וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "בבית יותר קל לנו לכבוש"

מאמן מכבי ת"א הסביר את היכולת המשופרת של קבוצתו בבלומפילד: "אנחנו מדויקים יותר". הדרי: "לא הגענו למשחק"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב חזרה הערב (שבת) לבלומפילד ואיתה שבו התוצאות החיוביות. אחרי ההפסד באשדוד במחזור הקודם, הצהובים לא להביס 0:4 את הפועל עכו, שמצידה סגרה משחק מספר 14 ללא ניצחון וממשיכה לנעול את הטבלה. דור מיכה (8) ושרן ייני (12) סגרו עניין מהר מאוד, אלירן עטר עלה ל-18 שערים העונה, עם צמד בדקות 54 ו-63.

ממכבי תל אביב נמסר כי הקהל מתבקש לקנות כרטיסים לדרבי שיתקיים בעוד שבועיים רק בנקודות מאושרות, מאחר שמסתובבים הרבה כרטיסים מזויפים.

מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה. ברני ארדוב
לא מתרגש משינויי היכולת. אוסקר/ברני ארדוב

המאמן המנצח אוסקר גרסיה אמר בסיום: "אנחנו משחקים מאוד טוב בבית וקל לנו יותר לכבוש מאשר במשחקי החוץ וזו התוצאה. אני תמיד רוצה שהקבוצה תשתפר, אני לא מרוצה במאה אחוז, כי בכל משחק אני רואה דברים שצריך לשפר. במשחקי החוץ אנחנו לא מספיק מדויקים מול השער וכשאנחנו לא כובשים עד הדקות האחרונות, הלחץ עולה".

לשאלה האם אלירן עטר הוא השחקן החשוב בקבוצה, אחרי שכבש צמד נוסף, השיב גרסיה בלקוניות: "יש לי 25 שחקנים מאוד חשובים בקבוצה". על גונסאלו גרסיה אמר המאמן: "דיברתי איתו על המצב, ברור שהוא רוצה לשחק, זה טבעי".

שרן ייני, שכבש את השני, הוסיף: "בבית נכנס ובחוץ קרה שלא. גם במשחקי חוץ הקהל בא ואנחנו מרגישים כמו בבית, זה לא שאנחנו מגיעים לא מוכנים. למרות העליות והירידות אנחנו מנצחים ונותנים הצגות. אלופה צריכה לקחת נקודות גם כשקשה, אי אפשר להיות כל הזמן במומנטום ובכושר שיא".

על הצטרפותו של זהבי הוא אמר: "אנחנו קבוצה מאוד מגובשת וחברתית, הוא התקבל יפה. אנחנו רוצים שכל אחד ישחק כמה שיותר, אבל כמובן שלא כולם יכולים".

משה לוגסי, שבישל שני שערים, אמר: "חיכיתי להזדמנות הזו, אבל הניצחון הזה שייך לכל הקבוצה. זה נכון שהיה טירוף סביבי בתקופה האחרונה, אבל אני מתרכז רק במכבי תל אביב עכשיו. גם ההגעה של זהבי לא משנה לי, שיהיה לו רק הצלחה. אני לא חושב שאנחנו פחות טובים בחוץ וזה שהפסדנו באשדוד לא אומר שזה נכון. אני אישית הרגשתי באשדוד כמו במשחק ביתי עם כל הקהל שהגיע. ניצחנו גם קבוצות גדולות, כמו מכבי חיפה ואשדוד, וכשיגיע הפלייאוף נראה מה אנחנו שווים".

על שיתוף הפעולה שלו עם אלירן עטר, אמר הקשר: "יש בינינו קשר מיוחד. הוא שחקן גדול". על המשחק מחר בין מכבי חיפה להפועל תל אביב אמר לוגסי: "תיקו ישביע את רצוני". לקראת משחק הגביע נגד מכבי נתניה הוא הוסיף: "מה שהיה בשנה שעברה שייך לשנה שעברה, השנה זו השנה ואני מאמין שהשנה נרוץ עד הסוף".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן הפועל עכו, שמעון הדרי. ברני ארדוב
הצרות נמשכות. הדרי/ברני ארדוב

מאמן עכו, שמעון הדרי, נשמע מתוסכל מאוד מקבוצתו, שספגה רביעייה בפעם השנייה ברציפות: "לא הגענו למשחק, לא היינו טובים. אפשר להפסיד, אבל לא בצורה הזו. זה מקום לדאגה, כי זו כבר לא הייתה יכולת טובה. קודם הייתה יכולת, כאן לא הגענו למצבים אפילו. צריך לעבוד קשה, אני מקווה שהשחקנים החדשים יתאקלמו, אבל הזמן שלנו קצוב. צריך להסתכל קדימה. לא ציפינו להרבה היום, אבל גם לא ציפינו להפסיד ככה. היה ברור שאנחנו אנדרדוג גדול, אבל באנו ברצון לעשות תוצאה טובה כאן בבלומפילד, כמו שעשינו מול הפועל ומול בני יהודה.

על עתידו הוסיף המאמן: "כל עוד זה תלוי בי, אשאר. אני לוקח אחריות למצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully