וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "יש לנו עוד מה לומר ביורוליג"

28.1.2013 / 8:22

יו"ר מכבי ת"א לא אמר נואש באירופה: "המפעל ארוך, הכל יכול לקרות". בלאט שוחח עם לוגן והבטיח לו יותר דקות משחק

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

רבע אחרון מצוין שכלל ריצת 0:21, הטיס את מכבי תל אביב ל-64:76 על מכבי חיפה אמש (ראשון) ביד אליהו יחד עם זאת, הניצחון הזה בוודאי לא השכיח מהצהובים את ההפסד הדרמטי לאולימפיאקוס ביום חמישי האחרון – הפסד שנראה שהשפיע על השחקנים לאורך חלקים לא מעטים מהמשחק אתמול.

אחד מהשחקנים הבולטים אתמול היה דייויד לוגן. לוואלה! ספורט נודע שלאחרונה ערך המאמן דיוויד בלאט שיחה אישית עם לוגן, בה שוחחו השניים על כמות הדקות אותה הגארד מקבל, כשהמאמן הבטיח לנסות לתת לו יותר הזדמנויות ויציבות. לוגן שיחק אתמול 21 דקות בהן קלע 18 נקודות ונגד אולימפיאקוס סיים עם 15 נקודות.

שחקן מכבי תל אביב דייויד לוגן. קובי אליהו
18 נקודות נגד מכבי חיפה, 15 מול אולימפיאקוס. לוגן/קובי אליהו

בעקבות ההפסד לאולימפיאקוס והאווירה הקודרת בקבוצה, במכבי תל אביב מתרכזים בפן המנטלי ומנסים לעודד את השחקנים השפופים. לאחר המשחק אתמול שיבח בלאט את השחקנים על היכולת ההגנתית שלהם, כשבסיום השיחה נשמעו מחיאות כפיים מחדר ההלבשה.

שמעון מזרחי, יו"ר מכבי תל אביב, אמר לוואלה! ספורט: "זה עוד ניצחון וזה מה שחשוב. המאמן עשה חילופים לאור העובדה שיש לנו ביום חמישי משחק נגד בשיקטאש , וביום ראשון רבע גמר גביע".

מזרחי סיפר על תחושותיו בעקבות ההפסד בשבוע שעבר לאולימפיאקוס: "זה הכדורסל. פעם אתה מנצח בנקודה ופעם אתה מפסידה בנקודה. זה לא סוף העולם. המפעל הזה הוא מפעל ארוך, 14 משחקים - וכל דבר יכול לקרות. הכל פתוח ויכולים להיות כל מיני תרחישים בשני הבתים. מכבי לא סיימה לדבר בבית שלה ביורוליג. צריך לזכור שהמפעל הזה הוא כדי להראות את הכדורסל האירופאי במיטבו, והקהל צריך ליהנות מכדורסל אירופאי במיטבו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב. קובי אליהו
"הקהל צריך ליהנות מכדורסל אירופאי במיטבו". מזרחי/קובי אליהו

ריקי היקמן התייחס לניצחון על מכבי חיפה : "לאחר ההפסד שספגנו ביורוליג, זה היה ניצחון לו נזקקנו כקבוצה. היינו צריכים להעלות את המורל ואת מצב הרוח. הצגנו הגנה טובה ברבע הרביעי וזריקות שלקחנו נכנסו".

לגבי מצבם של הצהובים ביורוליג הוסיף היקמן: "אני חושב יש עוד סיכוי. אנחנו צריכים להשיג כמה ניצחונות ביורוליג בחוץ בכדי לשמור על הסיכויים שלנו. אני מאמין ששום דבר לא סגור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully