וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוגן: "אנו צריכים להילחם, לא לדאוג ממה שאומרים עלינו"

31.1.2013 / 10:45

הגארד של מכבי תל אביב עדיין אופטימי לפני בשיקטאש (20:00, ישיר בוואלה! ובאפליקציית האייפון והאייפד): "יהיה מאבק"

מכבי תל אביב תתמודד הערב (חמישי, 20:00, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!) במשחק חוץ מול בשיקטאש הטורקית. ניצחון בודד השיגה קבוצתו של דיוויד בלאט מתוך חמישה משחקים, כשהלחץ והמוראל הרמוס ניכרים היטב בקבוצה, אולם בקבוצה מודעים לכך שהפסד הערב יחסל למכבי תל אביב גם את הסיכוי המעשי לעבור לשלב הבא.

שחקן מכבי תל אביב דייויד לוגן. קובי אליהו
"למרות שהם ממוקמים עכשיו בתחתית הטבלה, אין לנו כוונה להקל בהם ראש הרי המצב שלהם רק יגרום להם לרצות אפילו יותר להשיג ניצחון ראשון בטופ 16". דייויד לוגן/קובי אליהו

הטורקים נמצאים במצב עגום אף יותר ממכבי תל אביב: מאז פתיחת הטופ 16 לא השיגה הקבוצה אף ניצחון במפעל, אולם דייויד לוגן נשמע דרוך: "בשיקטאש קבוצה טובה מאוד. למרות שהם ממוקמים עכשיו בתחתית הטבלה, אין לנו כוונה להקל בהם ראש הרי המצב שלהם רק יגרום להם לרצות אפילו יותר להשיג ניצחון ראשון בטופ 16. גם אנחנו כמובן רוצים להשיג ניצחון, ולכן זה הולך להיות מאבק".

לוגן התייחס לתחושות האכזבה ששררו בקבוצה עם ההפסד בשבוע שעבר לאולימפיאקוס, ואמר: "זה היה קשה. הפסדים כמו במשחקים לאולימפיאקוס וקאחה שהפסדנו בנקודה הם קשים ולא נעימים, אבל צריך להמשיך להיאבק ולהישאר חיוביים. אנחנו מנסים ונאבקים להשיג כל ניצחון בכדי להעפיל לשלב הבא. אם לקחנו את ההפסדים בצורה כואבת בימים האחרונים, עכשיו המטרה שלנו היא להמשיך להיאבק ולהילחם בטופ 16, להילחם, ופחות לדאוג לגבי כל מה שאומרים או חושבים אחרים עלינו ועל מצבנו. אנחנו צריכים פשוט להישאר יחד".

מלקולם תומאס, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ביטוי נוסף למעמדו המתערער. מלקולם תומאס/קובי אליהו

האמריקאי נמצא בתקופה אישית טובה, והיה בין היחידים שבלטו במשחק מול אולימפיאקוס בשבוע שעבר. לשאלה על השיחה שהוא קיים עם בלאט בתקופה האחרונה ועל כך שהדקות שהוא מקבל מוכיחות את עצמן, השיב לוגן: "המאמן ואני דיברנו על זה, בלאט אמר שהוא ינסה לדאוג לעזור בסיטואציה עד כמה שניתן, ובאמת זה עובד טוב עד עכשיו".

בתוך כך, גורמים במכבי תל אביב הביעו תרעומת על התנהלותו של מלקולם תומאס ונראה כי יחלו מגעים עם סוכניו לגבי שחרורו. כזכור, תומאס הסובל מקלקול קיבה אף לא טרח להתאמץ ולצאת עם הקבוצה לטורקיה, כשגם ראשי מכבי תל אביב לא לחצו עליו להצטרף לנסיעה ונראה כי זהו ביטוי נוסף למעמדו המתערער של תומאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully