וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "הקוון הכריע את גורל המשחק"

בקבוצה זעמו על הטעויות בהפסד לאשדוד. זהבי וזר חדש צפויים להצטרף השבוע. מיכה: "אין הסבר ליכולת במשחקי החוץ"

one

מכבי תל אביב צפויה לצרף השבוע את הקשר ערן זהבי וכן שחקן זר נוסף, במקומו של סטיב גורי שעזב אמש (שבת) את המועדון. ראשי הקבוצה קיוו לסיים בימים הקרובים את המשא ומתן עם איזי שרצקי, בנוגע להעברתו של המגן אלעד גבאי מהאלופה עירוני קרית שמונה לקרית שלום. במועדון התכוונו להציע לשרצקי סכום כסף מעבר לסכום המקורי, שנאמד בכ-350 אלף יורו, בשל סירובו של עומר ורד לעבור לצפון, אך זה מסרב בתוקף בשלב זה.

שרצקי אמר לוואלה! ספורט: "נתתי הצעה למכבי תל אביב, שכללה בתוכה את המעבר של עומר ורד לקרית שמונה, כרגע הם לא עומדים בה. מאחר והשחקן לא עובר אלינו, אין עסקה וגבאי נשאר אצלנו".

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול אלעד גבאי שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יחברו זה לזה כבר השבוע ככל הנראה. גבאי וראדי/ברני ארדוב

במכבי מאמינים שגם המשא ומתן הכספי עם קשרה של פאלרמו, ערן זהבי, יסתיים בקרוב, כאשר כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, חלה התקרבות משמעותית בין הצדדים, אחרי מספר ימים של נתק ופערים.

בנוסף, בוחן המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף מספר שחקנים זרים, בעיקר בקישור, כאשר אחד מהם יוחתם במקומו של גורי. נכון לעכשיו שומרים ראשי הקבוצה, כמו גם גורי עצמו, על שתיקה בכל הנוגע לסיבות בגינן עזב המגן מחוף השנהב, אחרי פחות מחצי עונה במדים הצהובים.

"אנחנו מודים לסטיב על תרומתו למועדון, הן על המגרש והן על היותו שחקן חיובי ואהוב בחדר ההלבשה. אנחנו מאחלים לו בהצלחה", מסר קרויף בהודעה הרשמית שפירסם המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב סטיב גורי. ברני ארדוב
הסיבות לעזיבה נותרו מעורפלות. גורי/ברני ארדוב

כעס רב נרשם אמש בקרב אנשי הקבוצה על צוות השיפוט, בראשותו של השופט איתן תבריזי ובמיוחד על הקוון שוקי קודיש, שבשתי החלטות גורליות, פסילת שער חוקי של רוברטו קולאוטי ואישור שער הניצחון מנבדל ברור של יאיא פטי האשדודי, חרץ למעשה את תוצאת המשחק.

"קורה ששופט או קוון טועים במשחק", אמרו במכבי, "הפעם הקוון הכריע את גורל המשחק. אותו קוון טעה בגדול פעמיים לרעתנו ואלה טעויות שעלו לנו ביוקר רב", אמרו גורמים בקבוצה בסיום המשחק.

מרבית שחקני הקבוצה לא התעלו אמש לרמתם הרגילה ומי שקיבל שבחים על יכולתו היה השוער ברק לוי, שבמספר הצלות הצליח לשמור את הצהובים בתמונה. לוי הוכיח באופן סופי שבצוות המקצועי יכולים להיות רגועים גם בהיעדרו של וינסנט אניימה, שנמצא בימים אלה באליפות אפריקה עם נבחרת ניגריה.

למרות הטענות לשופטים, במכבי תל אביב יצטרכו לתת את הדעת לעובדה שהיה זה משחק חוץ רביעי ברציפות בו הקבוצה לא מנצחת. מאז ה-3:4 הדרמטי ברמת השרון לפני כחודשיים, לא הצליחו הצהובים לנצח את בית"ר ירושלים, מכבי חיפה, עירוני קרית שמונה ומ.ס. אשדוד, כאשר הקבוצה כובשת רק שער אחד (אלירן עטר נגד בית"ר, ר"ב) בארבעת המשחקים הללו.

המאמן אוסקר גרסיה, שטען בסיום כי הוא אינו משנה את שיטת המשחק בין משחקי הבית והחוץ, ייאלץ למצוא פתרונות לעובדה שעד כה הקבוצה לא ניצחה בחוץ אף יריבה שמדורגת בפלייאוף העליון.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מתפקדים מחוץ לבלומפילד. אוסקר/ברני ארדוב

"הדרך עוד ארוכה מאוד ויהיו לנו עוד הרבה משחקים בהם נצטרך לקחת את הנקודות", אמר הקשר דור מיכה, "ללא ספק, שלוש הנקודות שהפסדנו הן אבידה גדולה".

מיכה נשאל על חוסר ההצלחה של הקבוצה מול הגדולות במשחקי חוץ והשיב: "קודם כל, לא הרגשנו שזה היה משחק חוץ, כי היה המון קהל שלנו, שדחף אותנו כאילו אנחנו בבלומפילד והרגשנו משחק בית לכל דבר. אני לא יודע אם אפשר לחלק את העניין לקבוצות גדולות או קטנות, כי גם נגד הגדולות לקחנו נקודות. היה לנו קצת חוסר מזל ובחצי השני לא היינו מרוכזים כל כך. חבל, אבל נצטרך להמשיך קדימה. אין לי הסבר למה שקורה לנו במשחקי החוץ. ברור שיש הבדל בין משחקי הבית ומשחקי החוץ שלנו ובשביל ללכת עד הסוף נצטרך לנצח גם בחוץ".

הקשר הצעיר העדיף שלא להתייחס לשיפוט והוסיף: "אנחנו לא אוהבים לדבר על שיפוט. נקודה".

מיכה מודע לעובדה שמכבי חיפה והפועל תל אביב, שתשחקנה היום ומחר, עשויות לצמצם פערים: "הצמרת מאוד צמודה, הליגה מאוד תחרותית וכשנגיע לשלבים המכריעים, מי שתהיה יותר יציבה ותדע לקחת את הנקודות, תלך עד הסוף".

דור מיכה קשר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מתייאשים. מיכה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully