וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "לפעמים לוקח זמן להיכנס להילוך חמישי"

27.1.2013 / 22:29

מאמן מכבי ת"א הסביר את היכולת ברבע האחרון מול חיפה: "לא קל לשחק בחמישי וראשון". גרינברג: "לא בטוח מה קרה שם"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במשך שלושה רבעים הערב (ראשון) היה נדמה שמכבי תל אביב בדרכה לעוד ערב ארוך, שעלול להסתיים בעוד הפסד שיפגע מאוד בביטחון של השחקנים לקראת המשחק מול בשיקטאש ביום חמישי בטופ 16. אלא שלמזלם של שחקניו של דייויד בלאט, היריבה של הצהובים הערב היתה מכבי חיפה, ובדיוק כמו מכבי ראשון לציון בשבוע שעבר, גם היא איפשרה ליריבתה לקחת את הניצחון ברבע האחרון. מכבי טסה ל-0:21 מול התקפה לא קיימת של חיפה, בדרך ל-64:76, ועתה היא יכולה להתחיל לחשוב על הטורקים.

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט. קובי אליהו
יכולים להתכונן לבשיקטאש בשקט. בלאט/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב, דייויד בלאט אמר בסיום: "תסתכלו על התוצאות של שאר הקבוצות ביורוליג ותראו שרובן הפסידו או התקשו הערב, כי זה לא קל לשחק משחק קשה בחמישי ואז לשחק בליגה. לפעמים לוקח זמן להיכנס להילוך חמישי, וברגע שעשינו את זה הערב ועשינו ריצה אדירה ברבע האחרון, אז הפכנו את המשחק לסוג של משחק קל. חיפה נותנת עונה מצויינת, יש לה סגל מצויין ומאמן יוצא מן הכלל, והם נתנו לנו פייט. זו קבוצה שיכולה להגיע רחוק כי יש לה את הכלים לכך, לא אופתע אם ניפגש איתם עוד כמה פעמים העונה".

על יכולתו של ליאור אליהו הערב, שסיים עם 18 נקודות אמר המאמן: "ליאור הוא שחקן בכיר וחשוב ומאוד בעל ערך במכבי, יש לו יכולות שאין להרבה שחקנים בישראל ואנחנו צריכים אותו טוב כמו שהוא היה היום, בכל משחק". בלאט אף נשאל האם קבוצתו התאוששה מהמשחק מול אולימפיאקוס, וענה: "לא קל להפסיד משחק שהיה בידיים שלנו, בדומה לקאחה לבוראל לפני כמה שבועות. כמו שהפסדנו היינו יכולים לנצח. התחושה היא לא קלה אבל אני יודע אם עובדים נכון ונשארים ביחד ומשחקים כמו גברים וקבוצה, דברים טובים קורים, כמו היום".

השחקן המצטיין של הצהובים הערב, הלא הוא דייויד לוגן, התייחס בסיום לתצוגה ההתקפית שלו: "מבחינה אישית שיחקתי טוב ביורוליג וגם עכשיו. אני מנסה להיות עקבי, זה היה משחק חשוב מאוד והיינו צריכים את הניצחון". על המעבר בין היורוליג לליגת העל אמר הגארד: "אלו שתי ליגות שונות, עכשיו אנחנו צריכים להתמקד ביורוליג ולעשות את המיטב".

מאמן מכבי חיפה, בראד גרינברג ניסה להסביר בסיום מה קרה לקבוצתו ברבע האחרון: "היתה להם ריצה מדהימה, ואני לא בטוח מה קרה. לא הצלחנו לעצור את הקליעה שלהם. הם קבוצה טובה, וכשהם מתחילים לשחק קשה מאוד להתמודד איתם". כשנשאל האם לא הכין גרינברג את שיעורי הבית שלו, אמר המאמן: "אני לא חושב שמדובר בשיעורי בית, מדובר ביכולת המשחק, ופשוט לא שיחקנו מספיק טוב בהתקפה. הם היו יותר אגרסיביים בהגנה ולא הגנבנו טוב לזה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן מכבי תל אביב דייויד לוגן. קובי אליהו
ניצחון חשוב, בעיקר למוראל. לוגן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully