וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-מכבי ת"א: ערן זהבי יהיה בסגל

הקשר יערוך בכורה בצהוב? ייני יפתח כמגן שמאלי, ורד חוזר להרכב. בנתניה מאמינים שיוכלו להפתיע (ג', 20:50, 5+לייב)

קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה היום מסיבת עיתונאים לקראת משחק הגביע נגד מכבי נתניה מחר בביתה של האחרונה (ג', 20:50, ספורט5+ לייב). יואב זיו הפצוע לא ישחק מחר, כמו גם גונסאלו גרסיה שהמריא לחו"ל מסיבות אישיות. השחרור הבינלאומי של ערן זהבי הגיע, העברתו הושלמה סופית והוא צפוי להיכלל מחר בסגל. המאמן אוסקר גרסיה אמר היום: "זהבי כשיר. האם הוא ישחק? מחר תדעו".

בהיעדרו של זיו צפוי שרן ייני לפתוח כמגן שמאלי ועומר ורד, שלא שיחק מזה זמן רב, גם בשל פציעה וגם בשל שיקולים מקצועיים, צפוי לפתוח כמגן ימני. אוסקר גרסיה לא מתכוון לבצע שינויים רבים מדי בהרכב ובמסיבת העיתונאים לקראת המשחק הצהיר שהוא יעלה עם ההרכב החזק ביותר שיעמוד לרשותו.

גרסיה הוסיף: "אנחנו צריכים לגשת למשחק הזה כמו לכל משחק ליגה כי אנחנו רוצים לנצח כל משחק, נגד כל יריבה. כל השחקנים יתנו 100 אחוז והאוהדים יהיו גאים. מבחינתי כל המשחקים מאוד חשובים. אנחנו יודעים שאם נפסיד נהיה בחוץ. ההרכב שיעלה יהיה ההרכב שאני חושב שהוא הטוב ביותר. נתניה משחקת טוב בזמן האחרון והיא תשחק בשביל לנצח, כך שמצפה לנו משחק קשה".

הבלם קרלוס גרסיה התייחס לכך שהצהובים פתחו פער של חמש נקודות בפסגת הליגה: "הפער הזה נותן לנו ביטחון, אבל אנחנו יודעים שהגענו לעמדה הזו בזכות עבודה קשה ושאסור לנו לשנות את החשיבה שלנו בגלל זה".

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. קובי אליהו
"אנחנו יודעים שאם נפסיד נהיה בחוץ". גרסיה במסיבת העיתונאים/קובי אליהו

החלוץ רוברטו קולאוטי שוב נמצא על הכוונת של אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית. לוואלה! ספורט נודע כי בקבוצה ניסו בימים האחרונים מספר פעמים לשכנע את החלוץ להצטרף לקבוצה, אך כרגע המגעים תקועים בשל פערים כספיים. למרות זאת, באנורתוזיס ימשיכו ללחוץ במטרה לנסות ולצרף את השחקן לפני סגירת חלון ההעברות באירופה ביום חמישי.

כזכור, קולאוטי ניהל בקיץ מגעים מתקדמים עם אנורתוזיס ואף המריא ללרנקה להתרשמות מהמתקנים והעיר, אך בסופו של דבר סירב למעבר ונשאר במכבי תל אביב. קולאוטי בן ה-30 רשם העונה 13 הופעות במדים הצהובים וכבש שער אחד.

היום החלה מכירת הכרטיסים לקראת הדרבי שיתקיים בעוד שבועיים. עשרות אוהדים הגיעו לקרית שלום ועמדו זמן ארוך בתור, ובתום שעה וחצי בלבד כל הכרטיסים שהוקצו לאוהדים הצהובים נגמרו.

הרכב משוער: ברק לוי, עומר ורד, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, שרן ייני, משה לוגסי, גל אלברמן, מהראן ראדי, דור מיכה, ראדה פריצה, (רוברטו קולאוטי, מונס דאבור), אלירן עטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אוהדי מכבי תל אביב קונים כרטיסים לדרבי. קובי אליהו
עומדים בתור לקנות כרטיסים לדרבי. אוהדי מכבי קרית שלום/קובי אליהו

מכבי נתניה: אורי שטרית יפתח כמגן שמאלי

מכבי נתניה ערכה היום את הכנותיה האחרונות לקראת המשחק. בקרב השחקנים מקננת אמונה חזקה לפיה ניתן יהיה להפתיע ולהדיח מהגביע את מוליכת הטבלה. " "התקדמות עד השלבים הגבוהים בגביע יכולה להיות פיצוי טוב לעונה", אמר אחד מהשחקנים, "הליגה היא הדבר החשוב ביותר, אבל ניתן הכל כדי לנצח מחר".

המאמן טל בנין לא תירגל היום הרכב אך נראה שלא יהיו שינויים משמעותיים מלבד אורי שטרית, שחזר להתאמן אתמול וצפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי.

אגב מגנים, בנתניה צפויים לפנות רשמית להפועל תל אביב, במטרה לרכוש את נעאל חוטבא. לאחר שעודד אלקיים לא יגיע ככל הנראה לעיר היהלומים.

הרכב משוער: לואיג'י צ'נאמו, עומר פרץ, עמרי בן הרוש (עידו לוי), ברונו פיניירו, אורי שטרית, קובי דג'אני, בן בנימין, יוסי שבחון, פיראס מוגרבי, דראגן צ'ראן, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully