וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדה פריצה: "מסוג המשחקים שאני אזכור לכל החיים"

מכבי ת"א לא נרגעת מהדרמה, גם פריצה התרגש. לוגסי: "חושב שעכשיו הקהל סלח לי". אניימה עשוי לחזור לשער מול רמת השרון

one

הבומבה של משה לוגסי שקבעה 2:3 למכבי תל אביב על בני יהודה בדקה ה-99 תיזכר כנראה כרגע הכי מיוחד של מכבי תל אביב העונה. ספק אם בימאי הוליוודי היה יכול היה לכתוב תסריט כל כך משוגע כפי שהתרחש אמש בעשר הדקות האחרונות בבלומפילד, כשהצהובים ביצעו מהפך דרמטי מפיגור של 2:1 בתוספת הזמן.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
התקשו להאמין מה קרה. שחקני מכבי תל אביב בסיום/ברני ארדוב

מיד עם כיבוש השער של לוגסי ושריקת הסיום של השופט אוראל גרינפלד פרצו כל שחקני הספסל והצוות המקצועי של הקבוצה אל כר הדשא ותפסו את ראשם כלא מאמינים. הקבוצה של אוסקר גרסיה שמרה על פער של שמונה נקודות ממכבי חיפה בראשות הטבלה ומאזן הכיבושים שלה העונה עלה ל-52 שערים.

ברק לוי, שסבל במהלך הלילה מסחרחורות וכאבי ראש כתוצאה מהכדור החזק שספג בפניו בדקה ה-89, צפוי לקבל מספר ימי מנוחה. בלי קשר לפציעתו של לוי, עשוי וינסנט אניימה לחזור לשער, לאחר שאמש הוא לא נכלל בסגל. בתוך כל החגיגות, עשויה הקבוצה לעמוד לדין משמעתי, לאחר השופט גרינפלד ציין בדו"ח השיפוט שלו שתי כוסות שתייה שנזרקו אל כר הדשא, אחת מכל צד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שוער מכבי תל אביב ברק לוי. ברני ארדוב
צפוי לקבל מספר ימי מנוחה. ברק לוי/ברני ארדוב

"זה גול של אליפות, זה ניצחון של אליפות", אמר שחקן בקבוצה בסיום. "כל כך מגיע למושיקו לכבוש את הגול הזה. זה גול נדיר, לא האמנתי שהכדור נכנס לשער. הייתה אווירה מטורפת, זה משחק של פעם בחיים, אין דברים כאלה. רצנו בסוף לקהל כמו משוגעים, הרגשנו כמו במשחק בית שלנו, זו אווירה שקשה לתאר במילים".

לוגסי עצמו השתדל שלא לצאת מגדרו ואמר: "אני לא חושב שזה גול של אליפות, זה גול של שלוש נקודות. זה ניצחון משמעותי מאוד עבורנו ואני שמח שזה מה שהיה. אנחנו קבוצה שלא מוותרת עד השנייה האחרונה. האמת שבקושי האמנתי שאפשר לחזור מהפיגור, עד שהגיעו שני השערים".

לוגסי לא מצטער שהחליט בסופו של דבר להישאר בקבוצה בינואר ויודע שנסגר חוב קטן מול האוהדים, להם עשה תנועה מגונה במשחק נגד בית"ר ירושלים בעונה שעברה: "אני מאוד שמח שנשארתי. לא ממש התעסקתי בזה בינואר, הסוכן שלי התעסק בזה. בכל פעם שאני נכנס לשחק אני נותן את כל כולי לקבוצה. אני שמח בשביל האוהדים, בשביל מכבי, בשבילי, בשביל המאמן ואני חושב שהיום האוהדים באמת סלחו לי על מה שעשיתי להם בשנה שעברה".

משה לוגסי מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
"האמת שבקושי האמנתי שאפשר לחזור מהפיגור". לוגסי/ברני ארדוב

כ-8,000 אוהדים שצבעו את בלומפילד בצהוב מיאנו ללכת הביתה לאחר שריקת הסיום. השחקנים עברו מיציע ליציע וחגגו יחד עם הקהל בשירים וריקודים. לרגעים היה נדמה שהתפרצות השמחה של היתה אפילו גדולה יותר מהשמחה בדרבי נגד הפועל תל אביב, בשבוע שעבר. כ-200 מאוהדי הקבוצה הגיעו בסיום המשחק למתחם האימונים בקרית שלום וקיבלו את השחקנים בתשואות, כאשר הם מניפים את לוגסי על הכתפיים ונושאים אותו לתוך חדר ההלבשה. אחרי החגיגות ינסו גרסיה ועוזרו רובן מרטינז להוריד את השחקנים לקרקע לפני המשחקים בשבוע הבא מול רמת השרון, בית"ר ירושלים ובני סכנין.

הבלם קרלוס גרסיה יעדר מהמשחק הקרוב נגד רמת השרון, בשל צבירת כרטיסים צהובים וייתכן שבלם הרכש היהודי-ארגנטינאי איגנסיו פידלף יערוך הופעת בכורה בהרכב במקומו. המגן יואב זיו שספג אמש צהוב חמישי, יחמיץ את משחק הגביע נגד בית"ר.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
שמחה יותר גדולה מבשבוע שעבר. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

"אני עדיין חושב שזה מוקדם מדי להגיד שזה משחק של אליפות, יש עוד 13 משחקים", אמר ראדה פריצה שכבש צמד. "מבחינה מנטלית זה היה ניצחון מאוד מאוד חשוב, ניצחונות מהסוג הזה הם הכי נעימים שיש לנו בתור קבוצה. אחרי שהם הובילו 1:2 הרגשנו לרגע שהמשחק גמור. ואז היתה הפציעה של ברק והוצאנו כדור ארוך ממחצית המגרש, זה הגיע אליי וכבשתי. הרגשנו מעט כבדים אחרי שספגנו את השני, אבל אתה לעולם לא מפסיק להאמין בעצמך, כי אם זה יקרה תפסיד את המשחק. כשהבקעתי את שער השוויון, אמרתי לעצמי 'אלוהים אדירים, לעזאזל, אנחנו חייבים לקבל עוד צ'אנס אחד', וקיבלנו אותו".

"הכדורגל הוא לפעמים דבר שקשה להסביר", הוסיף פריצה. "אחרי שכבשנו את השער הראשון היינו צריכים לכבוש עוד ולהרוג את המשחק מבחינתנו. היו לנו הזדמנויות טובות אבל הכדור לא נכנס. זה מסוג המשחקים שאתה יודע שאם לא תבקיע, היריב יכבוש מנגד וזה מה שקרה, פעמיים. אבל הראנו מנטליות עצומה וניצחנו".

"זה נכון שבזכות הפציעה של ברק קיבלנו תוספת זמן, אבל בדקות האחרונות הם גם שכבו על הדשא כל הזמן", המשיך פריצה. "אתה בהחלט צריך גם מזל במשחקים כאלה, זה היה משוגע, משהו שאי אפשר להסביר, זה בהחלט היה מדהים. זה בהחלט מסוג המשחקים שאני אזכור לכל החיים".

פריצה, שהגיע בינואר ומפגין יכולת מרשימה במשחקים האחרונים, הסביר את השתלבותו המהירה: "זו קבוצה שמאוד קל להשתלב בתוכה. מהרגע שהגעתי כולם דואגים לי ומטפלים בי וזה בהחלט תענוג להיכנס לכזאת קבוצה". על שיתוף הפעולה עם אלירן עטר אמר החלוץ השבדי: "אני חושב שאלירן שחקן נפלא וסקורר מדהים. אלירן כובש שערים ואנחנו עוזרים אחד לשני בהתקפה בצורה טובה מאוד".

פריצה נשאל האם פער שמונה הנקודות בפסגה אמור להספיק בכדי לזכות באליפות והשיב: "צריך לזכור שבפלייאוף נשחק נגד חמש הקבוצות הכי טובות בליגה, פעמיים מול כל קבוצה, כך שבאמת נצטרך להסתכל משחק אחרי משחק". לסיום נשאל פריצה איזה מבין שני הדרבים שניצחה הקבוצה השבוע היה יותר קשה עבורו והשיב חד משמעית: "אין ספק שהמשחק הזה נגד בני יהודה היה הרבה יותר קשה".

שחקן מכבי תל אבי ראדה פריצה חוגג. ברני ארדוב
"זה היה משוגע, משהו שאי אפשר להסביר". פריצה/ברני ארדוב

"זו כבר לא הפעם הראשונה שאנחנו שותפים למשחק משוגע העונה, אה? ", הוסיף קרלוס גרסיה. "אחרי המהפך ברמת השרון והסיום המותח מול הפועל רמת גן, מה שהכי חשוב עבורי בניצחון הזה זו רוח הניצחון של כל הקבוצה. אני חושב שזה הדבר הכי משמעותי שניקח מהמשחק הזה".

גרסיה, שיחמיץ את המשחק הקרוב בשל צבירת כרטיסים צהובים, נשאל האם הוא וחבריו האמינו שאפשר להפוך את התוצאה ולנצח והשיב: "האמת שלא חשבתי על ניצחון, אלא על איך לחדש את המשחק כמה שיותר מהר. דיברתי עם פריצה ואמרתי לו לעלות למעלה ולנסות להבקיע את השוויון, בלי לדעת בכלל כמה זמן עוד נשאר לנו עד הסיום. דיברנו במהלך השבוע שנצטרך בכל מקרה להילחם עד הסוף, בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully