וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוגסי: "לא חשבתי יותר מדי. ראיתי שאני פנוי ובעטתי"

קשר מכבי ת"א חגג את שער הניצחון מול בני יהודה. קשטן: "בשביל זה אוהדים משלמים על כרטיס". עזוז: "זה הזוי"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

איזו דרמה אדירה קיבלנו הערב (שני) בבלומפילד. מכבי תל אביב הגיעה למשחק מול בני יהודה בבלומפילד בשיכרון חושים לאחר ההצגה הגדולה בדרבי, וכמעט ראתה את בני יהודה עוקצת אותה, אך בסופו של דבר ניצחה 2:3 בצורה הכי מותחת שיש. לאחר מחצית ראשונה מנומנמת, ראדה פריצה העיר את הצהובים עם שער בנגיחה בדקה ה-52. אך בני יהודה לא ויתרה, והצליחה להפוך את התוצאה, בזכות שערים של שלו מנשה (74) ועוז ראלי (90). זה הסוף? ממש לא. ראדה פריצה השלים צמד עם שער נוסף שניות ספורות לאחר השער של ראלי, ואז הגיע הדובדבן שבקצפת: משה לוגסי שחרר בעיטה אדירה מ-25 מטרים למשקוף ופנימה, והוציא את הצהובים לחגוג ניצחון מדהים.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. ברני ארדוב
"לא מאמין במזל". גרסיה/ברני ארדוב

משה לוגסי ניסה להסביר את מהלך העניינים בשער הניצחון המדהים שלו: "לא חשבתי יותר מדי. רק כשקיבלתי את הכדור החלטתי לבעוט לשער. הרמתי את הראש לראות אם יש שחקן פנוי, לא ראיתי שחקן פנוי אז בעטתי לשער. יצא לי טיל. הראינו אופי גדול. לחזור מפיגור 2:1 ל-2:3 זה דבר מטורף בדקה ה-90".

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה אמר בסיום: "זה הגיוני שאני מופתע. כמעט הפסדנו וזה היה קשה, אבל אני גאה מאוד בשחקנים שלי כי הם האמינו שנוכל לנצח גם בסוף. גם שחקני הספסל האמינו. אני לא מאמין במזל, אלא בעבודה קשה ובמנטליות חיובית. תמיד אני מנסה לומר לשחקנים שלי לשמור על מנטליות חיובית ולהאמין".

"קשה לשחק בכל המשחקים כמו ששיחקנו בדרבי. לא קל לשחק אחרי משחק כזה, כי המנטליות יכולה להשתנות, אבל הוכחנו בדקות האחרונות שהגישה שלנו הייתה נכונה. נדבר בסוף העונה. אנחנו חייבים להמשיך לשחק ממשחק למשחק, כי אם לא נעשה את זה נוכל להפסיד נקודות בדרך".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
משה לוגסי מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
איזו חגיגה. לוגסי אחרי השער/ברני ארדוב
מאמן בני יהודה דרור קשטן. ברני ארדוב
"בשביל זה אנשים קונים כרטיס". קשטן/ברני ארדוב

דרור קשטן לחץ את ידו של משה לוגסי בסיום ואמר: "בשביל רמה כזאת הקהל משלם כסף. בשביל קצב כזה, בשביל שערים כאלה. יכול להיות שההפסקה והפציעה של ברק לוי הורידו טיפה את החדות של השחקנים. כמו שזה נראה, זאת עונת האליפות של מכבי תל אביב. כמו שאומרים, המזל הוא חלק מהמשחק, ולמכבי תל אביב היה את זה ובגדול".

איציק עזוז, מגן בני יהודה נשמע גם הוא המום בסיום: "אני לא יודע אם לצחוק או לבכות אחרי משחק כזה. אני מאוד מאוכזב מהתוצאה. לא מעניין אותנו שהיה כאן משחק מדהים, אנחנו מסתכלים על זה מהצד שלנו. זה אחד ההפסדים הכואבים. ניצחון היה מבטיח לנו את הפלייאוף העליון, וזה מאוד מאכזב. לא הפסקנו לשחק, זה פשוט הזוי לחטוף גול מבעיטת אמצע אחרי שאתה מבקיע". עזוז פגש את לוגסי ביציאה מחדר ההלבשה וסיפר על כך: "אמרתי ללוגסי כל הכבוד על הגול. זה אחד השערים היפים שראיתי, וצריך לפרגן לו, אין מה לעשות, גם אם זה על חשבוננו".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
שער של אליפות? שחקני מכבי תל אביב חוגגים/ברני ארדוב
שחקן בני יהודה עוז ראלי חוגג. ברני ארדוב
החגיגות שלו היו מוקדמות מדי. עוז ראלי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully