וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "נהיה חייבים לשפר את היציבות שלנו"

הקשר חגג שער וניצחון מוחץ על הפועל עכו, אך מודאג מההבדל ביכולת בבית ובחוץ. יואב זיו ייבדק, מחמאות למשה לוגסי

one

מכבי תל אביב העניקה אמש (שבת) מופע נוסף באצטדיון בלומפילד, כאשר הביסה בתצוגת כדורגל סוחפת 0:4 את נועלת הטבלה, הפועל עכו, שרק שיוועה לשמוע את שריקת הסיום. הבונוס המיידי אחרי הניצחון על עכו הוא התבססות במקום הראשון, עם פער של חמש נקודות מהפועל תל אביב השנייה ושמונה נקודות ממכבי חיפה השלישית, שייפגשו הערב לקרב ראש בראש בקרית אליעזר.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים שער עם שרן ייני אלירן עטר. ברני ארדוב
פתחו פער. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/ברני ארדוב

אחרי ההפסד באשדוד בשבוע שעבר, חזרו הצהובים למבצרם הביתי, ורשמו ניצחון תשיעי בעשרה משחקי הבית מתחילת העונה. מה שהולך קשה מאוד במשחקי החוץ בחודשיים האחרונים, הולך בקלות מדהימה כשהקבוצה משחקת בבלומפילד. שלושת משחקי הבית האחרונים הסתיימו בשישייה נגד הפועל חיפה, חמישייה נגד באר שבע ואמש רביעייה נגד עכו. בסך הכל, מאזן הקבוצה עומד על 15 שערי זכות במשחקים אלה ו-44 שערים בסך הכל מתחילת העונה, ממוצע של 2.2 שערים למשחק.

החלוץ אלירן עטר, שממשיך בעונה החלומית שלו, כבש אמש צמד נוסף והעלה את מאזנו ל-18 שערים בראש טבלת המבקיעים של ליגת העל. שניים שקיבלו אמש מחמאות גדולות היו צמד שחקני הבית, משה לוגסי שהציג משחק מצויין בקישור האחורי ואף תרם שני בישולים וכן דור מיכה, שפתח את מסכת הכיבושים והיה נפלא בחלק הקדמי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני מכבי תל אביב, רוברטו קולאוטי, דור מיכה, משה לוגסי. ברני ארדוב
לא מודאג מהגעתם של שחקני הרכש. מיכה/ברני ארדוב

על שמחת הניצחון העיבה פציעתו של המגן יואב זיו, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ונאלץ לנטוש את המגרש בדקה ה-70. זיו צפוי להיבדק היום ואז תתברר חומרת הפגיעה, והוא צפוי בכל מקרה להחמיץ את משחק הגביע נגד מכבי נתניה, ביום שלישי הקרוב.

"אין ספק שיש לנו הבדל בין משחקי הבית והחוץ", אמר הקשר דור מיכה. "בבית אנחנו משחקים כדורגל מעולה וקשה להוציא כאן נגדנו נקודות ואנחנו נצטרך לשפר את עניין היציבות מהבית לחוץ וכדי ללכת עד הסוף למעלה, זה משהו שנהיה חייבים לשפר. אין לי הסבר להבדלים אבל אני בטוח שאנחנו נעשה הכל בכדי לשפר את זה, בכדי לבוא גם למשחקי החוץ ולשחק אותו דבר".

לקראת המשחק בין הפועל תל אביב למכבי חיפה פער בצמרת אמר הקשר: "אנחנו את שלנו עשינו, היינו צריכים לנצח ועשינו את זה בצורה טובה, ומה שיהיה הערב ביניהן כבר לא משנה לנו. שתיהן קבוצות צמרת, שתיהן ירוצו איתנו עד הסוף, כך שבאמת לא משנה לי מה תהיה התוצאה הערב".

שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי. ברני ארדוב
מקבלים את פניו בברכה. ערן זהבי/ברני ארדוב

מיכה סירב להתייחס לקריאות האוהדים שהתייחסו לדרבי שיהיה בעוד שבועיים ואמר: "אותנו השחקנים זה באמת לא מעניין כרגע הדרבי. יש לנו משחק נגד נתניה בגביע ביום שלישי והכי רחוק שאנחנו חושבים זה נגד הפועל רמת גן, בשבת הבאה. כשנצטרך להתייחס לדרבי, אז נדבר על זה".

מיכה שכבש את השער הראשון, נשאל על כושרו האישי בתקופה האחרונה ואמר: "אני מרגיש שאני בתקופה סבירה, אבל אני יכול לשחק עוד יותר טוב. גם אני צריך, כמו כל הקבוצה, להיות הרבה יותר יציב ממשחק למשחק. אני באמת שמח שהבקעתי, אחרי הרבה זמן שזה לא קרה, אני מקווה שיבואו עוד שערים בהמשך".

הקשר נשאל האם נכון היה להביא חמישה שחקני רכש לקבוצה שרצה ונמצאת במקום הראשון בטבלה, והשיב: "תמיד טוב להתחזק ולהביא שחקנים שיכולים לעזור לקבוצה, מה גם שאלה שחקנים שיכולים לשפר אותנו. ערן זהבי וראדה פריצה הם שחקנים שאתה משחק איתם והם עושים אותך יותר טוב. אם אנחנו השחקנים הצעירים נהיה טובים, זה לא יערער את המקום שלנו. מי שיהיה טוב ישחק ואני בטוח שהם יתרמו לקבוצה".

מיכה נשאל אם הוא לא חושש שהבאתו של ערן זהבי תדחוק אותו אל מחוץ להרכב וענה: "להיפך, אני רואה בזה כמשהו שיכול לעזור לי ולתרום לי, לשחק עם שחקן כזה. ערן זהבי שחקן שיעזור לי לשחק טוב יותר, עם הנסיון שלו והכשרון שלו, אני רואה בזה רק דברים טובים". לקראת המשחק בגביע נגד מכבי נתניה הוסיף מיכה: "בשנים האחרונות לא כל כך הולך לנו בגביע, נצטרך לשנות את זה ולעשות הכל כדי לנצח, זה משחק מאוד מאוד חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully