וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ראדה פריצה צפוי לפתוח בהרכב

29.1.2013 / 11:30

חלוץ מכבי תל אביב צפוי לערוך בגביע את הבכורה בהרכב (20:50 , 5+ לייב). יגיל ביטון בדרך לבני יהודה, בן יאיר לרמת גן

one

מכבי תל אביב תפתח הערב (שלישי) את דרכה במסגרת משחקי גביע המדינה, כשתצא למשחק חוץ קשה ביותר נגד מכבי נתניה (20:50, 5+ לייב) ותנסה להימנע מהדחה מביכה כפי שחוותה בעונה שעברה, כשהפסידה להפועל ירושלים מהליגה הלאומית בטדי. כנהוג לפני כל משחק ליגה, גם היום תתכנס הקבוצה במלון בשעות הצהריים ותשהה בו עד למועד היציאה למשחק.

במכבי מייחסים חשיבות רבה מאוד למשחקי גביע המדינה והמאמן אוסקר גרסיה אף הצהיר אמש במסיבת העיתונאים, שהוא מתכוון לפתוח עם ההרכב החזק ביותר העומד לרשותו. המגן יואב זיו פצוע ולא יכלל בסגל וגם גונסאלו גרסיה, יעדר, לאחר שקיבל אישור להמריא לספרד בשל סיבות משפחתיות. הקשר ערן זהבי צפוי להיכלל לראשונה בסגל הקבוצה, לאחר שהשחרור הבינלאומי שלו הגיע אמש ועיסקת העברתו הושלמה סופית, כמו גם רישומו במשרדי ההתאחדות לכדורגל.

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לראשונה בהרכב. ראדה פריצה/ברני ארדוב

בהיעדרו של זיו הפצוע, צפוי שרן ייני לפתוח כמגן שמאלי, בעוד שעומר ורד שלא קיבל דקות מזה שבועות רבים, עשוי לקבל את חולצת ההרכב ולפתוח כמגן ימני. שחקן נוסף שצפוי לקבל הערב את חולצת ההרכב הוא החלוץ השבדי ראדה פריצה, שעד כה נכנס כמחליף בשלושת משחקי הליגה האחרונים. במכבי ציינו לטובה את השתלבותו המהירה של פריצה בקבוצה, הן מבחינה חברתית וגם בהיבט המקצועית. לפריצה כבר יש שני בישולים, למרות ששותף לפרקי זמן של 25-30 דקות בלבד במשחקים אלה.

"אין ספק שפריצה מוסיף לנו המון", אמר גורם בקבוצה. "כששחקן מבשל פעמים ומוסר במצבים בהם הוא יכול לבעוט בעצמו לשער, מראה שטובת הקבוצה חשובה לו, יותר מהסטטיסטיקה האישית שלו. ראדה השתלב כאן בצורה נפלאה ותוך זמן קצר ביותר הפך לחלק אינטגרלי מהקבוצה. הוא עוד יתרום לנו הרבה מאוד העונה", הוסיף הגורם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חלוץ מכבי תל אביב בן בן יאיר. ברני ארדוב
מחלוקת עם הפועל רמת גן על אורך ההשאלה שלו. בן בן יאיר/ברני ארדוב

בתוך כך אחרי שצורפו עד כה חמישה שחקני רכש מאז פתיחת חלון ההעברות, צפויים ראשי הקבוצה גם לדלל מעט את הסגל. המגן-בלם יגיל ביטון צפוי לעבור בהשאלה לבני יהודה, כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט. שחקן נוסף שצפוי להיות מושאל הוא החלוץ בן בן-יאיר שאמור לעבור הפועל רמת גן. נכון לעכשיו מתעכבת העברתו של בן יאיר בשל חילוקי דעות בין המועדונים על אורך תקופת ההשאלה. במכבי מעוניינים להשאילו עד סיום העונה הנוכחית בלבד, בעוד שרמת גן רוצה להאריך את תקופת ההשאלה לעונה וחצי.

כ-5000 אוהדים צהובים צפויים ללוות הערב את הקבוצה במשחק הגביע בנתניה, לאחר מכירת כרטיסים ערה ביותר שנערכה ביומיים האחרונים. המכירה תימשך גם היום, בקופת הכרטיסים בקרית שלום, שתהיה פתוחה החל מהשעה 15:00. מחיר הכרטיס עומד על 55 שקלים, כפי שסיכמו ראשי מכבי ונתניה מבעוד מועד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully