן לנסות, עם בעיטה בשמאל מחוץ לרחבה, שהלכה הרחק מהמסגרת.

שחקן בני יהודה אמיר עגייב מול שחקן מכבי תל אביב יואב זיו. ברני ארדוב
זיו במאבק אווירי מול עגייב/ברני ארדוב

מחצית שנייה:

דקה 46: עם פתיחת המחצית, ייני הכניס כדור מצוין לפריצה, שמעשרה מטרים לא הצליח להסתובב היטב ברחבה. איינוגבה לקח לו.

דקה 51: מרינקוביץ' דהר למתפרצת והשאיר מצוין להרפקה, שבעט לא מספיק טוב, לידיים של לוי.

דקה 52: גול! מכבי תל אביב עולה ראשונה על הלוח ושוב זהו פריצה, שכבש ראשון גם בדרבי. זיו הגביה, השבדי החסון התמקם היטב, ניצל יציאה רעה של איינוגבה ונגח פנימה מקרוב. 0:1 למכבי.

דקה 67: שתי הזדמנויות לצהובים תוך כמה שניות. לוגסי סובב כדור חופשי נהדר, איינוגבה הוציא מהחיבורים. מיד לאחר מכן, גם ראדי היה קרוב עם בעיטה מרחוק, שהלכה גבוה מדי.

דקה 74: גול! שוויון בבלומפילד. התקפה מסודרת של בני יהודה הסתיימה בהגבהה של ראלי לראש של מנשה והמחליף, שלוש דקות על המגרש, הכניס את הראש מצוין והשווה.

דקה 77: עטר העביר רוחב, הכדור עבר את איינוגבה ולוגסי בעט מקרוב. גל כהן הדף בגופו.

דקה 84: עטר ניסה בעיטה מפתיעה מחוץ לרחבה, איינוגבה קלט ללא קושי.

דקה 90: גול! איזו דרמה בבלומפילד. גלבאן קיבל כדור ברחבה, ברק לוי יצא, ספג את הבעיטה בפניו ונשכב על הדשא. ראלי לא המתין והקפיץ פנימה. 1:2 לבני יהודה.

דקה 93: גול! לא להאמין. פשוט מדהים. טיבי שלח כדור ארוך, דאבור נגח לאחור ופריצה, מהאוויר ובסיבוב נפלא, קבע 2:2 סופר דרמטי.

דקה 98: גול! במילים קצת קשה לספר, פשוט צריך לראות. אחרי עוד פציעה שעצרה את המשחק, שמונה דקות בתוספת הזמן, מכבי יצאה להתקפה אחרונה בהחלט. הכדור הגיע ללוגסי, שהניף רגל ומ-25 מטרים, בזווית אלכסונית, שלח כדור לא הגיוני לחיבורים הרחוקים של איינוגבה. 2:3 מטורף למכבי תל אביב. גול של אליפות?

שחקן מכבי תל אביב ראדה פריצה נוגח שער מול בני יהודה. ברני ארדוב
מעל כולם. פריצה נוגח לרשת/ברני ארדוב
שחקן בני יהודה עוז ראלי חוגג. ברני ארדוב
היה בטוח שהוא מנצח את המשחק. ראלי/ברני ארדוב

הרכבים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, עוז ראלי, סתיו פיניש (שלו מנשה, 71), קסטוטיס איבשקביצ'יוס, אמיר עגייב (נס זמיר, 61), ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, אדם הרפקה (אור ברוך, 75).

מכבי תל אביב: ברק לוי, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן (מונס דאבור, 83), מהראן ראדי, ערן זהבי (גונסאלו גרסיה, 75), דור מיכה (משה לוגסי, 60), ראדה פריצה, אלירן עטר.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
שוב מכבי בטירוף בבלומפילד/ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב חוגגים/ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully