וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טירוף הכרטיסים לדרבי יוצא לדרך

27.1.2013 / 18:27

המכירות יחלו בקרית שלום ביום שני למנויים בלבד. זיו נבדק: יחמיץ את נתניה בגביע, ישחק מול ר"ג בליגה. מרגוליס החלים

one

אחרי שגברה אתמול (שבת) על הפועל עכו בליגה, מכבי תל אביב מתכוננת למשחק גביע המדינה מול מכבי נתניה, וקיבלה היום מספר בשורות משחקניה הפצועים. יואב זיו, שנפצע במשחק מול עכו ונטש את המשחק, עבר היום בדיקת אולטרה סאונד, בה נתגלה שהוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. אין מדובר בקרע, ולכן הוא לא צפוי להיעדרות ארוכה. הוא יחמיץ את משחק הגביע מול מכבי נתניה ביום שלישי, אך עשוי להיות כשיר למשחק הליגה מול הפועל רמת גן בשבת.

גם הקשר גונסלו גרסיה לא ייכלל בסגל מול מכבי נתניה. הקשר עדיין נמצא בספרד מסיבות משפחתיות, וקיבל אישור מהקבוצה להישאר שם. מי שכן אמור לחזור לסגל הוא החלוץ גאל מרגוליס, שהחלים ממחלה אחרי שלא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים, נגד אשדוד ועכו.

במכבי תל אביב מרוצים מקצב מכירת הכרטיסים לדרבי, שייערך עוד שבועיים, לאחר שהקבוצה מכרה כאלף חבילות למשחקים נגד עכו והפועל תל אביב. במכבי הזהירו שוב את האוהדים מכרטיסים מזויפים, ומפנים את האוהדים למשרד הכרטיסים "לאן" או לקופה הרשמית בקרית שלום.

מחר בשעה 14:00 תחל בקרית שלום מכירת הכרטיסים לדרבי, למנויי מכבי תל אביב בלבד ובהצגת המנוי בלבד. בעל מנוי שיגיע לקופה יהיה רשאי לקנות עד 2 כרטיסי מבוגר או כרטיס נוער 1 ובהצגת תעודה מתאימה (ת"ז או חוגר בשירות חובה).

ממכבי נמסר בנוסף שבעקבות הוראות בטחון ואבטחה, אוהד שירכוש כרטיס ליציע היריבה לא יוכנס לאיצטדיון ובמידה והצליח להיכנס בכל זאת, הוא יוצא מהמגרש וכספו לא יוחזר. אוהד שייתפס עם כרטיסים מזוייפים ייעצר, ילקחו ממנו הכרטיסים וכספו לא יוחזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully