וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלקולם תומאס לא המריא עם מכבי תל אביב לטורקיה

30.1.2013 / 10:25

הפורוורד התלונן על הרעלת מזון ולא ישחק מול בשיקטאש (חמישי, 20:00, ישיר באתר). שון ג’יימס: ”אין לנו כוונה להיכנע”

עם מאזן עגום של ארבעה הפסדים מתוך חמישה משחקים מאז פתיחת הטופ 16, שחיסל כמעט סופית את סיכוייה של מכבי תל אביב לעלות לשלב הבא , המריאה הבוקר (רביעי) מכבי תל אביב לטורקיה לקראת משחק היורוליג מול בשיקטאש. מלקולם תומאס לא המריא יחד עם הקבוצה לטורקיה ויחמיץ את המשחק. הפורוורד לא התאמן אתמול והתלונן על הרעלת מזון. בקבוצה לא ממש הכריחו אותי לנסוע איתם ונראה כי זהו ביטוי נוסף למעמדו של תומאס שהולך ומתערער.

מעבר להיבט המקצועי, בקבוצה עבדו השבוע גם על הפן המנטלי וניסו לעודד את השחקנים השפופים, אולם לא מעט שחקנים מתוסכלים ממצבם האישי ולא רק המקצועי. אחד השחקנים הבודדים אשר מציג יכולת טובה בקבוצה הוא הסנטר שון ג'יימס. ג'יימס אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "מדובר במשחק חשוב מאוד עבורנו וכך גם ננהג ונופיע אליו, אנחנו רוצים להשיג את הניצחון שם".

שון ג'יימס, מכבי תל אביב בכדורסל. קובי אליהו
לא מתכוון להרים ידיים. ג'יימס/קובי אליהו

למרות שבשיקטאש טרם השיגה ניצחון בשלב הטופ 16, השחקן לא מקל ראש ביריבה: "כל קבוצה ברמה הזאת היא יריבה לא קלה שצריך להתייחס אליה ברצינות וכך גם בשיקטאש. ביום ראשון, מול חיפה, יצאנו ושיחקנו הגנה קבוצתית מולה והשגנו את הניצחון".

האמריקאי מעדיף להישאר אופטימי לגבי סיכוייה של מכבי :"אני מאמין שיש לנו עוד סיכוי. אין לנו כוונה להיכנע. אנחנו קבוצה ותמיד נאמין אחד בשני ובסיכויים שלנו. האם הייתי מאוכזב אחרי אולימפיאקוס? אני מעדיף לא לדבר על מה שהיה. מה שהיה נגמר, אני , וכך גם כל האחרים, מסתכלים קדימה ונעשה את כל מה שניתן להשיג ניצחונות".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא מאבד תקוה. בלאט/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט אמר בשדה התעופה: "בכל משחק אפשר לנצח, אנחנו פספסנו שני משחקים שיכולנו לנצח והיינו בהם בעמדה של ניצחון אבל אני מקווה שהפעם כן נצליח לנצח את בשיקטאש".

המאמן הדגיש: "כל עוד השחקנים שלי לוקחים הפסדים קשה זה אומר שזה טוב, כי אכפת להם וחשוב להם. אכזבה בדרך כלל באה כתוצאה מכך שאתה יודע שאתה מסוגל, אך לא מצליח וזה בהחלט לא נעים. לפי העבודה היומיומית השחקנים נראים בסדר גמור, הם רוצים והם משקיעים ולא מאבדים את האמונה שאנחנו כן יכולים ומה שבאמת אנחנו צריכים כרגע זה ניצחון כדי להעלות את הביטחון ואת ההרגשה הכללית".

בלאט הוסיף: "כמו שאמרתי גם לפני המשחק מול אולימפיאקוס, יקרו פה עוד דברים בבית הזה, לפי המאזנים הכל די ברור אבל אחרי שבוע אחד רואים שזה לא ככה, בשיקטאש היתה בסיינה וכמעט ניצחה את המשחק, פנר ניצחה קבוצה כמו חימקי שכביכול היתה נראית קבוצה מספר אחת או שתיים בבית הזה. הרבה דברים עוד יקרו ואני מאמין בזה".

ליאור אליהו הוסיף לגבי התחושות לפני המשחק: "עצם זה שבשיקטאש לא ניצחה זה לרעתנו, אני לא אוהב קבוצות שנלחמות על החיים שלהן כי מבחינתי זה יותר מסוכן. אנחנו צריכים לחשוב על עצמנו ועל איך לנצח את כל המשחקים כי אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה ורק אז להמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully